Қарағанды облысы Балқаш қаласының Жалпы білім беретін №9 орта мектептің ІІ санаттағы бастауыш сынып мұғалімі Шакирова Дина Караевна.
Пәні: әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 «А»
Тақырыбы: «Үш бақытым» М. Мақатаев. «Туған тілім» Д.Әбілов.
Мақсаты: Өлеңдегі негізгі идеяны түсініп, тапсырмалар арқылы сөйлеу мәдениетін өз беттерінше қалыптастыруына жағдай жасау.
Қолданылған модуль: Оқыту мен мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыда ойлауға үйрету; Таланты және дарынды балаларды оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Қолданылған стратегиялар: маршрут картасы, ой қозғау, кері байланыс.
Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Ресурстар | |
Маршрут картасындағы
бақылау нүктелері: 1) Дайындық. Өзіңе керектің бәрі бар ма? 2) Топқа бөлу: 3) Проблема! Тапсырманың мәні неде екенін анықтау. 4) Сабақтың мақсатымен танысу. 5) Мақсатқа не қосар едің? |
Оқушыларды сағат тіліне қарсы санай отырып топқа бөліп аламын.
Сабақтың мақсатына оқушылар өз ойларын қосады. |
Маршрут картасы жазылған парақтар. |
||
Ой қозғау.
БАҚЫТ туралы өлең оқу Минут сайын сезінем бақыт дәмін, Қуанышқа толады уақыттырым. Күні-түні шүкір деп шаттанамын Сәбидеймін, көңілім аппақ әлі!
Балалар «Бақыт» сөзін қалай түсінесіңдер?
|
Өлеңді оқып, негізгі ойын анықтау.
Оқушылар өз ойларын жеке дәптерлеріне жазып, топта ойларын жинақтап ортаға салады. |
Интерактивті тақта, дәптер. |
||
Мағынаны тану
Шеңбер бойынша жемісті қозғалыс: а) кітаппен жұмыс ә) топтарға сұрақ тарату Сұрақтар: — Өлең неліктен «Үш бақытым» деп аталған? — Д. Әбілевтің өлеңі не туралы болды? — «… Оты сөнген жалғанда жан барсын ба? Ойланбай-ақ кел дағы от ал менен» деген жолдарды қалай түсінесіңдер? — «Туған тілім тіл болудан калса егер, Жүрегімді суырып ақ алыңдар» деген жолдарды қалай түсіндірер едің?
|
М. МАҚАТАЕВ туралы айту. Ол 1931 ж 8-ші наурызда Алматы обл, қазіргі Райымбек (бұрынғы Нарынқол) ауданының Қарасаз ауылында дүниеге келген. Жазған өлеңдерін жақсы біледі. Шығармаларын жұрт қадір тұтып, бағалай біледі. Д. ӘБІЛЕВ 1907ж 26.12 Павлодар облысы Баянауыл ауданында дүниеге келген. «Қызыл әскер» атты алғашқы өлеңдер жинағы, «Сырлы шкафтың сыры» деген әңгімесі шықты.
Тақырыпты оқулықтан оқып, танысады.
Берілген сұрақтарды жұптасып, топтасып талқылап қорғайды. |
Оқулық, дәптер. |
||
Топтық жұмыс:
Жаңа танысқан екі өлеңнің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстыр. |
Оқушылар топтасып Венн диаграммасы арқылы тапсырманы орындап, қорғайды.
Үш бақытым Туған тілім
|
А 3 формат, маркер. |
||
Ой жинақтау
Бүгінгі сабақта түсінгеніңді қағаз бетіне түсір. «Туған тіл» тақырыбында шағын эссе жаз. |
Оқушы сабақта түсінгенін жазып, ой қорытындылайды. |
Дәптерлері. |
||
Межелі сызық
Жарайсыңдар балалар, бүгін сабаққа жақсы қатыстыңдар. |
Табыс критерилері арқылы өзін-өзі бағалау. | Берілген стикерлер бойынша:
«жасыл»- мен жақсы орындадым «қызғылт»- мен жартылай орындадым «сары»- тапсырманы орындауға көмек керек болды. |
||
Кері байланыс:
|
Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады.
|
Байланыс парағы |
Начало формы