Басы » Кембридж бағдарламасы » Топтық жұмыс Джигсо әдісі

Топтық жұмыс Джигсо әдісі

Ақтау қаласы
№ 3 жалпы білім беру орта мектебі
География пәні мұғалімі
Матова Улбулсин Утегеновна

Тақырыбы Топтық жұмыс Джигсо әдісі.
Жалпы мақсаты Джигсо әдісі туралы түсінікДжигсо әдісін қалай тиімді, нәтижелі ұйымдастыруға болатыны жайлы түсіндіру

Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру

Топ ережесін шығару

Оқу нәтижесі Топтық жұмыс туралы  және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;

Терминдерге түсініктеме бере алады;

Ережесін жасап шығарды.

Түйіндеме Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;Топтық жұмыс – Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық.Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі.
Ресурстар Интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер.
Жаттығу Топтарға  а) Топтық жұмыс туралы, Джигсо әдісі туралы ереже оқылды;б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету;  в) Ролдік ойын.
Уақыты Тренер әрекеті Тыңдаушылар әрекеті Бағалау Диференциация
1300-1305 Топқа бөлу, сәлемдесу Суреттер бойынша бөлінеді Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды
1305-1315 Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы бидібірге қайталау.Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не? Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.Постер қорғады. Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды.
1315-1345 Мәтінмен жұмыс жасау Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы Джигсо әдісін қолдану-дың нәтижесі қандай болатыны жайлысұрақтар қойылады.
1345-1400 Түсінгенін топ болып қорғау Топ блып  қорғайды Жауабына байланысты пікір айтылады
1400-1410 Топтағы ролдермен таныстыру Өз ролімен жеке танысады
1410-1425 Жұптық, топтық талқылау Өзара талқылайды,топта түсіндіреді.
1425-1430 Кері байланыс,  жазбаша Стикерге  сабақ туралы өз ойларын жазады. Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *