Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы

Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы

ritaАқтөбе облысы
Қарғалы ауданы
№1 Бадамша орта мектебі
Орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Шаметова Рита Кубайдуллиновна
Сабақтың тақырыбы «Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: қазақтың жаны нәзік ақыны Мұқағали Мақатаевтың  өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық: оқушылардың танымдық, білімділік деңгейін көтеру, өзбетімен іздене білуге, ой қорытуға үйрету, сөздік қорын байыту.
3. Тәрбиелік: оқушыларды қазақтың ақын-жазушыларын құрметтеуге, олардың шығармаларын сүйіп оқуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-бірі-бірінің пікірін құрметтейтін орта қалыптастыру;
-шығармашылықпен жұмыс істеуге ұмтылдыру;
-ақынға деген құрмет сезімін нығайту;
-оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту арқылы өз ойын тұжырымдау  және басқалардың қөзқарасын сыйлау.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес.

Қолданылатын технология: сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, М.Мақатаевтың  «Дос» өлеңінің аудио жазбасы, стикерлер.

Уақ ыты Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

 

4мин

 

 

 

 

 

 

 

2мин

Кіріспе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұлғааралақ байланысты орнату. Сыныппен амандасу.

Көңіл-күй барометрі.  Оқушыларға көңіл-күйлеріне байланысты стикерлерді таңдап, ілуге ұсынады

 

 Топқа бөлу.                           Оқушыларға ақын, жазушы, күйші, әнші тақырыбындағы жазуы бар кәртішкілер таратылады, тақырыпқа негізделген суреттер бойынша оқушылар өз таңдауына байланысты төрт топқа бөлінеді.

Бағалау критерийлерімен таныстыру:                                                       -мазмұнын талдауда белсенділік көрсетсе;                                                            -сұрақтарға жауап берсе;                             -мәтіндегі көркем сөздерді пайдаланып сөйлем құраса;                           -өз пікірін айта білу дағдылары.

Оқушылар тақтада түрлі түсті стикердітаңдап,  көніл-күйлерін көрсетеді (іліп қояды)

Ынтымақтастық қарым-қатынаста шағын топқа бөлінеді.                         Төрт оқушыдан төрт топ құралды.

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойтолғау (топтық жұмыс)

Үй тапсырмасын тексеру                  «Миға шабуыл»-стратегиясы                                  (оқушылардың үстелінде конвертте сұрақтар жазылған)

Сұрақтар:                                       1)Ғабиден Мұстафин қай жерде дүниеге келген?

2)Тұңғыш әңгімелер жинағы қалай аталады?

3) «Өмір мен өлім» романын кімге арнап жазады?

4) Тарыдан мол өнім алған, дүниежүзілік рекорд жасаған әйгілі диқанға арнап қандай роман жазады?

5) «Шығанақ» романындағы Шығанақтың «Біздің жақтың аспаны жерінен де құрғақ» деген сөзінің мағынасын түсіндіріңдер.

6) Ғабиден Мұстафиннің шығармаларындағы басты ерекшелік неде?

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау.               Оқушыларға аудио жазбасын тыңдауға ұсынады.

 

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды (тақырыпқа байланысты слайдтар көрсетіледі)

Оқушыларға таратпа материал ұсынады.

1топ-Қазақ халқының біртуар ұлы ақыны Мұқағали

2топ-Мұқағали өлеңдеріндегі сезім мен сыр

3топ- Ақынның заты өлгенмен, аты өлмейді

Оқушыларға постер жасатады.

Презентация.

Тақтада жұмыс. Мәтіндегі жалқы есімдер нені білдіреді?

 

Оқушыларға тапсырма орындаттырады

1-топ- Концептуалды кесте толтыру

Тұлғалық ақын Өлеңдері Қасиеттері Өлеңнен алған әсерім
       

2-топ- Жуан және жіңішке сұрақтар кестесін (2жуан және 2жіңішке сұрақ дайындайды)

3-топ-«Еркін жазу» әдісі

Оқушылардың ән орындауы

Оқушылар өткен сабақта алған білімдері бойынша  сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар «Дос» деген өлеңін тыңдайды.               Мұқағали Мақатаевтың аудио жазбасындағы өлеңін тыңдап, сабақтың тақырыбын ашады

 

 

Таратпа материалды жеке оқиды, жұппен және топпен талқылайды

 

 

Постер жасап, қорғайды

 

Оқушылар дәптерге жазады

 

 

Оқушылардың жауаптары

 

 

 

2 оқушының орындауында «Есіңе мені алғайсың» әні

7мин Қорытынды Тест.                                                  1.Мұқағали қай жылы дүниеге келген?А) 1932ж.Ә) 1931жБ) 1986ж.      2. Мұқағалидің туған жері?А) Жамбыл обл.Ә) Нарынқол ауданыБ) Тараз                                                                3. Мұқағалидің поэмасын белгіле.А) «Қазақ жері»

Ә) Райымбек!Райымбек!

Б) Үш бақытым

4. Жазушының Ұлы Отан соғысына арналған шығармасы:                                  А) «Көшпенділер»

Ә) «Күткен күн»

Ә) «Соңғы парыз»

Б) 1952ж.

5. Мұқағали балаларға нелер жазды?

А) әнгімелер

Ә) романдар

Б) өлеңдер

6. Мына өлең жолын кімге арнады?

Әке, сенің жасынан асып барам,

Кезі-кезі келгенде тасып та алам.

Кезі-кезі келгенде жасып қалам,

Мына өмірге, бәрібір ғашық балан.

А) Анасына

Ә) Ағасына

Б) Әкесіне

7. Мұқағали қандай тілдерді білді?

А) Орыс, Неміс, ҚазақӘ) Ағылшын, Неміс, Орыс

Б) Орыс, Парсы, Түрік

8. Ақын неше жасында жетім қалды?

А) 9

Ә) 10

Б) 12

9. Анасының аты кім?

А) Күлпаш

Ә) Нағиман

Б) Гауһар

10. Ақынның азан шақырылып қойған аты?

А) Мұқағали  Ә) Мұхамедханапия           Б) Мұқамбетқали

 
2мин Рефлексия  Мұғалім стикерлер таратады

Не ұнады?            Ұсыныс

Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныстарын, пікірлерін жазады
       

 

  [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *