Қызылорда обл
Жаңақорған ауданы
Жаңарық ауылы
№167 орта мектебінің «Бастауыш сынып мұғалімі»
Баймаханова Айнұр Тұрарқызы
Сабақ: Сауат ашу Бөлім: Тағам және сусын
Бөлімше- 17-сабақ. Ұлттық тағамдар. Мәтін. |
||||||||
Күні: 19.04.2017ж | ||||||||
Сынып:1 «ә» | Қатысқандар саны:18
|
Қатыспағандар саны:0 | ||||||
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бөлімше :17-сабақ. Ұлттық тағамдар. Мәтін.Шұбат | |||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын
анықтау. |
|||||||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтайды?. | |||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады:: Ребусты шешіп,сөйлем құрай алады. | ||||||||
Кейбір оқушылар істей алады:Керекті сөздерді пайдаланып, сөйлем құрастыра алады. | ||||||||
Бағалау критерийлері | Білім алушы
Тақтадағы суретке қарайды. Төмендегі толық емес сөйлемдерді оқиды. Сөйлемдерді тірек сөздерментолықтырады. · Сөйлемдерден мәтін құрастырып жазады. |
|||||||
Дискриптор | Білім алушы
— сөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтайды; — суретті қатыстырып сөйлемдер құрастырады; — құрастырған сөйлемдерді көшіріп жазады. |
|||||||
Пәнаралық байланыс | Дүниетану (1с),жаратылыстану (1с) | |||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:шұбат, түйе бота туралы біледі. | |||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): | ||||||||
Шұбат-shubat-шубат. Түйе-вервлюд- camel | ||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||||||||
Қандай сусындардан адам денсаулығына зиян келетінін айта аласызба? | ||||||||
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу |
|||||||
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||
Алдыңғы оқу | Шұбат, түйе туралы біледі. | |||||||
Жоспар | ||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар | ||||||
Басы
2мин |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу |
Түйе тобы Нар тобы Бота тобы
|
Түйе нар бота суреттері
|
|||||
1мин | Ынтымақтастық атмосферасы
Қол алысып қане біз Достасайық бәріміз Айтарым бар сендерге Тік тұрыңдар шеңберге Қандай жақсы бір тұру Достарменен бір жүру
|
Шеңберге тұру |
||||||
Ортасы
3мин
|
Ой қозғау
Жаңа сабақ
жануарлар туралы бейнеролик |
Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар. Мойны ұзын, көзі үлкен, Бұл не,өзің тауып ал? |
Түйе суреті
жануарлар туралы бейнеролик |
|||||
2мин | Сұрақ –жауап
|
Балалар біз қандай тарауда жүр едік. Тағам және сусын тарауы оның ішінде ұлттық тағамдармен танысып жатқанбыз. Ұлттық тағамдар суреті көрсетіледі. Ал біз ұлттық тағамдарды біледі екенбіз, енді ұлттық сусындарды білеміз бе?Қандай сусындарды білеміз.Олай болса бүгінгі сабағымызда ұлттық сусынның бірі шұбатпен танысамыз.Шұбат туралы білетіндерін айтады | Ұлттық
тағамдар суреті сусындар суреті |
|||||
10мин | Оқулықпен жұмыс
Торкөздегі сөздер.
|
1-жаттығу. Оқушылардың мәтіндегі негізгі ойды анықтай алу білігін бағалауды ұйымдастыру.
Оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқыту.. Әрі қарай оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын ұйымдастыру.. Оқушылардың өз ойларын ашық айтуларына мүмкіндік жасау. Мәтінді оқыту Сұрақтарға жауап беру арқылы кестені толтыру. Мәтін не туралы? Шұбатты неден жасайды? Шұбаттың неге пайдасы зор? Шұбат қандай болады?
|
Инт тақта,
оқулық |
|||||
Бағалау | Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алу білігін бармақпен бағалау
|
бармақ | ||||||
1мин |
Бейнеролик |
Шұбаттың емдік қасиеті |
Инт белс тақта |
|||||
5мин |
Оқулықпен жұмыс Дәптермен жұмыс
|
2-жаттығу. Оқулықтағы тапсырманы №1 жұмыс дәптеріне орындату. Оқулықтағы тапсырмаларды оқытып, жаңылтпашты жатқа жазғызу.. Жұппен жұмыс жүргізіп, оқушылардың қатені табу және түзету білігін бағалау |
Дәптер ручка |
|||||
Бағалау | Дұрыс жауапты тақтаға іліп, қатені табу және түзету білігін бағалау | |||||||
5мин | Топтық жұмыс
|
3-жаттығу. Ребусты шештіріп, шешуіндегі сөзді қатыстырып, 1 сөйлемнен құрату. Жұмыстарын топта жариялату | қағаз, ручка
суретті ребус |
|||||
Бағалау | Ойұшқырлығын,иллюстрациябойыншаболжайалу
білігін , топта өзара бағдаршам сигналдары арқылы бағалау |
|||||||
30 сек | Сергіту сәті
|
Әли менАия үй жануарлары туралы ән.
Бота төлі түйенің Құлын төлі жылқының Қой баласы қозы ғой Бұзау төлі сиырдың Оны жақсы білемін бәрін жақсы көремін. |
Инт тақта |
|||||
5мин | Сен білесің бе? | Шұбат дайындау үшін суытылған түйе сүтін сүзіп, 30—35°С-қа дейін салқындатып, емен кеспекке құйып өндірістік ашытқы салып піспекпен 20—30 мин араластырып, 3—4 сағат ашытады. Бұл кезде құрамындағы күрделі заттар жай заттарға айналып, қышқылдылығы көтеріліп, ішіндегі казеин іріп тұнбаға түседі. Тұнбадағы казеинді майдалау үшін шұбатты араластырып отырады. Әр сауыннан алынған сүтті шұбаты бар кеспекке құйып жақсылап піседі, ал ашыту процесі 20—25°С температурада 10—20 сағатқа созылады. Ашыған шұбатты ыдыстарға құйып, 10— 12 сағат бойы салқындатып сауда орындарына таратады. Бір тәулік бойы ашыған шұбат — әлсіз, екі тәулік ашыған шұбат — орташа, ал үш тәулік бойы ашыған шұбат — күшті деп аталады. Ашытқы әсерінен түйе сүтіндегі сүт қанты ыдырайды, сүт қышқылының, спирттің, көмір қышқылының жаңа қосылыстары түзіледі, витаминдердің мөлшері молаяды.
1. Ашыған айранға піскен сүт қосып сұйылтқан сусын. 2. Түйе сүтінен ашытылған сусын, шұбат Ертедегі шұбат өндіруді айта отырып,қазіргі заман техн шұбат өндіру туралы тыңдату
|
Шұбат ас арқау бейнеролик |
|||||
3мин | Ойын
Шұбат сатып аламыз Топтық жұмыс |
1-топ
1л әлсіз шұбатты 18 тг сатып алады Монеталарды жапсыру арқылы 2-топ 1л орташа шұбатты 42 тг сатып алады. 3-топ 1л күшті шұбатты 95 тг сатып алады |
Парақ монеталар
|
|||||
Бағалау | Топта өзара шапалақ арқылы бағалау
|
|||||||
6мин | Жеке жұмыс | Тақтадағы суретке қарап, керекті сөздерді пайдаланып,сөйлемдерді толықтырып жазып, әңгіме құрастыру
Біздің үйде……………………………бар. Түйе жақында ………………………….. Апам …………………….сауып, сүтінен ……………… жасады. ……………………….денсаулыққа пайдалы
Керекті сөздер: шұбат,түйе, боталады ,түйе, шұбат |
Таратпа қағаз. ручка | |||||
Бағалау | Түйе, шұбат туралы білетіндерін жаза алу білігін бағалау | |||||||
2мин Сабақтың соңы |
Қызыл микрафон әдісі арқылы сабақта бүгін маған не қиын болды? Маған не қиын болды? Сұрақтарына жауап береді |
микрафон
|
||||||
Үй тапсырмасы
|
. №1 жұмыс дәптерімен жұмыс ұйымдастыру. Дәптердің
29-бетіндегі тапсырманы орындау Жемістер мен көгөністерді стақандағы шырындармен сәйкестен діру Дәлелдеулер жасау Дәптердің 30-бетіндегі тапсырманы орындау Марғау ойнаған жіпті дұрыс ораса, әжейдің айтқан мақалын оқитындарын айту. Тапқан мақалдарын жазу. Еңбек пен бақыт – егіз. Мақал мазмұнынаталдаужасатыңыз
|
|
||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар,, | ||||||
1.Барлық оқушыларға:Топтық, жұптық жеке жұмыстар арқылы мәтінде кім (не) туралы айтылғанынанықтауға.байланысты тапсырмалар беріледі Сынып оқушыларының басым бөлігі:Ребусты шешіп,сөйлем құрай алады. Қабілеті жоғары оқушылар: Керекті сөздерді пайдаланып, сөйлем , мәтін құрастыра алады.
|
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында
ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара 2 жұлдыз 1ұсыныс беру бойынша жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс (ауызша) 5. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану Рефлекция Қызыл микрафон |
Сергіту жаттығуы қимылмен көрсету:
|
||||||
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
— Бүгін оқушылар не білді? — Сыныптағы ахуал қандай болды? — Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? — Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? — Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||
Қорытынды бағамдау |
||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.Шұбат сатып алу
2.Жұмбақ шешу Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.Бейнеролик көру
2.Сәйлем құрап жазу
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|