Басы » ОМЖ/ҚМЖ » 2 сынып » Етістік

Етістік

Пәні: қазақ тілі Мектеп: № 33 Соғанды негізгі мектебі
Күні: 31.01.17 Мұғалімнің есімі: Базарбай Ғалия Ерғалиқызы
Сынып: 2 сынып Қатысқандар

саны:12

Қатыспағандар

саны:0

Тақырыбы:  Етістік  
Сабақ негізделген оқу мақсаты   (мақсаттары ) Оқушылардың етістік туралы алған білімдерін дамыта, қорытындылау. Сөйлемдерден етістікті табуға, етістіктің түрлерін ажырата білуге арналған тапсырмаларды орындайды.
Сабақ

мақсаттары:

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар:
  Етістікті сөйлем ішінде таба алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Етістік туралы қорытынды жасайды, сөйлем құрай алады
Кейбір оқушылар:
Сөйлемдерден етістікті табуға, етістіктің түрлерін ажырата білуге арналған тапсырмаларды орындай алады, сурет бойынша әңгіме құрай алады
Тілдік мақсат:

 

 

Оқушылар:

Етістік

Негізгі сөздер мен тіркестер:
Етістік, не істеді? Не қылды? Қайтты?
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Етістік дегеніміз не?
Етістік қандай сұрақтарға жауап береді?
Алдыңғы оқу: Зат есімнің жекеше және көпше түрлері
Жоспар  
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар

 

 

Ресурстар

Басы

10 мин

3 мин

 

 

 

 

 

3 мин

4 мин

 

Шаттық шеңбері:

Сәлем арайлы күн!

Сәлемменіңдостарым!

Сәттілікпенбастайық!

Сабағымыздыбізбүгін!

Топқа бөлу

1 топ-«Сөз» 2 топ-«Буын» 3 топ-«Сөйлем»

Үй тапсырмасын тексеру

«Менің оқу құралдарым» тақырыбына әңгіме құрау

«Желпуіш» ойыны арқылы қайталау жүргізіледі.

Сұрақтарға жауап алу.

-Сөз таптары нешеге бөлінеді?

-Зат есім деген не?

-Зат есімнің қандай сұрақтарын білесіңдер?

-Жалқыесімдеген не?

-Жалпыесімдеген не?

-Затесімніңжекешетүрідеген не?

-Затесімніңкөпшетүрідеген не?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

25 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

Жаңа сабақ

« Қызығушылықты ояту».

Көңіл-күйлерің қандай?

Егер көңіл-күйлерің жабырқаулы болса,жұдырығымызды жұмып,бұлтты көрсетеміз,ал егер көтеріңкі болса,алақанымызды ашып,күнді көрсетеміз.

-Біз қолымызбен не істедік?

-Қолымызды аштық,жұмдық,яғни іс-қимыл жасадық.

-Балалар күнделікті өмірде біз сан қилы әрекеттер жасаймыз,яғни қимыл-қозғалыссыз өмір сүре алмаймыз.

Келді,көктеді,күтті,күлімдеді

-Балалар,осы сөздер қандай сұраққа жауап береді?( Не істеді,Не қылды?Қайтті?)

-Не істеді? Не қылды?Қайтті?деген сұрақтарға жауап беретін сөздер заттың несін білдіреді?( Қимылын,іс-әрекетін)

-Заттың қимылын,іс-әрекетін білдіретін сөз табы қалай аталады ?(Етістік)

-Бүгінгі сабақтың тақырыбы- Етістік.Сабақта біз етістік туралы білімдерімізді жалғастырамыз

«Ой толғаныс». Суретпен жұмыс

-Суретте не бейнеленген?

-Адамдардыңіс-қимылықандай? Суретке қарап балалардың, әженің не істеп жатқанын білдіретін қимыл атауын атап, қандай сұраққа жауап беретінін анықтау.

Оқулықпен жұмыс.

Жұмбақтарды шешу:

Жазда қыдырады,қыста тынығады. (Су)
Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады. (Күн)

Тапсырмасы: Жұмбақтардың шешуін тауып,сөйлем құрау.Сұрақтар қойып,зат есім мен етістікті табу Су ағады.Не ағады?Су .Су не істеді? Ағады.Күн шықты. Не шықты?Күн.Күн не істеді?Шықты

Топтық  жұмыс

356-жаттығу.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді пайдаланып, қойып жаз.

Тоғайда түрлі аңдар (болады).Терең шатқалда қояндар (жасырынады).Қызыл түлкілер тоғайда (жүреді).Тиіндер ағаштан ағашқа (секіреді)

«Сергіту сәті»

«Қалай дыбыстайды?» ойыны.Жан-жануарлардың суреттері дыбыстарымен қоса беріледі. Олардың қалай дыбыстайтынын айтып,етістікті табу.

Мысалы:Ешкі маңырайды.Ит үреді.Сиыр мөңірейді.Қарға қаңқылдайды.

(Қоян,аю,жылан,жорға ат,бүркіт,ау тарту,балық аулау) Қимылмен көрсету

Қоян қайтеді? Қоян секіреді.

Аю қайтеді? Аю қорбандайды.

Жылан ше? Жылан ирелеңдейді.

357-жаттығу Берілген етістіктерге қатыстырып сөйлемдерді құрайды

Қонды,жауды,тасыды,жүзді.

Шығармашылық жұмыс.

Топқа тапсырма:Өлең құрау,етістіктерді тауып 2 сызықпен сызу.

Атамжылқыбағады,

——- ——— шабады.

——- ——- сауады,

—— —— қағады.

358-жаттығу.Берілгенсөздердіңішіненетістіктітауып,олардыңетістікекеніндәлелдеу

Көгершін,жасыл,жинады,алғыс,сөйлесті,ертең,айтты,ою,байлады.

 

 

 

 

 

 

Соңы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

2 мин

 

 

 

 

2 мин

 

Оқушылардың бүгінгі өткен тақырып бойынша алған білімдерін«Постер құру» әдісі арқылы түйіндейді     Кері байланыс

“Аяқталмаған сөйлемдер”

Бүгін мен…………………. білдім …………….. қызықты болды. …………………….. қиын болды.

«Жүректен –жүрекке»Бір-бірімізге шын жүрегімізбен жақсы сөздерімізді айту арқылы тілектерімізді білдірейік                                    Үйге тапсырма беру359-жаттығу. «Білім керек бәріне» тақырыбына әңгіме құра.Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бармақ

Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс.

Қауіпсіздік  және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтардағы байланыс.

Жұмбақтар шешті, сөйлем құрады, сөйлем ішінен етістіктерді тапты Оқушылардың білім деңгейі  текеру мақсатында кері байланыс алдым Ана тілі, бейнелеу өнері

 

Рефлексия

 

 

 

     Сабақ барысында шаттық шеңбер, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кері байланыс, өзін- өзі бағалау әдістерін қолдандым. Сабақтан кейін оқушылардан кері байланыс алып, оқушылардың жаңа сабақты түгел түсінгенін анықтадым.
·        Етістікті сөйлем ішінде таба алады.

·        Етістік туралы қорытынды жасады, сөйлем құрады

·        Сурет бойынша әңгіме құрады, постер құрады

[bws_related_posts]

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *