Байқоңыр қаласы Қ.Қ. Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін №14 орта
мектептің денешынықтыру
пәні мұғалімі: Орналиев Теміржан Куантканович
Тақырыбы: | Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру. 8 — сынып | ||||
Жалпы мақсаттары | Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру жаттығуларынын әдіс тәсілдері туралы мәлімет беру. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіруді үйрету. Өзін-өзі бағалауға баулу. Аяқ бұлшық еттерінің, буындарының секіруде атқаратын жұмыстарын түсіндіру. | ||||
Оқыту нәтижесі | Жүгіріп келіп ұзындыққа секірудін әдіс тәсілдерін біледі. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіреді, жетілдіреді. Өздерін бағалай аладаы. Жаттығу орындауда секіру элементтерін өздері жасап үйренеді. | ||||
Әдісі | СТО әдістері, түсіндіру, практикалық, би қимылдары | ||||
Дереккөздері | Әдіскерлік журналдар, интернет мәліметтері, оқулық | ||||
Тапсырмалар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурс |
Уақыты |
Күтілетін нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі | «Қара жорға»би қимылдары арқылы топқа бөлу. | Қағазда көрген сөзі арқылы «Қара жорға» әуенімен қол, иық, аяқ қимылдарының бірін жасайды. |
Үнтаспа. Үлестірме қағаздар |
2мин | Би қимылдарын жасай отырып, бойы сергиді. |
Топқа бөлу | «Қара жорға»би қимылдарыарқылы топқа бөлу. | Қол қимылдарын 1 топқа,иық қимылдарын 1 топқа, аяқ қимылдарын орындағандар 1 топқа топтасады. | 1мин | Байқағыштық қасиеті артады. | |
Дайындық бөлімі | Жүру үстінде орындалатын жаттығуларыЖеңіл жүгірісЖүгіру үстінде орындалатын жаттығулар
Бір орында орындалатын жаттығулар. |
Бой жазу, дамыту жаттығуларын жасайды. | 7мин | Оқушы бойын жазады, бұлшық еттерін қыздырады | |
Жаңа сабақ«Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру»
Негізгі бөлім
Қызығушылығын ояту |
Топтық тапсырма.Постер жасату:«Ұзындыққа секіру». | Оқушылар топта «Ұзындыққа секіру» тақырыбында постер жасап, қорғайды. | Қағаз, қалам | 5мин | Оқушының сурет салу, өз ойын ашық айту дағдысы, сөйлеу тілі дамиды |
Мағынаны тану
|
Техникалық құралмен жұмыс жасауКөргенін топта талқылау.Әр топ мүшесінің мазмұндауы.
Сұрақтарға жауап алу. Ережені тұжырымдату. Ақпараттық хабар беру
|
Ұзындыққа секіру жайлы топта талқылайды.Топтың 1 мүшесі мазмұндайды. Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Ережені тұжырымдайды. Ақпараттық хабар алады. | Мультимедиа арқылы бейнетаспадан көрініс.
|
10мин
|
Өз бетінше жұмыс жасайды өз ойын шығармашылықпен жеткізе білу, ұсынылған сұрақтар бойынша сараптау, болжау, тұжырым жасау, жаңа ақпаратқа қызығушылықпен қарау, сөздік қорының көбеюі |
Практикалық жұмыс | Қимыл-қозғалыс арқылы көрсете отырып, түсіндіру, қауіпсіздік ережесін ескеру.Ұзындыққа секірудің техникасын үйрету.
Диалог
Диалог: топтық пікірлесу арқылы жүгіріп келіп секірудің түрлері: 1.Биіктікке секіру -2 метрден секіру -6 метрден секіру -аяқты қайшылап секіру 2.Ұзындыққа секіру -3 қадыммен секіру — бірден секіру
|
Оқушылардың орындауы | 10мин | Оқушылар үйренеді, қауіпсіздік ережесін сақтайды, ұзындыққа секіру ептілігі қалыптасады.
Топта өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі және баяндамашы толық жеткізуге тырысады. |
|
Қорытынды бөлімОй толғаныс | «Аукцион» ойынын шартын түсіндіру.
|
Берілген сұрақтарға «балл» бере отырып, сатып алып, жауап береді. | Ойын құралдары | 5мин | |
Бағалау | Кері байланыс
|
Оқушылар кері байланыс арқылы ішкі сезімін қағаз бетіне түсіреді. | Үлестірме қағаздар | 5мин | Алған білімін жинақтайды. |