Қарағанды облысы .Жезказған қаласы. №1 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі.
« Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру жолдарын үйрету » тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Жандилдаева Жумагүл Төлепбайқызының қысқа мерзімді
коучинг жоспары
2014ж
|
1 апта |
1-сабақ
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесі | ||
Жалпы мақсат: |
Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтаса жұмыс істеу ережесін құру. Мәселелерді бірлесіп талдауға,ортақ шешімге келу жолдарын іздеуге, идеялармен алмасуға және қорғауға, шағын топтағы жұмыс моделін құруды ,үйрету.Әр бір пікірдің құнды деген көзқарас қалыптастыру. | ||
Сілтеме: |
|
||
Оқу нәтижесі | Тапсырмаларды орындау барысында шағын топтарда бірлескен жұмысты ұйымдастыру әдістемесін игеруі. Тиімді топтық қарым-қатынасқа түсуі.Коучинг барысында меңгерген дағдыларды Іс-тәжірибеде қолдану. | ||
Түйінді идеялар: | Топтық жұмыс арқылы табысты,нәтижелі оқытуға қол жеткізу. | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам. | ||
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
Коучинг АКТ Бағалау |
1. Диалог
2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар 6. ойлаудын 6 қалпағы |
|
Дерек көздері: |
Әдеби материалдар, газет-журналдар. |
||
Тапсырмалар: |
Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация, рөлдік ойын
|
||
Оқуға арналған тапсырма: | Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
|
||
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (5 мин)
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||||
2 мин
3мин
|
«Ауа райы» тренингін ұйымдастыру.
тапсырма беріледі.
|
1.Сессияға қатысушы мұғалімдер массаж жасайды бір-біріне.
2.Үстел үстіндегі стикерлерге көңіл-күйлерін екі сөзбен бейнелейді,үстелдің астына жапсырады.
|
||||
І тапсырма (8 мин)
1 мин |
«Шашу шашу»тр арқылы |
екі немесе үш топқа бөлінеді. |
||||
1 мин
2 мин Таныстыруға әр топқа 2 мин |
1. Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру.
2.Шағын топтарға топ ережесін құру және флипчартқа жазып, таныстырып шығуды тапсыру. |
Бірлесе отырып, топ ережесін талқылайды , құрады және ережемен таныстырады. | ||||
ІІ тапсырма
(8 минут) 2 мин 2 мин
Таныстыруға әр топқа 4 мин |
Әр сыныпта сабақ үлгерімі төмен оқушының болуы мүмкін.Оқушының үлгермеу себептерін атап,жазып шығу
1.Жеке орындау. 2.Шағын топта орындау
3.Жұмысымен таныстыру.
|
Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына оқушының үлгермеу себептерін әрбір топ мүшесі жеке, кейін топта талқылап, бірлесе жазып шығады.
Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады.
|
||||
ІІІ тапсырма (16 мин) |
||||||
5 мин
Қорғауға әр топқа 4мин
2 мин
2 мин
3 мин
|
Оқушының үлгерімін жақсарту үшін не істеуіміз қажет? Іс-әрекетімізді қалай жоспарлап, мақсатқа қалай жетеміз? Әр топқа өз ойын флипчартқа жазу немесе постер арқылы бейнелеу тапсырылады.
4Жұмыстарын өзара бағалау. 5.«Ойлаудың 6 қалпағы» Ойын « Қар жауды»шляпа тандау. «Слайд» корсету. 6.Сергіту сәтін өткізу. «Қияли бегомот» биі |
Әр топ оқушы үлгерімін жақсарту туралы өз ойларын флипчартқа дайындайды және қорғайды.
Бір-бірін тыңдап, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды. Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды.
3 топтан 2 адамнан шығып қар жинайды алган кар түсіне байланысты тапсырманы орындайды. Интерактивті тақтадан көрсетілген «Қияли бегомот»биін тамашалайды,билейді. |
||||
ІV тапсырма ( 18мин)
5 мин Рөлге түсу әр топқа 5 мин |
Рөлдік ойын.
«Қатал мұғалім » тақырыбында сценарий құрастыру және рөлге түсу. Ынтымақтастықта жұмыс істеу. Жауапкершілікті сезіну. |
Берілген тақырып бойынша сценарий құрастырып, рөлге түседі.
|
||||
V. Қорытындылау (5 мин)
|
«Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру» дегеніміз не? Флипчартқа 1 сурет және 5 сөз жазып беру және қорғау. |
Берілген тақырып бойынша флипчартқа 1 сурет, 5 сөз жазып, идеяларын қорғайды. |
||||
VІ. Ақпарлама. (5 мин) |
Топтық жұмыс туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру. | Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады. | ||||
VІІ. Рефлексия
(3 мин )
|
|
|
||||
Бастапқыда өз көңіл күйлерін бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады. | |||||
|
|
|
||||
[bws_related_posts]