Пәні: әдебиеттік оқу | Мектеп: № 33 Соғанды негізгі мектебі | ||||||
Күні: 27.02.17 ж. | Мұғалімнің есімі: Базарбай Ғалия Ерғалиқызы | ||||||
Сынып: 2 сынып | Қатысқандар
саны:20 |
Қатыспағандар
саны:0 |
|||||
Тақырыбы: | М. Әлімбай
Көктем келді |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) | М.Әлімбаевтың өмірі және шығармашылығымен танысады; оқушылар көктем мезгілінің ерекшелігін түсінеді.
|
||||||
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: | ||||||
М.Әлімбайдың өмірі және шығармашылығымен танысады, көктем мезгілінің ерекшелігін түсінеді. | |||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||||
Өлеңді мәнерлеп оқиды, екі өлеңнің ұқсастығы мен айырмашылығын таба алады | |||||||
Кейбір оқушылар: | |||||||
Қосымша деректер арқылы оқушылар көктем туралы эссе жазады алады; диалог құрай алады. | |||||||
Тілдік мақсат:
|
Оқушылар:
Көктем, наурыз, сәуір, мамыр |
||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||
Көңілді күн, аппақ тонын, күн күркіреп | |||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||||
1.Мұзафар Әлімбаев кім? | |||||||
2.Ол қандай өлеңдер жазған? | |||||||
Алдыңғы оқу: | Ә.Дүйсенбиев Атай | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар |
|||||
Басы
10 мин |
3 мин
3 мин
2 мин
2 мин |
І. Топтық жұмыс
Суреттер таңдау арқылы топтарға бөлу «Ақ гүлдер», «Қызыл гүлдер» , ««Көк гүлдер» Суреттер таңдау арқылы топқа бөлініп отырады ІІ. Психологиялық ахуал Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру үшін 1. Бейнетаспа бойынша «Көктем» туралы бейнежазба көрсетіледі. ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау Әр топ үйден дайындап әкелген балалар ақыны Мұзафар Әлімбаев туралы жинақтаған жұмыстарын постер арқылы қорғайды. Жетістік критерий: 1.Топтың дұрыс ұйымдастырылуы; 2.Әрбір пікір құнды; 3.Эстетикалық талғам. Бағалау Топтық бағалау .Жеке бағалау |
Суреттер
Ноутбук
Флипчарт, маркерлер |
||||
Ортасы
25 мин
|
10 мин
2 мин
2 мин
8 мин
3 мин
|
Топтық жұмыс:
Әр топқа тапсырмалар беріледі. «Ақ гүлдер»: Өлеңді мәнерлеп оқиды «Қызыл гүлдер»: Ерекше сөздерді табады «Көк гүлдер» : Диалог /өздері бір-біріне сұрақтар қойып, оған жауап береді / Бағалау Әр топтың жұмысын, әңгімелеуін, уақытқа бағынуын қадағалайды, басқарады.Топ жетекшісі бағалайды Сергіту сәті Жаңбыр жауып, күннің күркіреуін іс- қимыл арқылы көрсету Жұптық жұмыс: «Ақ гүлдер» : Көктем белгілерін ақынның сөздерін пайдалана отырып, эссе жазады. «Қызыл гүлдер» : Екі өлеңді салыстыр. «Сары гүлдер» : Мұзафар атаға хат жаз. Жеке жұмыс Өлеңді мәнерлеп оқиды |
|
||||
Соңы 10 мин | 5 мин
3 мин
2 мин
|
Кері байланыс «Синквейн» әдісі
3- топқа сұрақтар беру: Не үйрендік? Не білдік? Не ұнады? Қандай ұсынысың бар? Оқушылар негізгі сұрақтарды анықтап, ой қорыту жасап түйіндейді , идеяларын толықтырады. V. Үй тапсырмасын беру Өлеңді түсініп оқу. 5- тапсырма ( кесте толтыру) Күнделікке жазып алады VI. Бағалау Топтық, жеке бағалау, мадақтау
|
|||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрде лендіруді қалай жоспар лайсыз? | Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
|||||
Мен бұл сабақта диалогтық оқыту, топтық, жұптық жұмыстарын өткіздім. Сабақ барысында эссе жаздырып, постер құраттым. Сабақтың соңында «Синквейн» әдісін пайдаланып кері байланыс алдым | Топтық, жеке бағалау түрлерін қолдандым, даналық ағашы, кері байланыс | Қазақ тілі, бейнелеу, АКТ- ні пайдаландым
|
|||||
Рефлексия
|
Оқушылар сабақта көктем мезгілі туралы білді. Сабақта ақынның көркем сөздерін пайдалана отырып эссе жаза алды. М. Жаманбалинов пен М. Әлімбаевтің өлеңдерін салыстыра алды, ұқсастығы мен айырмашылығын таба білді. | ||||||
Қорытынды бағамдау
Бұл сабақта 1. Бейнежазба көрсете отырып, сабаққа деген қызығушылығы артты, тақырыпқа байланысты постер құрады. 2. Көктем келді тақырыбында эссе жаза білді. 3. М.Әлімбай туралы білді.
|
|||||||
Облыс Жамбыл
Аудан Қордай
Мектеп №33 Соғанды негізгі мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Базарбай Ғалия Ерғалиқызы
Сабақтың тақырыбы: Көктем келді
Пәні: дүниетану | Мектеп: № 33 Соғанды негізгі мектебі | ||||||
Күні: 31.01.17 | Мұғалімнің есімі: Базарбай Ғалия Ерғалиқызы | ||||||
Сынып: 2 сынып | Қатысқандар
саны:20 |
Қатыспағандар
саны:0 |
|||||
Тақырыбы: | Мәдени өсімдіктер | ||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) | Оқушылар жабайы, мәдени өсімдіктер туралы түсінеді | ||||||
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: | ||||||
Жабайы, мәдени өсімдіктерді ажырата, салыстыра біледі. | |||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||||
Өсімдіктердің адам өмірі үшін маңызын өз бетінше ойлау қабілеттері дамиды. | |||||||
Кейбір оқушылар: | |||||||
Өсімдіктердің маңызы, көптүрлілігі жайлы түсінеді, олардың дүниетанымдық көзқарасы қалыптасады | |||||||
Тілдік мақсат:
|
Оқушылар:
Мәдени өсімдік, жабайы өсімдіктер туралы айтады |
||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||
Өсімдік шаруашылығы, мәдени, жабайы өсімдіктер | |||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||||
Мәдени өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады? | |||||||
Мәдени өсімдіктердің адам өміріне қандай пайдасы бар? | |||||||
Алдыңғы оқу: | Тұқым және жеміс | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар |
|||||
Басы
5 мин |
2 мин
3 мин |
Шаттық шеңбері: Психологиялық ахуал Табиғат — біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен, Меңгеруді қалайды. Осының бәрін меңгертер, Дүниетану сабағы. Шеңбер құрып, бір біріне сәттілік тілейді. Топқа бөлу Қиылған суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлу. |
Өсімдіктердің суреттері
|
||||
Ортасы
25 мин
|
3 мин
6 мин
6 мин
8 мин 2 мин |
Қызығушылықтарын ояту Ағаштар қандай болады? — Олар қай жерлерде өседі? — Өсімдіктер туралы жалпы не білесіңдер? «Топтастыру» ойыны үстелде жатқан өсімдіктердің топтарын ажырата білу. І топ: Жабайы өсімдіктер. ІІ топ: Мәдени өсімдіктер. ІІІ топ: Бөлме өсімдіктер Оқулықпен жұмыс жасау. І- топ бірінші бөлімді оқиды ІІ-топ екінші бөлімді оқиды ІІІ-топ үшінші бөлімді оқиды Постер құрату Мазмұнын өз сөздерімен постер арқылы айтады. |
Өсімдіктер топтамасы
Кітап
Флипчарт, маркер Ноутбук |
||||
Соңы
15 мин
|
10 мин
3 мин
2 мин
|
Жинақтау «Ой толғаныс» Өсімдіктерді салыстыру. Емен және күнбағыс –І топ Бақбақ және қауын – ІІ топ Қызанақ пен қызғалдақ –ІІІ-топ Өсімдіктерді бір-бірінен қалай ажыратуға болады? Әр топқа 5 жолды өлең құрастыру. Әр топтан бір оқушыдан өлең шығарады. Кері байланыс «Бес саусақ» Үй тапсырмасын беру: 64-65 бет оқу, сурет бойынша әңгіме құрау Бағалау |
Бағдаршам |
||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
|||||
Топпен жұмыс кезінде постер құрады, 5 жолды өлең шығарды | Оқушылардың білім деңгейін текеру мақсатында кері байланыс алдым | Қазақ тілі, ана тілі, бейнелеу
|
|||||
Рефлексия
|
Сабақ барысында шаттық шеңбер, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кері байланыс, өзін-өзі бағалау әдістерін қолдандым. Сабақтан кейін оқушылардан кері байланыс алып, оқушылардың жаңа сабақты түгел түсінгенін анықтадым. | ||||||
Қорытынды бағамдау
1. Мәдени өсімдіктер мен жабайы өсімдіктер туралы білді. 2. Оларды ажырата алды, адам өмірінде өсімдіктердің пайдасы туралы біледі. 3. Топтық, жұптық жұмыстарда тапсырмаларды орындай алды. |