Сабақтың тақырыбы: Тасбақаның шөбі
Сабақтың мақсаты: Мәтіннің мазмұнын түсіне отырып, ырым-тыйым сөздердің негізгі ойын ашуға мүмкіндік беру
Cабақтың міндеті:
1.Әңгіменің мазмұны мен негізгі ойын бірлесе әрекет жасау арқылы түсіну
- Бағыт-бағдар бере отырып өздіктерінен жұмыс істеуге, сыни тұрғыдан ой-өрістерін дамыта отырып, ырымдардың мазмұнын түсінуге баулу
3.Берілген тапсырмалар арқылы оқушылар шығармашылық ізденістерін ұалыптастыру,ойлау,сөйлеуқабілеттерін дамыту.
Сабақтың типі:жаңа сабақ (түсіндіру)
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс- тәсілдері:шеңбердегі доп,БББ әдісі,топпен жұмыс,сөзжұмбақ,үш қадамдық сұхбат, түртіп алу жүйесі,бес жолды өлең
Табыс критерийлері
Әңгіменің мазмұнын түсінеді
Ырым тыйым сөздердің мән-мағынасын ұғынады
Топта өз ойларын, пікірлерін айта білуге, халқымыздың ырым-тыйым сөздерінің мағынасын ұғынып өсуге тәрбиелейді.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, АКТ слайд,доп,
Уақыты | Сабақтың кезеңдері
Жұмыс түрлерінің мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин |
Білу Ұйымдастыру кезеңі
|
Психологиялық даярлық
Күннен жылу алайық,
Көңіл-күйіміз қалай? Балалар мен сендерге жұмбақ жасырымын Қане ,шешуін табайық. Үш көзді батыр,жолды аңдып жатыр. Бұл не?Жарайсыңдар! |
Шеңберде тұрып бір-біріне жақсы күн тілейді
Тамаша! Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады
Бағдаршам |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | 1-топ жасыл
2-топ қызыл 3-топ сары |
Ендеше осы бағдаршам түстері арқылы топқа бөлеміз. | Өздері топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3мин | Үй тапсырмасын сұрау
«Шеңбердегі доп»әдісі
|
Гүлдер» Т.Молдағалиев
—гүлдердің қандай түрлерін білесіңдер? -бөлме гүлдерін қалай күтуге болады? -адамға гүлдердің қандай пайдасы бар? -қайталау себебі неде? |
Өлеңді жатқа айтады
Бағдаршам арқылы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин
|
Түсіну
Топпен жұмыс
|
Сөзжұмбақ
Тасбақа -табиғат |
Жұмбақ жасыру арқылы сөзжұмбақты шештіру
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әбіш Кекілбай
Тасбақаның шөбі Автор туралы мағлұмат беру
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой қозғау
Топтастыру |
БББ әдісі
Видео көрсету -Тасбақа туралы не білеміз? -Олар қайда тіршілік етеді? -Немен қоректенеді? Тасбақа туралы өздері білетін түсінігін анықтау Тасбақа туралы суреттер көрсету
|
Оқушылар суретке қарап, өз ойларын айтады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10мин | Қолдану
Топпен жұмыс
Түртіп алу жүйесі
|
Мәтінді түсініп оқуға, ойларын жүйелі баяндауға, топпен білім алуын қалыптастыру
1-топ Мәтінді мәнерлеп оқу 2-топ Топтағы әр оқушы мәтінді баяндау 3-топ сөздік жұмыс Кібіртік-тоқтап сүрініп жүреді Мимырт-жай жүреді Сала құлаш- ұзын Шыбыртқы –шыбық тәрізді таяқ Сен білесің бе? |
Оқушылар оқиды
Дәптерге жазу Шапалақ арқылы бағалау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин | Талдау
Венн диаграмма |
1-топ Тасбақа мен құрбақаның айырмашылығы
2-топ Бес жолды өлең 3-топ Сурет салу
|
Оқушылар топта талдап ортаға шығып қорғайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау
Үш қадамдық сұхбат
|
Кім көп біледі ? | Ырым –тыйым сөздер айту | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | Бағалау
|
БББ әдісі
Бағалау парақшасы бойынша
|
Топ басшылары бағалау парағын толтырады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | Үйге тапсырма | Мәтінді түсініп оқу.Мазмұнын айту
Тасбақа туралы ізденіп келу |
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазу
|
1)Тұмсығы қашау
Кәсібі ұя жасау
Ағаштарды қорғап
Зиянкестерді асау (тоқылдақ)
2)Шілтиген сирағын
Тұмсығын қадайтын
Бетіңе мойныңа
Қонып ап талайтын
Ертелі кеш мазалап
Ұшып қонған тажал-ақ (маса)
3)Шегіртке емес секіреді
Бақылдай лепіреді
Шу көтерген көлде
Балық емес бұл не? (көлбақа)
4)Біз жаздық аулым қонған текшесіне, Етіктің жез қақтырдым өкшесіне. Айуанда төрт аяқты бір нәрсе бар, Бөренесін байлаған бөксесіне. (инелік)
5)Көктемде ерте келетін,
Үйімізге енетін.
Саздан соғып ұя істеп
Балапанға беретін
Бұл қай құс еді, балалар?
Өзіміз жақсы көретін (қарлығаш)
6)Күндіз тіпті ұшпайды
Түнде тышқан аулайды
Көзі шамға ұқсайды (жапалақ)
7)Аяғы бар ,басы бар
Арқалаған тасы бар (тасбақа)
[bws_related_posts]