Басы » Кембридж бағдарламасы » Жаңбырлы күн. Сын есімді қайталау

Жаңбырлы күн. Сын есімді қайталау

Сәтбаев қаласының «Абай атындағы
№ 4 мектеп-лицейі» КММ
орыс сыныптарында қазақ тілі мен әдебиет пәнінің
мұғалімі Муканова Эльвира Мараткызы

Сыныбы: 5 «А»

Сабақтың тақырыбы: Жаңбырлы күн. Сын есімді қайталау

Сабақтың мақсаты:Сын есімді қайталай отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайтып, ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың міндеті:

  1. 1.Оқушыларды түсініп оқуға үйрету;
  2. 2.Сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту;
  3. 3.Сенімділікке  тәрбиелеу.

Қолданылатын модульдер: «Сын тұрғысынан ойлау», «Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер», АКТ, «Жас еркешелігін ескере отырып оқыту», «ОүБ мен ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»

 

Стратегиялық іс -әрекеттер: Венн диаграммасы, Автор орындығы,«Бүгінгі күннің сөйлемі» стратегиясы, формативті және суммативті бағалау, салыстыру, миға шабуыл, кері байланыс, RAFT стратегиясы,Блум таксономиясыныңсұрақтар стратегиясы

Бөлімі Бөлімнің мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс әрекеті Ресурстар
Кіріспе Психологиялық ахуал.

Ұйымдастыру кезеңі.

Тұлғааралық байланысты орнату.

  • Сыныппен қалай сәлемдесемін?

Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп,жағымды орта қалыптастыруға тырысамын.

  • Оқушыларды қалай топтастырамын ? Сандар арқылы топтастырамын. Бағалау туралы туралы балаларға түсіндіремін.Әр топқа бағалау критерилері жазылған  бағалау парақтары таратылады.Әр топтың спикері өз топтарындағы оқушыларды бағалайды.
  • Сабақты қалай бастаймын?
  • Сыныптың сабаққа деген көңіл күйлерін анықтап аламын. Оқушыларға стикерлер таратамын.
 

 

 

 

Партаның үстіне 1-4дейін  сандар жазылған қима қағаздарды оқушылар алады, торт трпқа бөлінеді, топ ұстанымын еске түседі.Әр топ өз спикерлерін сайлайды.

Оқушылар стикерлерге «Бүгін менің көңіл күйім қандай?» деген сұраққа жауап береді.Әрі қандай сұрағы арқылы сын есіммді еске түсіреді (Миға шабуыл)

Қима қағаздар, стикерлер
Тұсаукесер

 

Қызығушылықты ояту, ой шақыру Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Сын есімді қайталау.

Сурет көрсету, сабақтың не туралы болатынын аңғарту. Суреттегі іс әрекеттер бойынша сұрақтар қою.

Бұл суретте не бйнеленген?

Далада ауа райы қандай?

Күшік қандай жағдайда? Күшікке кім көмектеседі?

Қалай ойлайсыңдар?

 

RAFT стратегиясы

Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады. Сын есімнің ережесін еске түсіріп, қайталайды. 

 

 

 

 

Оқушылар өздерін жаңбырдың астында қалған күшік ретінде сезініп, күшіктің жағдайы туралы жазады.

 Интерактивті тақта

сурет

Негізгі бөлім Мағынаны тану,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

Бейне сергіту

 

 

 

Глоссарий:

 

күшік-щенок

кенет- внезапно

дереу- быстро

қыңсылау-скулить

үсті малмандай-весь промокший

қолшатыр-зонт

 

1тапсырма

Мәтінді оқып,  сын есімдерді теріп жазу , мәтінді  өздерінше аяқтайды. «Автор орындығы » стратегиясынқолдану

 

 

 

 

 

2-тапсырма

« Вен диаграма» стратегиясы бойынша   қыздың қылығының дұрыс жағы мен бұрыс жағын салыстыру,

 

Оқушылар жаңа сөздерді жазып алады  да, жұппен бірін бірі тексереді, бағалайды  .

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқып,  сын есімдерді теріп, жазады.  Мәтінді топта талқылайды, бір біріне түсіндіреді.Оқушылар өздерін автор орнында елестетіп,өз қиялдарымен әңгімені аяқтайды.

 

 

 

 

Оқушылар мәтіндегі қыздың қылығын талдайды,дұрысымен бұрысын анықтайды.

Қалам дәптер, мәтін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркер постер

 

 

Қорытынды Блум таксономиясының сұрақтар стратегиясы бойынша

 

Ой толғаныс

Мәтінде не туралы   айтылған?

Мәтінде жылдың қай мезгілі бейнеленген?

Далада ауа райы қандай?

Күшік қандай жағдайда? Күшікке кім көмектеседі?

 

«Бүгінгі күннің сөйлемі» стратегиясын қолдану. «Бүгінгі менің сабақтағы көңіл күйім»

Оқушы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашатын бір сөйлем жазады.

Бүгінгі сабақ маған несімен ұнады?

Ойларын жазып,көңіл күйлербелгіленген ватманға барып жапсырады.

стиккер
Бағалау   Топ көшбасшысы  бағалау парағы арқылы бағалайды

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *