| Көпмүшеге амалдар қолдану
|
Ораз Жандосов атындағы орта мектебі | ||||||
| 25 қазан 2016 жыл | Калымбетова Сайлаугуль | ||||||
| 7 сынып алгебра А.Әбілқасымова | 22
|
22 | |||||
| Сабаққа негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/
|
Көпмүшенің анықтамасымен танысады, бірмүше мен көпмүше арасындағы байланысты ажыратып есептер шығаруға үйренеді.
|
||||||
| Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Бірмүшені көпмүшеге көбейту алгоритмін, ережесін біледі, оларды қарапайым есептер шығаруда қолдана алады | ||||||
| Оқушылардың басым бөлігі:
Бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін біледі, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады |
|||||||
| Кейбір оқушылар:
Күрделі түрде берілген бірмүшені көпмүшеге көбейтуді еркін орындайды, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады |
|||||||
| Тілдік мақсат | Стандарт,коэффициент ұғымымен таныстыру | ||||||
| Негізгі сөздер мен тіркестер | |||||||
| Бірмүше,көпмүше,коэффициент,стандарт,өрнек,есеп шығару,есептеу, | |||||||
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||||
| Сандық өрнек деп нені айтамыз?
Өрнектің ішіндегі әріпті өрнектерді қалай табамыз? Бірмүщенің коэффициенттерін айта аласыз ба? Айнымалыны қалай табамыз? Ереже бойынша бірмүшені стандарт түрге қалай келтіруге болар еді?
|
|||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныс |
|||||||
| Алдыңғы оқу | Бірмүшенің, көпмүшенің берілу түрлері, бірмүше, көпмүше анықтамалары, негіздері бірдей дәрежелерді көбейту, ұқсас мүшелер, коэффициент,ұқсас мүшелерді біріктіру | ||||||
| Жоспар
|
|||||||
| Жоспар-ланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||
| Ұйымдастыру.
(2 мин) |
Сәлемдеседі.Сыныпты түгендейді. Оқушылар назарын сабаққа аударады. Сабақтың мақсатын қояды. | Жақсы тілек айтады,
Сабақтың мақсатымен танысады. |
Оқулық
Жазу дәптері
|
||||
| Үй тапсырмасы.Қызығушылықты ояту.
Ой қозғау стратегиясы (10 мин) |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша тапсырма береді,бірмүше қасиеттерін сұрайды,өрнек,санды және әріпті өрнек | Еске түсіреді, жауап береді. | Түрлі- түсті жіптер | ||||
| Мағынаны ажырату:
«Миға шабуыл» Жаңа материалды меңгеру ( 25мин) |
Көпмүше анықтамасын және оны стандарт түрге келтіру ережесін тұжырымдау |
Бір-біріне түсіндіреді, топ бойынша қорғайды,керек ақпаратты жазып алады |
|
||||
|
Сергіту сәті: 2 мин |
«Күн сәулесі» сергіту жаттығуын
жасату күн сәулесі -анаға түсті -қыздарға -ұлдарға тб |
Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды. |
|
||||
| Қолдану.
10 мин |
«Фигуралар» тақырыбында оқушыларға бірмүше,көпмүше, функция , алгебра деген жазулар бар төрт түсті қағазға жазып қойылады,балалар сол б-ша топқа бөлінеді. Әр топ есептерді шығарады, қорғайды.
|
Есептерді шығарады.Қасындағы топтардың есептерін тексереді |
Түрлі-түсті қағаздар, АКТ:топқа берілген қағаздар |
||||
| Қоры—тынды бағалау
3 мин |
Өткен материал бойынша «Амалдар» тақырыбында сканворд құрастырады, топтарға шешкізеді. | Сұрақ-жауап береді | Плакат ,сызғыш,
қарындаш |
||||
| Үйге тапсыр-ма беру
1 мин |
Саралап беру : әр оқушыға
түсіндіріліп деңгейіне қарай А: №166, В:№167, С:№169 |
||||||
| Қосымша ақпарат | |||||||
| Сара-лау
|
Бағалау
|
Пән аралық байланыс:
Математика,геометрия |
|||||
|
Кері байланыс : 2-мин
|
Өзін-өзі бағалау,топтық бағалау:мақтау,мадақтау,
Рефлексия-бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады? Бүгінгі сабақ жайлы ұсыныс пікірлерің болса жазыңдар.
|
Оқушылар түрлі стикерлермен кері байланыс орнатып бүгінгі сабақ жайлы рефлексия жасайды | |||||
| Қорытынды бағамдау
Не сәтті өтті? Не сәтсіз өтті? Нені дамыта алар едім? |
|
||||||
ІлмекКөпмүшеге амалдар қолдану
sabaq.kz sabaq.kz