ШҚО, Риддер қаласы,
“Шаңырақ” көпсалалы-мектеп-гимназия”
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
география пәні мұғалімі
Касымбаева Жанаргул Разхановна
Сабақтың тақырыбы | Дүниежүзілік мұхит тарауын қайталау |
Сабақтың мақсаты | Дүниежүзілік мұхит суының маңыздылығын ұғынады, ойлау қабілеттері дамиды |
Нәтижесі | Төрт мұхит жайлы тереңірек меңгереді |
Әдіс-тәсілдер | Автор орындығы стратегиясы, ойлан, жұптас, пікірлес. |
Сабақ барысында жүзеге асатын жұмыс түрлері | Сергіту сәті, топтық жұмыс (шығармашылық ), талдау, зерттеу, сұрақ- жауап, әңгімелеу, кері байланыс, диалог, рефлексия |
Бағалау | Фармативті, Бағалау парағы, бірін- бірі бағалау, смайлктер |
Көрінекі -құралдарНегізгі ресурстар | География. Материктер мен мұхиттар. Алматы «Атамұра» 2012, Қосымша материалдарКомпьютер, интернет, фломастер, карта, постер, бағалау парақтары, үлестірмелі материалдар |
Қамтылған модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқыту
«Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау «Оқытудағы көшбасшылық» СТО АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Кезең |
Уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
І
|
3 минут |
Қызығушылықты ояту
Ұйымдастыру кезеңі Сергіту сәті Дүниежүзілік мұхит айналымын қимылмен көрсету Қорапшада жаңбыр, бұршақ, қар, су, мұхит сөздері жазылған бүктеме қағаздарды әр оқушы алады, сол бойынша мұғалім топтарға отырғызу |
Сергіту сәтін жасап, 4 топқа бөлініп отырады |
ІІ |
Мағынаны тану |
||
3+4 минут |
І. 1-топ Семантикалық карта2-топ Сәйкестік тест тапсырмасы
3-топ «Ең-ең» кестесі 4-топ Мұхиттарға құятын өзендер кестесі |
Берілген тапсырмаларды орындайды | |
ІІІ |
2 минут |
ІІ. Балық аулау (Жасырын конверт) Әр мұхитқа байланысты берілген тапсырмаларды яғни, шығанақтар, бұғаздар, өзендер, көлдерді тауып, орналасқан жерін картаға түсіреді.оқушы |
Жасырын конвертті таңдап алып, берілген мұхитқа қатысты тапсырмаларды орындату |
10 минут |
ІІІ. « Егер де сен…»1-топ «…табиғат қорғау министрі болсаң, онда…
2-топ «… ақын болсаң онда…» 3-топ «…эколог маманы болсаң онда…» 4-топ «… суретші болсаң онда.. |
|
|
ІV |
10+5 минут |
«Ой –толғаныс» | |
«Керісінше ойлау стратегиясы»1-топ Су болмаса нендей жағдай болар еді?
2-топ Дүниежүзілік мұхит сулары тұщы суға айналса нендей жағдай болар еді? 3-топ Ертіс өзені ағуын тоқтатса, өңірімізде нендей жағдай болар еді? 4-топ Солтүстік Мұзды мұхит еріген жағдайда не болар еді? |
Өз ойларын ортаға салады, тапсырманы орындайды, орындау барысында қызу талқылау жүреді | ||
V |
4 минут |
Кері байланыс |
|
Рефлекция Білемін, Үйрендім, Үйренгім келеді |
Кестені толтырады | ||
VІ |
3 минут |
Үйге тапсырма. Дүние жүзі мұхит тарауын қайталау. Суға байланысты мақал- мәтелдер жазып келу |
Үй тапсырмасын дәптерге жазып алады. |