Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: | Құрамында арксинусы, арккосинусы, арктангенсы, арккотангенсы бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері тақырыбының 4-сабағы | |||
Мақсаты: | Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс қасиеттерін өрнектерді тепе-тең түрлендіруге қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау | |||
Сабақ міндеттері: | 1. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенстің кейбір мәндерін білу.
2. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс қасиеттерін есептер шығаруда тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау 3.өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету; |
|||
Күтілетін нәтиже: | 1. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенстің кейбір мәндерін біледі.
2. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс арккотангенстің кейбір мәндерін, қасиеттерін өрнектерді тепе-тең түрлендіруге қолдана алады. 3. Қасиеттерін есептер шығаруда қолданады. 4.өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету; Ойларын еркін, жетік жеткізе біледі; 5.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; 6.Түйінді ой қорытынды жасайды; |
|||
Сабақ формасы: | жеке, жұппен, топпен жұмыс | |||
Сабақ түрі: | аралас сабақ | |||
Сабақ әдісі: | сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, түртіп алу
бағдаршам, матем диктант, СТО |
|||
Дерек көздер: | оқулық «Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский, З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»
Интерактивті тақта, компьютер, проектор: флипчарт; электронды оқулық, кестелер; маркерлер, тест тапсырмалары |
|||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
модуль |
|
Ұйымдастыру 5 мин
2 мин |
Топқа телефон маркалары бойынша 4 топқа бөлемін, дыбыссыз қадамды сақтаймыз.
|
4 топқа бөлінеді.
Топ ережесін сақтау -сабаққа кешікпеу -уақытты үнемдеу -дыбыссыз қадам -бір-бірімізді тыңдау, құрметтеу -пікірмен санасу, ортақ шешімге келу -әр топ мүшесі өз ісіне жауапкершілікпен қарау -шығармашыл, іскер, белсенді болу -нәтиже шығару |
|
|
3 мин | Бір-біріне алақанға алақан қойып сәттілік тілейді
|
Белсенді бол
Ойың ұшқыр болсын Сәттілік, мақсатыңа жет Идеялы бол, ұтқыр бол |
Ынтымақтастық орнату
Жас ерекшелігі |
|
Білім 6 мин
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Өздік диктант: 10 сөйлемді аяқта.
1.Синус функциясының анықталу облысы…
өзін тексеріп поляға + — қоямыз
№71 а Миға шабуыл жаңа тақырыпқа шығу
Күрделі сұрақтар: Осы есепті қалай шығаруға болады? Шығару жолын жұбыңмен талда
-бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай? -қандай мақсат қоясыңдар?
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
|
Өзі жазады, мұғалім сұраған оқушы жауабын айтады, интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсетеді, өздерін +- бағалайды.
Тақтада әр топтан 1 адам келіп өз жауабын жазады. Тексереді.
Шторка арқылы дұрыс мәндерін көрсету, тексеру
|
Формативті бағалау АКТ мүмкіндіктері
Формативтік ауызша марапаттау
Сын тұрғысынан ойлау
3Б |
|
Түсіну 10 мин
|
1-топ 5 мысал 52 бет 2-топ 6 мысал 52 бет 3 топ 7 мысал 53 бет 4 топ 8 мысал 53 бет Жеке, жұбыңда, топта талқыла Дәптеріңе жаз
Топтарға қонаққа бару |
Жеке, жұппен, топпен жұмыс
Топта талқылап, жинақтау, ескеру
Топтарға қонаққа бару |
Сын тұрғысынан ойлау
Түртіп алу
Диалог
|
|
Қолдану 5мин | Оқулықпен жұмыс № 74
Жеке, жұппен, топпен талқыла
|
Кері тригонометриялық функциялардың формулаларын қолданыңыз.
-Мысалды қарастырады, талдайды. Дәптеріне жазады. |
Интерпретация-логикалық бағалау
|
|
Талдау 10мин | № 75 теңдеуді шеш:
Әрбірі өзі шығарады.
|
Кері тригонометриялық функциялардың формулаларын қолданыңыз.
|
Сын тұрғысынан ойлау
Стикерлермен бағалау:2ж1т.
Интерпретация-логикалық бағалау |
|
Жинақтау, синтездеу 3мин | № 80 55 бет
1-топ а 2-топ ә 3 топ б 4 топ в |
Бір шешімге келу ауызша
Салыстыру, толықтыру Топ басшысының бағасы- бағалау парағы бойынша |
АКТ қолдану | |
Бағалау
5 мин |
№78
АКТ арқылы тексеру |
Есеп шығарады, өзара бағалайды | Өзін, жұбын бағалау | |
Рефлексия
Бағалау 2 мин |
3 Б әдісін қолдану sms арқылы 4 оқушыдан келген смс оқуын сұрау | Сабақты, өзін-өзі бағалау
Нені білдім? Нені біле алмадым? түсінбедім Нені білгім келеді? |
бағалау | |
Үйге тапсырма | №71 Орындауға нұсқау беру |
Бәрі жақсы, бірақ неге осы жұмыстың электронды нұсқасын салып қоймасқа?
ООО, Бекнасар бар ма? Берші салып кояйык!