Алматы қаласы
176 мектептің мұғалімі
Парменова Маржан
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев. «Жазғытұры» өлеңі.
Мақсаты: Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Жазғытұры» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттер:
— Өлеңдегі ақынның көңіл-күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтану;
— оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету;
— өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу;
— қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай білуге табиғаттың сұлулығын сезінуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ типі: аралас сабақ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:«RAFT» , Сергіту жаттығулары, «Болжау», «Алтын баған», «INSERT», «Миға шабуыл», «Жұптас, ойлан, бөліс» стратегиялары.
Көрнекілігі: а) сабаққа қажетті техникалық құралдар:интерактивті тақта(слайд,сурет салу,дыбыс)
ә)қажетті көрнекілік құралдар: үлестірмелі материал
Пәнаралық байланыс:бейнелеу,дүниетану
Күтілетін нәтиже:
— бейнелі сөздердің мәтінмен байланысын анықтап, ауыз екі тілде қолдана біледі;
— жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады, сыни тұрғыдан баға бере біледі;
— табиғаттың сұлулығын сезінеді, жауапкершілік сезімі нығаяды,Абай шығармаларын оқуға қызығушылығы артады.
Сабақкезеңі/ уақыты | Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Дереккөздер |
Кіріспе 3
|
А) Психологиялық көңіл-күйді реттеу. | Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз. | Оқушылар ережені өздері айтады. | Ауызша мадақтау«Тамаша!»
|
«Алтын ереже»
|
|
Сабаққа дайындық | Бағалау тәсілімен таныстыру. | Ана тілі кітабын, дәптерлерін даярлайды. | «Жарайсыңдар!»
|
Оқулық.Бағалау парағын тақтадан көрсету |
А)Үй тапсырмасын
тексеру Ә)«Рафт»әдісі Мақсаты: өткен сабақтан алған білімдерін пысықтау.
Б)Құсбегі туралы толығымен танысу, құстар туралы өлең шығару, кітапшажасау, сурет салу, сияқты шығармашылық жұмыстың әр түрін көрсету. |
1-2оқушы жалпы мазмұнын айтуРөл- құс
Аудитория- ХХІ ғасыр ұрпақтары Форма-айтыс Тақырып-Құстар туралы айтыс Оқушылардың дайындап келген шығармашылық жұмыстарына тексеру.
|
Кезектесіп мазмұндайды.
Оқушылар ертегідегі оқиғаға байланысты мақал-мәтелдерді қолданып айтысады.
Еркін сөйлеу дағдылары қалыптастыра отырып, өздеріне сенімсіздік білдіріп, бұйығы отыратын оқушылар өз ойларын жүйелеп, еркін айтады.
|
«Өте жақсы»
«Бәрекелді!»
«Жарайсың дар!» Шығаршашылық талаптарың талмасын! |
Интерактивті тақтаны пайдалануға болады.
|
|
Үй тапсырмасын бекіту. | Мұғалімнің қорытуы | Мұғалім сабақты қорыта келе, құсбегілік туралы оқушылардың танымдылығын толықтырады. | Зейін қойып тыңдайды. | ||
Сергіту сәті. Мақсаты: Ойды және дене мүшелерін сергіту. | Кәнекей,балалар, сәл демалып, еркін отырайық. | Тақтаға назар аударады | Тыныштық сақтаймыз. | Интербелсенді тақтадабейнебаян көрсетіледі | |
Тұсау кесер
|
«Болжау» стратегиясыМақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал ету
|
Топтарға жыл мезгілінің құбылыстары көрсетілген суреттер беріледі.
|
Топтағы оқушылар топтаса отырып, сол құбылыстарды қимылмен ,дыбыспен, іс-қимылмен көрсетеді.Оқушылардың пікірі тыңдалады. | «Өте жақсы»
|
|
Негізгі бөлім
|
Жаңа білімді игертуСабақ тақырыбы:Абай. Жазғытұры
Оқулықпен жұмыс.
|
Сабақтың тақырыбын хабарлау, жалпы мақсатты айту және оқушыларды мақсат қоюға тарту.Автор туралы сұрақтар
Мұғалім бейнелісуретпен мазмұнын түсіндіре отырып, мәнерлеп оқиды.
|
Дәптерге сабақтың тақырыбын жазады.
Оқушылардың пікірлері тыңдалады. Іштей оқиды. Тізбектей оқиды. 4-5 оқушы жеке оқиды.
|
«Жарайсыңдар!»
|
Сабақ тақырыбы:Абай Қыс
Абай туралы слайд Өлең мазмұны тақтада тұрады.
|
|
«INSERT» әдісі(маған таныс емес сөздер)Мақсаты: сөздік қорларын дамыту.
«Алтын баған» әдісі Мақсаты: жаңа сөздер бойынша жұмыс жасау. Жаңа сөздер: |
Оқушыларды жаңа сөздермен таныстырамын.Масатыдай — жұмсақ кілемдей Анталаса — қимыл қозғалыс Елжірер — мейірленер, жылылықпен қарайды
|
Жаңа сөздерді оқып, осы сөздер бойынша сөйлем құрайды.
|
Өте жақсы балалар!
Тамаша!
|
Жаңа сөздер
|
Өлеңнің мазмұнын тексеру | А)Өлең мазмұнын әдеби-көркем тілде жеткізуӘ)Мазмұнын тақтаға бейнелу | Өз ойларын жеткізеді,тақтаға сурет салады. | Керемет! | Интерактивті тақтаны пайдалануға болады. | |
«Миға шабуыл» әдісіМақсаты: ой қозғау…
|
«Жазғытұры» өлеңін мазмұндау.Осы өлеңде не туралы айтылғанын анықтау.Топқа тапсырма беріледі.1-қатар. Графикалық диктант арқылы күн суретін шығару.
2-қатар. «Синкуейн» әдісі. Бес жол өлең құру. «Жазғытұры» 3-қатар. Өлеңдегі теңестіру жолдарын табу. |
Әр топ өз тапсырмаларын жұппен содан кейін топпен талқылайды. | Өте жақсы!
«Өте тамаша!»
«Өте жақсы!» |
Тиісті жауабын тақтадан тексеру.
Өз ойларын бағалау.
Өз ойларын тыңдау.
|
|
Қоры тынды
|
«Қосу, алу, қызықты» стратегиясы Мақсаты: игерген білім жайында кері байланыс жасау | -Сонымен, бүгінгі сабақтың мазмұны не туралы болы?-Ақын жазды кімге теңейді?-Қандай сөздермен таныстық? |
|
Ауызша мадақтау«Жарайсыңдар, білімпаздар!
|
Бағалау парағы
|
Бағалау | Бағалау парағын тексеру | Бағалау | |||
Үйге тапсырмаКүнделікті енді ашайық,Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді, Ұмытпай, есте сақтайық! |
1.Жазғы табиғаттың құбылыстарына арналған халық болжамын жазу.2.Өлеңді жаттау.3.Жазғы көріністі бейнелеп келу.
3.Абайдың өлеңдерін жатқа айтудан сайысқа дайындық.
|
|