Басы » Кембридж бағдарламасы » Коучинг-сабақ «Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

Коучинг-сабақ «Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

        Коучинг-сабақ    «Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

           Құрманбаева  Майя  Саматқызы

        Атырау облысы Құрманғазы ауданы

       Абай атындағы орта мектебінің

        жоғары санатты ағылшын тілі пәні

                                           мұғалімі,  ІІ-деңгей коучы

 

Сілтеме:

Презентация

Жалпы мақсаты:

Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру  мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, топтық жұмыстар арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.

Оқу нәтижесі:

Оқушыға сыни тұрғыдан ойлауын дамыту бойынша одан әрі болатын іс-әрекеттерді жоспарлауға; оқытуды жақсартуға қажетті тәсілдер туралы сыни тұрғыдан ойлауға; өз қабілетін жүзеге асыруға және оны қалай дұрыс пайдалануға болатындығын түсінуге мүмкіндік беру.

Түйінді идеялар:

— Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат балалардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту,  өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

— Сындарлы және ашық диалогке қатысу балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

— Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға  ықпал етедi.

— Белсенділігі aртады, бақылaу, талдау, қорытынды жасау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасайды.

Мұғалімнің жазбалары

  • Дәстүрлі оқыту мен әлемдік педагогикалық тәжірибені салыстыра отырып, 7 модульмен таныстыру;

  • Курс мазмұнымен таныстыру, коучинг пен менторингті ажырата отырып, мағынасын ашу;

  • СТО технологиясының әдістемелік құралдарымен таныстыру («Ақылдың 6 қалпағы», «Дананың кілттері», «ББТЗО»), тәсілдердің қолдану ретімен таныстыра отырып, сабақта қолданған сәттерінен көріністер көрсету;

Әріптестерді тақтадағы  стикерлердің түстерін таңдау бойынша 2 топқа бөлу, тoптарда тaймкипер, спикeр, бaқылаушы, көшбасшы мiндеттерін сайлау.

1 тапсырма

  Зерделеу

    бөлімі

  • Суреттен жануарларды табу;

  • Мұхитта мекендейтін жануар-

  ларды тізбектеп жазу.

2 тапсырма

 Ой қозғау

    бөлімі

  • Акула туралы ассоциациялық жұмыс  жүргізу.

3 тапсырма

    Негізгі

     бөлім

  • Берілген мәтінді аяқтау.

4 тапсырма

Сергіту сәті

  • Дельфин – құшақтасу;

  • кит – бейжай тұру;

  • акула – қорқыныш.

5 тапсырма

Танымдық

   бөлім

  • Акула туралы мағлұмат беру;

  • Синквейн.

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Мұғалімдердің пікірлерін талқылау

  • Топта мұғалімдердің бірлесіп жұмыс істеуі.

  • Шеңбер құру, топтасу, жұптасу.

Ресурстар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық. Сын тұрғысынан ойлауға  үйрету. 41-49 бб.

Бейнеклип:

«Что такое коучинг?»

Рефлексия

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *