Ақтау қаласы
№ 3 жалпы білім беру орта мектебі
География пәні мұғалімі
Матова Улбулсин Утегеновна
Тақырыбы | Топтық жұмыс Джигсо әдісі. | |||
Жалпы мақсаты | Джигсо әдісі туралы түсінікДжигсо әдісін қалай тиімді, нәтижелі ұйымдастыруға болатыны жайлы түсіндіру
Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру Топ ережесін шығару |
|||
Оқу нәтижесі | Топтық жұмыс туралы және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;
Терминдерге түсініктеме бере алады; Ережесін жасап шығарды. |
|||
Түйіндеме | Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;Топтық жұмыс – Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық.Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі. | |||
Ресурстар | Интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер. | |||
Жаттығу | Топтарға а) Топтық жұмыс туралы, Джигсо әдісі туралы ереже оқылды;б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету; в) Ролдік ойын. | |||
Уақыты | Тренер әрекеті | Тыңдаушылар әрекеті | Бағалау | Диференциация |
1300-1305 | Топқа бөлу, сәлемдесу | Суреттер бойынша бөлінеді | Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды | |
1305-1315 | Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы бидібірге қайталау.Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не? | Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.Постер қорғады. | Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды. | |
1315-1345 | Мәтінмен жұмыс жасау | Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы | Джигсо әдісін қолдану-дың нәтижесі қандай болатыны жайлысұрақтар қойылады. | |
1345-1400 | Түсінгенін топ болып қорғау | Топ блып қорғайды | Жауабына байланысты пікір айтылады | |
1400-1410 | Топтағы ролдермен таныстыру | Өз ролімен жеке танысады | ||
1410-1425 | Жұптық, топтық талқылау | Өзара талқылайды,топта түсіндіреді. | ||
1425-1430 | Кері байланыс, жазбаша | Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады. | Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады |