Білім беру саласы: «Денсаулық». «Таным»
Бөлімі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Шыршалық көңілді шаттық шеңбері.
Мақсаты: бір орында тұрып қос аяқпен өзін айнала секіруге үйрету.Денені түзу ұстап, тепе-теңдік сақтау қабілеттерін жетілдіру.Жағымды көңіл күй,өзіндік қимыл белсенділігін қалыптастыру.Аяқ пен табан бұлшықеттерін нығайту.
Қолданылатын құрал-жабдықтар: шырша,қимылды ойын атрибуттары
.
Оқу іс-әрекетінің түрлері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Педагог төмендегі тапсырмаларды орындатады:
«Шыршалық көңілді шаттық шеңбері».Бір-бірден сап-тізбекте жүру;шеңбер жасап тұру.Музыканың басталуына,аяқталуына көңіл қойып,назар аударуларын;бір-бірден сап-тізбекте жүріп,үйлесімді ырғақты қимыл (марш) жасау, аяқтың ұшымен бір-біріне қарама-қарсы жүру,жүгіру; 2 шеңбер жасап,шыршалық көңілді шаттық шеңберінде қол ұстасып,еркін би қимылдарын орындай жүру.Сап-тізбекте бірінің артынан бірі белгі бойынша тоқтап,тапсырмаларды орындай жүгіру.
|
Педагогті мұқият тыңдайды,дұрыс орындауға тырысады |
Ұйымдастыру кезеңі
|
Жалпы дамыту жаттығулары
Екі қатарға тұрғызып,жалпы дамыту жаттығуларын орындатады. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді. Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды.
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары: -Бір орында тұрып,аяқтың ұшымен көтерілу және тепе-теңдік сақтап тұру; -Бір орында тұрып қос аяқпен өзін айнала секіру.
Қимылды ойын: «Жоғары лақтыр». |
Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды
Педагогті мұқият тыңдайды, тапсырманы бұлжытпай орындауға тырысады.
Ойынға жаппай қатысады. |
Рефлексиялық түзетушілік | Қорытынды бөлімі:
Қимыл-қозғалысы аз ойын. «Затыңды сақта». |
Ойынға жаппай қатысады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: бір орында тұрып аяқтың ұшымен көтерілу және тепе-теңдік сақтап тұруды; бір орында қос аяқпен өзін айнала секіруді.
Түсінеді: жаттығулардың маңызын
Қолданады: жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді сапаларды.
[bws_related_posts]