Сыныбы: 5 «А»
Мерзімі: 3.04.2013 ж
Уақыты:
Сабақтың тақырыбы: Күзгі демалыс .Сын есім
Сабақтың мақсаты: Сын есім туралы білімдерін нақтылай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту.
Сабақтың міндеті:
- 1.Сын есім туралы білімдерін молайту;
- Тақырып бойынша ойын толық жеткізе білу шеберлігін дамыту;
- 3.Адалдық,әділеттілікке тәрбиелеу;
Қолданылатын модульдер: «Сын тұрғысынан ойлау», «оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер», «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», АКТ, «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» «Сын тұрғысынан ойлау», «Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер», «ОүБ мен ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»
Стратегиялық іс -әрекеттер:«Жұптас-ойлан-бөліс»стратегиясы, миға шабуыл, кері байланыс, «Оңайдан қиынға қарай» стратегиясы, бағалау, АВС сұхбат , Куббизм,«Блиц турнир»
Бөлімі | Бөлімнің мазмұны | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс —әрекеті | Ресурстар |
Кіріспе | Психологиялық ахуал.
Ұйымдастыру кезеңі. Тұлғааралық байланысты орнату.Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушылармен амандасып, түгендеу. Үй тапсырмасын «Куббизм» стратегиясы арқылы сұрау.Оқушыларды екі қатарға тұрғызып, «Ыстық алақан» тренингін өткізу, шағын топтарға бөлу. Спикерлерді оқушылармен ақылдаса отырып, сайлау. | Оқушылар бір- біріне қарама-қарсы тұрып, сәттілік тілейді. Күз мезгілі суреттері арқылы топқа бөлемін. Суреттер арқылы сабақтың тақырыбын ашады. (Миға шабуыл) | Қима қағаздар |
Тұсаукесер
|
Қызығушылықты ояту | Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.Сын есім туралы түсінік беру. | Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.Сын есім туралы мәлімет алады | Флипчарт,маркер интерактивті такта |
Негізгі бөлім | Мағынаны тану
«Менің жанымның үні»
Сергіту сәті:
|
Глоссарий:
дейін — до киім- одежда тоғай- роща сатып алу — покупать ұнады- понравилась сауда орталығы — торговый центр зат- вещь
1тапсырма Мәтінді оқып, сын есімдерді тауып, жазу «АВС» стратегиясынқолдану.
«Сын есімдер ұясы» ойынын ойнату 3-тапсырма «Жұптас-ойлан-бөліс» стратегиясы бойынша «Күзгі демалыс» тақырыбына диалог құрастыру
2-тапсырма «Күз мезгілінің жағымды жағымсыз жақтарын анықта. Тақырыбында жұмыс жасайды
|
Жаңа сөзерді интербелсенді тақтадан бір рет оқидыда,тақта жабылады оқушылар дәптерлеріне сөздерді ретімен жазады.Жазып болған соң тақтаға қарап тексереді.
Мәтінді оқып, сын есімдерді сұрақ қою арқылы тауып, жазады. Бірінші топ екінші топка сұрақ қояды ,екінші топ жауап береді, үшінші топ бақылап ,бағалайды.
Оқушылар кесте толтырады. Оқушылар жұптасады, ойлана отырып диалог құрастырады
Тақырып бойынша әр топ өз жұмыстарын қорғайды |
Қалам ,дәптер мәтін,сөздік
Постер ,маркер |
Қорытынды | Ой толғаныс
|
Тақырыпқа байланысты «Блиц турнир» жүргізу:
-Жаздан кейін қандай мезгіл? -Күз айларын ата? -Күз мезгілінде айнала қандай түске боялады? -Күздегі табиғат құбылыстарын атаңдар? -Күз мезгілінде адамдар қысқа қалай дайындалады? -Ал жануарлар мен жәндіктер ше? Мысал келтіру Сол тапсырмаларға жауап береді. |
||
|
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма беру |
«Бүгінгі күннің сөйлемі» стратегиясын қолдану. «Бүгінгі менің сабақтағы көңіл күйім»
Оқушыларды әр тапсырмадан кейін смайликтер арқылы бағалау Ережені жаттау,күз мезгілінің құрып келу |
Оқушы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашатын бір сөйлем жазады. | смайликтер |