Басы » География » Африканың табиғат жағдайлары және ресурстары. №4 практикалық жұмыс «Африка аймақтарының табиғат ресурстарының ерекшеліктері»

Африканың табиғат жағдайлары және ресурстары. №4 практикалық жұмыс «Африка аймақтарының табиғат ресурстарының ерекшеліктері»

ШҚО, Риддер қаласы,

“Шаңырақ” көпсалалы-мектеп-гимназия”

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

география  пәні мұғалімі

Касымбаева Жанаргул Разхановна

Сыныбы: 11 «а»-сынып
Сабақтың тақырыбы Африканың табиғат жағдайлары және ресурстары. №4 практикалық жұмыс «Африка аймақтарының табиғат ресурстарының ерекшеліктері»
Сабақтың мақсаты Африканың табиғат жағдайларын, су ресурстарынның тіршіліктегі маңыздылығын түсіну
Оқыту нәтижелері Тақырыптың мазмұнын түсінеді . Тақырыпты талқылап өз пікірлерін айтады. Өз беттерімен практикалық жұмысты орындайды.
Әдіс-тәсілдер «Миға шабуыл», «Ой шақыру», «Инсерт әдісі», «Венн диаграммасы»
Сабақ барысында жүзеге асатын жұмыс түрлері Сергіту сәті, топтық жұмыс (жоба жасап постерге қорғау) , ассоциация жасау, әңгімелеу, талдау, кері байланыс, диалог,рефлексия.
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Көрнекі құралдар

Негізгі ресурстар

  Доп,  фломастер, карта, постер, бағалау парақтары, үлестірмелі материалдар

Дүниежүзіне аймақтық шолу география оқулығы. Алматы «Мектеп» 2011 жыл, Қосымша деректер, кескін карта, атлас карта.

Бағалау Формативті, Бағалау парағы (критерийлерге қарап бағалау), смайликтер, «Бағдаршам», жиынтық бағалау
Қамтылған модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Диалогтік оқыту

«Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау

«Оқытудағы көшбасшылық»

СТО технологиясының элементтері

АКТ пайдалану

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Сабақтың барысы:

Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

І

3 минут

Сергіту сәті.. «Бүгін менің көңіл-күйім қандай?»

Топқа бөлу

Өзендер, көлдер, шығанақтар, бұғаздар (төрт топқа бөлінеді)

Сергіту сәтін жасайды.

 

Төрт топқа бөлініп отырады

 

ІІ

10 минут

Қызығушылықты ояту

«Миға шабуыл»

 

1.Доп беру арқылы сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекіту.

Африка материгі көлемі жөнінен нешінші орында?

Африка жерінде алғашқы ірі мемлекеттер қай ғасырларда қалыптаса бастады?

Франция иеліктері, Ұлыбритания иеліктері,

Португалия иеліктері, Германия иеліктері,

Бельгия, Италия иеліктері, Испания иеліктері.

Африкада қаншаға жуық мемлекеттер бар?

Мемлекеттік құрылымы қандай?

Африка аумағында бар болғаны үш монархия сақталып қалған, оларды ата?

3. «Ой шақыру»

Африка материгінің табиғат жағдайының қандай басты ерекшеліктері бар?

Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз Африканың табиғат жағдайлары және ресурстары.

4.  Оқушыларға өтілетін жаңа тақырып бойынша ЖИГСО әдісін пайдалана отырып тақырыпшалар бөлініп беріледі.

І топ. Табиғат жағдайлары мен табиғат ресурстары.

ІІ топ. Пайдалы қазбалары

ІІІ топ. Су ресурстары

ІV топ.Экологиялық жағдайы мен табиғат қорғау.

Допты қағып алу арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз ойларын ортаға салып, алдынғы сыныптарда алған білімдеріне сүйене отырып сұраққа жауап береді.

Әр топ берілген тақырыпшаларды оқып, топта түсіндіріп, талқылайды.

 

 

 

 ІІІ

10 минут

Мағынаны тану.

 

 

 

 

 

 

 

(Ітоп, ІІ топ, ІІІ топ,  VІ топ) Атлас картаны пайдалана отырып кесте толтыру

1. Минералды ресурстар

2. Су ресурстары

3. Жер ресурстары

4. Орман ресурстары

Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, картаны пайдалана отырып кестені толтырады, талдайды түсіндіреді.

ІV

10+5 минут

Ой толғау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Топтық жұмыс.(Пәнаралық байланыс)

1 . топ Эссе жазу

2 топ – Өлең шығару

3 топ – Сурет салу.

4 топ– «Егер табиғатқа тіл бітсе, онда …» деген тақырыппен өз ойларын ортаға салу

1.Топпен жұмыс жасайды.

Әр топ өз ойларын ортаға салып, бір-бірлерінің ойларын жинақтап бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, эссе түрінде, сурет, өлең шығару арқылы, өздері шығармашылық ізденіс жасайды.

V

5 минут

Бағалау

 

Критерийлерге қарап бағалаушылардың бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Смайликтер қолдану арқылы оқушылардың сабақ барысындағы көңіл күйлерін анықтап, «Бағдаршам» бойынша оқушылардың білімін тексереді. Рефлексия парағын таратады.

Инсерт әдісі.

Білемін. Білгім келеді . Үйрендім

 Күнделікке бағаларын қойдыртады.

Рефлексия жазады

Оқушылар бүгінгі сабақтан нені меңгергендіктерін жазады және тағы нені білетіндіктерін ойланып жазады.

2 минут

Үйге тапсырма.

 

  1. Африканың табиғат жағдайлары және ресурстары.
  2. Қазіргі экономикалық жағдайы қандай қысқаша мәлімет.
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *