Басы » Дене шынықтыру » Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру

Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру

Байқоңыр қаласы Қ.Қ. Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін №14 орта
мектептің денешынықтыру
пәні мұғалімі: Орналиев Теміржан Куантканович

Тақырыбы: Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру.                             8 — сынып                                                     
Жалпы мақсаттары Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру жаттығуларынын әдіс тәсілдері туралы мәлімет беру. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіруді үйрету. Өзін-өзі бағалауға баулу. Аяқ бұлшық еттерінің, буындарының секіруде атқаратын жұмыстарын түсіндіру.
Оқыту нәтижесі Жүгіріп келіп ұзындыққа секірудін әдіс тәсілдерін біледі. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіреді, жетілдіреді. Өздерін бағалай аладаы. Жаттығу орындауда секіру элементтерін өздері   жасап үйренеді.
Әдісі СТО әдістері, түсіндіру, практикалық, би қимылдары
Дереккөздері Әдіскерлік журналдар, интернет мәліметтері, оқулық
Тапсырмалар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурс

Уақыты

Күтілетін нәтиже

Ұйымдастыру кезеңі «Қара жорға»би қимылдары арқылы топқа бөлу. Қағазда көрген сөзі арқылы «Қара жорға» әуенімен қол, иық, аяқ қимылдарының бірін жасайды.

Үнтаспа. Үлестірме қағаздар

2мин Би қимылдарын жасай отырып, бойы сергиді.
Топқа бөлу «Қара жорға»би қимылдарыарқылы топқа бөлу. Қол қимылдарын 1 топқа,иық қимылдарын 1 топқа, аяқ қимылдарын орындағандар 1 топқа топтасады. 1мин Байқағыштық қасиеті артады.
Дайындық бөлімі Жүру үстінде орындалатын жаттығуларыЖеңіл жүгірісЖүгіру үстінде орындалатын жаттығулар

Бір орында орындалатын жаттығулар.

Бой жазу, дамыту жаттығуларын жасайды. 7мин Оқушы бойын жазады, бұлшық еттерін қыздырады
Жаңа сабақ«Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру» 

Негізгі бөлім

 

Қызығушылығын ояту

Топтық тапсырма.Постер жасату:«Ұзындыққа секіру». Оқушылар топта «Ұзындыққа секіру» тақырыбында постер жасап, қорғайды. Қағаз, қалам 5мин Оқушының сурет салу, өз ойын ашық айту дағдысы, сөйлеу тілі дамиды
Мағынаны тану 

 

 

 

 

 

 

 

Техникалық құралмен жұмыс жасауКөргенін топта талқылау.Әр топ  мүшесінің мазмұндауы.

Сұрақтарға жауап алу.

Ережені тұжырымдату.

Ақпараттық хабар беру

 

 

Ұзындыққа секіру жайлы топта талқылайды.Топтың 1 мүшесі мазмұндайды. Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Ережені тұжырымдайды. Ақпараттық хабар алады.  Мультимедиа арқылы бейнетаспадан көрініс. 

 

 

 

 

 

 

10мин 

 

 

 

 

 

 

 

Өз бетінше жұмыс жасайды өз ойын шығармашылықпен жеткізе білу, ұсынылған сұрақтар бойынша сараптау, болжау, тұжырым жасау, жаңа ақпаратқа қызығушылықпен қарау, сөздік қорының көбеюі
Практикалық жұмыс Қимыл-қозғалыс арқылы көрсете отырып, түсіндіру,  қауіпсіздік  ережесін ескеру.Ұзындыққа секірудің техникасын үйрету.

 

Диалог

 

Диалог: топтық пікірлесу арқылы жүгіріп келіп секірудің түрлері:

1.Биіктікке секіру

-2 метрден секіру

-6 метрден секіру

-аяқты қайшылап секіру

2.Ұзындыққа секіру

-3 қадыммен секіру

— бірден секіру

 

 

 

Оқушылардың орындауы 10мин Оқушылар үйренеді, қауіпсіздік ережесін сақтайды, ұзындыққа секіру ептілігі қалыптасады. 

 

Топта  өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі және баяндамашы толық жеткізуге тырысады.

Қорытынды бөлімОй толғаныс «Аукцион»  ойынын шартын түсіндіру. 

 

Берілген сұрақтарға «балл» бере отырып, сатып алып, жауап береді. Ойын құралдары 5мин
Бағалау Кері байланыс 

 

Оқушылар кері байланыс арқылы ішкі сезімін қағаз бетіне түсіреді. Үлестірме қағаздар 5мин Алған білімін жинақтайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *