Басы » Кембридж бағдарламасы » Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері тақырыбының 4-сабағы
Мақсаты:  Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс қасиеттерін өрнектерді тепе-тең түрлендіруге қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау
Сабақ міндеттері: 1. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенстің кейбір мәндерін білу.

2. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс қасиеттерін есептер шығаруда тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау

3.өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету;

Күтілетін нәтиже: 1. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенстің кейбір мәндерін біледі.

2. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс арккотангенстің кейбір мәндерін, қасиеттерін  өрнектерді тепе-тең түрлендіруге қолдана алады.

3. Қасиеттерін есептер шығаруда қолданады.

4.өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету;

Ойларын еркін, жетік жеткізе біледі;

5.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

6.Түйінді ой қорытынды жасайды;

Сабақ формасы: жеке, жұппен, топпен жұмыс
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, түртіп алу

бағдаршам, матем диктант,  СТО

Дерек көздер: оқулық «Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский,  З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»

Интерактивті тақта, компьютер, проектор: флипчарт; электронды оқулық, кестелер; маркерлер, тест тапсырмалары

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

модуль

Ұйымдастыру  5 мин

 

2 мин

 

Топқа телефон маркалары бойынша  4 топқа бөлемін, дыбыссыз қадамды сақтаймыз.

 

 

 

4 топқа бөлінеді.

Топ ережесін сақтау

-сабаққа кешікпеу

-уақытты үнемдеу

-дыбыссыз қадам

-бір-бірімізді тыңдау, құрметтеу

-пікірмен санасу, ортақ шешімге келу

-әр топ мүшесі өз ісіне жауапкершілікпен қарау

-шығармашыл, іскер, белсенді болу

-нәтиже шығару

 

 

 

3 мин Бір-біріне алақанға алақан қойып сәттілік тілейді

 

 

Белсенді бол

Ойың ұшқыр болсын

Сәттілік, мақсатыңа жет

Идеялы бол, ұтқыр бол

Ынтымақтастық орнату

 

Жас ерекшелігі

Білім 6 мин

Жаңа сабаққа кіріспе

 

Өздік диктант:  10 сөйлемді аяқта.

1.Синус функциясының анықталу облысы…

 

өзін тексеріп поляға + — қоямыз

 

 

 

№71 а

Миға шабуыл жаңа тақырыпқа шығу

 

 

 

 

Күрделі сұрақтар:

Осы есепті қалай шығаруға болады? Шығару жолын жұбыңмен талда

 

-бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?

-қандай мақсат қоясыңдар?

 

 

Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

 

 

 

 

Өзі жазады, мұғалім сұраған оқушы жауабын айтады, интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсетеді, өздерін +- бағалайды.

 

 

Тақтада әр топтан 1 адам келіп өз жауабын жазады. Тексереді.

 

 

 

 

 

Шторка арқылы дұрыс мәндерін көрсету, тексеру

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау

АКТ мүмкіндіктері

 

 

 

 

Формативтік ауызша марапаттау

 

 

 

 

 

 

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Түсіну                  10 мин

 

 

1-топ 5 мысал 52 бет

2-топ 6 мысал 52 бет

3 топ 7 мысал 53 бет

4 топ 8 мысал 53 бет

Жеке, жұбыңда, топта талқыла

Дәптеріңе жаз

 

Топтарға қонаққа бару

 

 

Жеке, жұппен, топпен жұмыс

 

 

 

Топта талқылап, жинақтау, ескеру

 

Топтарға қонаққа бару

 

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

 

Түртіп алу

 

Диалог

 

 

Қолдану  5мин Оқулықпен жұмыс № 74

 

Жеке, жұппен, топпен талқыла

 

Кері тригонометриялық функциялардың формулаларын қолданыңыз.

 

 

-Мысалды қарастырады, талдайды. Дәптеріне жазады.

Интерпретация-логикалық бағалау

 

 

 

 

Талдау  10мин № 75 теңдеуді шеш:

 

Әрбірі өзі шығарады.

 

Кері тригонометриялық функциялардың формулаларын қолданыңыз.

 

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Стикерлермен бағалау:2ж1т.

 

Интерпретация-логикалық бағалау

Жинақтау, синтездеу 3мин № 80  55 бет

1-топ а

2-топ ә

3 топ б

4 топ в

Бір шешімге келу ауызша

Салыстыру, толықтыру

Топ басшысының бағасы-

бағалау  парағы бойынша

АКТ қолдану
Бағалау

5 мин

№78

АКТ арқылы тексеру

Есеп шығарады, өзара бағалайды Өзін, жұбын бағалау
Рефлексия

Бағалау

2 мин

3 Б әдісін қолдану sms арқылы 4 оқушыдан келген смс оқуын сұрау Сабақты, өзін-өзі бағалау

Нені  білдім?

Нені біле алмадым? түсінбедім

Нені білгім келеді?

 бағалау
Үйге тапсырма №71 Орындауға нұсқау беру
[bws_related_posts]

2 комментария

  1. Бәрі жақсы, бірақ неге осы жұмыстың электронды нұсқасын салып қоймасқа?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *