Оңтүстік Қазақстан облысы
Кентау қаласы
№23 Ә. Бөкейханов атындағы жалпы орта мектеп
Утжанова Нурсулу Ратбаевна
Сапарғали Бегалин
Тақырып: Бала Шоқан
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы: 5 Пәні: Қазақ әдебиеті
Сабақ тақырыбы: | Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан» |
Сабақ мақсаты: | Әңгімені жан-жақты меңгерту, талдауға, өз ойын еркін
жеткізе білуге, салыстыру, қорытынды жасай білуге үйрету. |
Табыс критерийлері: | Әңгімені жан-жақты меңгереді;
Өз ойын еркін жеткізе біледі; Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді; |
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: | Топтық жұмыс, диалог, «Ментальды карта» әдісі, «Салыстыру» стратегиясы, «Синквейн» әдісі, «Екі түрлі түсіндірме күнделігі» стратегиясы, «Ұялы байланыс желісі» әдісі. |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Керекті жабдықтар |
5 минут | «Миға шабуыл.» әдісімен
өткен тақырып бойынша кері байланыс жасайды.
|
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді және кері байланыста түсінбеген сұрақтарына жауап алады. | А4 парағы |
2 минут | Топқа бөлінуге нұсқау жасайды. | 5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді. (Мектеп кеме, білім теңіз) | Парақшалар |
6 минут | «Ментальды карта» әдісі.
«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.
|
Плакат, маркер | |
6 минут | «Салыстыру» стратегиясы бойынша жаңа тақырып бойынша жұмыс жүргізеді;
|
Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді ортақ жақтарын салыстырады. | А4 парақшасы. |
2 минут | «Синквейн» әдісі бойынша 5 жолды өлең құрастыртыртады. | Бала Шоқан туралы 5 жолды өлең шығарады.
1. Зат есім. Кім ? не? 2. Сын есім. Қандай ? 3. Етістік. Не істеді? 4.Синоним. 5.Сезіну. |
А4 парағы |
8 минут | «Екі түрлі түсініктеме күнделіг» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жасатамын. | Плакаттың бір бағанасына шығарманың әсер еткен тұсын жазып, екінші бағанасына не үшін әсер еткенін жазады. Сынып алдында жұмыстарын қорғайды.
|
Оқулық, плакат, маркер. |
7 минут | Интербелсенді тақта арқылы сұрақтар көрсетеді. «Ұялы телефон желісі» әдісін қолданады, төмен желіге көмек береді.
Жоғары желі — толық түсіндім; Орта желі — жартылай түсіндім; Төмен желі — мүлдем түсінбедім; |
Топтық құрамда оқушылар бірлесіп, интербелсенді тақтадан көрсетілген сұрақтарға жауап береді және орта желіге жоғарғы желі көмек береді, түсіндіреді. | АКТ |
5 минут | Бағалау кезеңін жариялайды.
-әр дұрыс шығарылған 1 дұрыс жауап – 10 -кері байланыста өзінің пікірін дәлелдеу-10 -үй жұмысы үшін-10 -белсенділігі мен дұрыс пікір ұсыну-10 -түйінді сұраққа жауап беру-10 -топ мүшесіне көмектесу, ынтымақтасып жұмыс жасауы-10 Баллды бағаға ауыстыру: «5» — 70-80 «4» — 50-60 «3» — 30-40 «2» — 0-20 |
Критерий арқылы өздерінің бағасын айтады. Табыс критерийлеріне назар аударады. | Критериалды бағалау плакаты, табыс критерийі |
3 минут | «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін таратады.
Үй тапсырмасын береді. |
Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады. | Рефлексия плакаты,
Стикер
|
1 минут | Үй тапсырмасын беру. | Күнделікке жазып алады. | Күнделік |