Басы » География » Дүниежүзілік мұхит тарауын қайталау

Дүниежүзілік мұхит тарауын қайталау

ШҚО, Риддер қаласы,

“Шаңырақ” көпсалалы-мектеп-гимназия”

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

география  пәні мұғалімі

Касымбаева Жанаргул Разхановна

Сабақтың тақырыбы Дүниежүзілік мұхит тарауын қайталау
Сабақтың  мақсаты Дүниежүзілік мұхит суының маңыздылығын ұғынады, ойлау қабілеттері дамиды
Нәтижесі Төрт мұхит жайлы тереңірек меңгереді
Әдіс-тәсілдер Автор орындығы стратегиясы, ойлан, жұптас, пікірлес.
Сабақ барысында жүзеге асатын жұмыс түрлері Сергіту сәті, топтық жұмыс (шығармашылық ), талдау, зерттеу, сұрақ- жауап, әңгімелеу, кері байланыс, диалог, рефлексия
Бағалау Фармативті, Бағалау парағы, бірін- бірі бағалау, смайлктер
Көрінекі -құралдарНегізгі ресурстар География. Материктер мен мұхиттар. Алматы «Атамұра» 2012, Қосымша материалдарКомпьютер, интернет,  фломастер, карта, постер, бағалау парақтары, үлестірмелі материалдар
Қамтылған модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқыту

«Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау

«Оқытудағы көшбасшылық»

СТО

АКТ пайдалану

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

 

 

Кезең

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

І

3 минут

                      Қызығушылықты ояту

Ұйымдастыру кезеңі

Сергіту сәті

Дүниежүзілік мұхит айналымын қимылмен көрсету

Қорапшада жаңбыр, бұршақ, қар, су, мұхит сөздері жазылған бүктеме қағаздарды  әр оқушы алады, сол бойынша мұғалім топтарға отырғызу

Сергіту сәтін жасап,  4 топқа бөлініп отырады

ІІ

Мағынаны тану

3+4

минут

І. 1-топ Семантикалық карта2-топ Сәйкестік тест тапсырмасы

3-топ «Ең-ең» кестесі

4-топ Мұхиттарға құятын өзендер кестесі

Берілген тапсырмаларды орындайды

ІІІ

2 минут

ІІ. Балық аулау (Жасырын конверт)

Әр мұхитқа байланысты берілген тапсырмаларды яғни,  шығанақтар, бұғаздар, өзендер, көлдерді тауып, орналасқан жерін картаға түсіреді.оқушы

 Жасырын конвертті таңдап алып, берілген мұхитқа қатысты тапсырмаларды орындату

10

минут

     ІІІ. « Егер де сен…»1-топ «…табиғат қорғау министрі болсаң, онда…

2-топ «… ақын болсаң онда…»

3-топ «…эколог маманы болсаң онда…»

4-топ «… суретші болсаң онда..

 

 

ІV

10+5 минут

«Ой –толғаныс»
«Керісінше ойлау стратегиясы»1-топ Су болмаса нендей жағдай болар еді?

2-топ Дүниежүзілік мұхит сулары тұщы суға айналса нендей жағдай болар еді?

3-топ  Ертіс өзені  ағуын тоқтатса, өңірімізде нендей жағдай болар еді?

4-топ Солтүстік Мұзды мұхит еріген жағдайда не болар еді?

Өз ойларын ортаға салады, тапсырманы орындайды, орындау барысында қызу талқылау жүреді

V

4 минут

Кері байланыс

Рефлекция

Білемін, Үйрендім, Үйренгім келеді

 Кестені толтырады

 VІ

3 минут

Үйге тапсырма.

Дүние жүзі мұхит тарауын қайталау.

Суға байланысты мақал- мәтелдер жазып келу

Үй тапсырмасын дәптерге жазып алады.

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *