Пәні: қазақ тілі | Мектеп: № 33 Соғанды негізгі мектебі | ||||||
Күні: 31.01.17 | Мұғалімнің есімі: Базарбай Ғалия Ерғалиқызы | ||||||
Сынып: 2 сынып | Қатысқандар
саны:12 |
Қатыспағандар
саны:0 |
|||||
Тақырыбы: | Етістік | ||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) | Оқушылардың етістік туралы алған білімдерін дамыта, қорытындылау. Сөйлемдерден етістікті табуға, етістіктің түрлерін ажырата білуге арналған тапсырмаларды орындайды. | ||||||
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: | ||||||
Етістікті сөйлем ішінде таба алады. | |||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||||||
Етістік туралы қорытынды жасайды, сөйлем құрай алады | |||||||
Кейбір оқушылар: | |||||||
Сөйлемдерден етістікті табуға, етістіктің түрлерін ажырата білуге арналған тапсырмаларды орындай алады, сурет бойынша әңгіме құрай алады | |||||||
Тілдік мақсат:
|
Оқушылар:
Етістік |
||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||
Етістік, не істеді? Не қылды? Қайтты? | |||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||||
Етістік дегеніміз не? | |||||||
Етістік қандай сұрақтарға жауап береді? | |||||||
Алдыңғы оқу: | Зат есімнің жекеше және көпше түрлері | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар |
|||||
Басы
10 мин |
3 мин
3 мин 4 мин
|
Шаттық шеңбері:
Сәлем арайлы күн! Сәлемменіңдостарым! Сәттілікпенбастайық! Сабағымыздыбізбүгін! Топқа бөлу 1 топ-«Сөз» 2 топ-«Буын» 3 топ-«Сөйлем» Үй тапсырмасын тексеру «Менің оқу құралдарым» тақырыбына әңгіме құрау «Желпуіш» ойыны арқылы қайталау жүргізіледі. Сұрақтарға жауап алу. -Сөз таптары нешеге бөлінеді? -Зат есім деген не? -Зат есімнің қандай сұрақтарын білесіңдер? -Жалқыесімдеген не? -Жалпыесімдеген не? -Затесімніңжекешетүрідеген не? -Затесімніңкөпшетүрідеген не? |
|
||||
Ортасы
25 мин
|
10 мин
7 мин
8 мин |
Жаңа сабақ
« Қызығушылықты ояту». Көңіл-күйлерің қандай? Егер көңіл-күйлерің жабырқаулы болса,жұдырығымызды жұмып,бұлтты көрсетеміз,ал егер көтеріңкі болса,алақанымызды ашып,күнді көрсетеміз. -Біз қолымызбен не істедік? -Қолымызды аштық,жұмдық,яғни іс-қимыл жасадық. -Балалар күнделікті өмірде біз сан қилы әрекеттер жасаймыз,яғни қимыл-қозғалыссыз өмір сүре алмаймыз. Келді,көктеді,күтті,күлімдеді -Балалар,осы сөздер қандай сұраққа жауап береді?( Не істеді,Не қылды?Қайтті?) -Не істеді? Не қылды?Қайтті?деген сұрақтарға жауап беретін сөздер заттың несін білдіреді?( Қимылын,іс-әрекетін) -Заттың қимылын,іс-әрекетін білдіретін сөз табы қалай аталады ?(Етістік) -Бүгінгі сабақтың тақырыбы- Етістік.Сабақта біз етістік туралы білімдерімізді жалғастырамыз «Ой толғаныс». Суретпен жұмыс -Суретте не бейнеленген? -Адамдардыңіс-қимылықандай? Суретке қарап балалардың, әженің не істеп жатқанын білдіретін қимыл атауын атап, қандай сұраққа жауап беретінін анықтау. Оқулықпен жұмыс. Жұмбақтарды шешу: Жазда қыдырады,қыста тынығады. (Су) Әлемге нұрын шашады. (Күн) Тапсырмасы: Жұмбақтардың шешуін тауып,сөйлем құрау.Сұрақтар қойып,зат есім мен етістікті табу Су ағады.Не ағады?Су .Су не істеді? Ағады.Күн шықты. Не шықты?Күн.Күн не істеді?Шықты Топтық жұмыс 356-жаттығу.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді пайдаланып, қойып жаз. Тоғайда түрлі аңдар (болады).Терең шатқалда қояндар (жасырынады).Қызыл түлкілер тоғайда (жүреді).Тиіндер ағаштан ағашқа (секіреді) «Сергіту сәті» «Қалай дыбыстайды?» ойыны.Жан-жануарлардың суреттері дыбыстарымен қоса беріледі. Олардың қалай дыбыстайтынын айтып,етістікті табу. Мысалы:Ешкі маңырайды.Ит үреді.Сиыр мөңірейді.Қарға қаңқылдайды. (Қоян,аю,жылан,жорға ат,бүркіт,ау тарту,балық аулау) Қимылмен көрсету Қоян қайтеді? Қоян секіреді. Аю қайтеді? Аю қорбандайды. Жылан ше? Жылан ирелеңдейді. 357-жаттығу Берілген етістіктерге қатыстырып сөйлемдерді құрайды Қонды,жауды,тасыды,жүзді. Шығармашылық жұмыс. Топқа тапсырма:Өлең құрау,етістіктерді тауып 2 сызықпен сызу. Атамжылқыбағады, ——- ——— шабады. ——- ——- сауады, —— —— қағады. 358-жаттығу.Берілгенсөздердіңішіненетістіктітауып,олардыңетістікекеніндәлелдеу Көгершін,жасыл,жинады,алғыс,сөйлесті,ертең,айтты,ою,байлады. |
|
||||
Соңы
10 мин
|
6 мин
2 мин
2 мин
|
Оқушылардың бүгінгі өткен тақырып бойынша алған білімдерін«Постер құру» әдісі арқылы түйіндейді Кері байланыс
“Аяқталмаған сөйлемдер” Бүгін мен…………………. білдім …………….. қызықты болды. …………………….. қиын болды. «Жүректен –жүрекке»Бір-бірімізге шын жүрегімізбен жақсы сөздерімізді айту арқылы тілектерімізді білдірейік Үйге тапсырма беру359-жаттығу. «Білім керек бәріне» тақырыбына әңгіме құра.Бағалау |
Бармақ |
||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
|||||
Жұмбақтар шешті, сөйлем құрады, сөйлем ішінен етістіктерді тапты | Оқушылардың білім деңгейі текеру мақсатында кері байланыс алдым | Ана тілі, бейнелеу өнері
|
|||||
Рефлексия
|
Сабақ барысында шаттық шеңбер, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кері байланыс, өзін- өзі бағалау әдістерін қолдандым. Сабақтан кейін оқушылардан кері байланыс алып, оқушылардың жаңа сабақты түгел түсінгенін анықтадым. | ||||||
· Етістікті сөйлем ішінде таба алады.
· Етістік туралы қорытынды жасады, сөйлем құрады · Сурет бойынша әңгіме құрады, постер құрады |
|||||||