Басы » Кембридж бағдарламасы » Коучинг-сабақ «Оқыту үшін және оқуды бағалау»

Коучинг-сабақ «Оқыту үшін және оқуды бағалау»

            Коучинг-сабақ    «Оқыту үшін және оқуды бағалау»

           Құрманбаева  Майя  Саматқызы

           Атырау облысы Құрманғазы ауданы

           Абай атындағы орта мектебінің

            жоғары санатты ағылшын тілі пәні

                                                             мұғалімі,  ІІ-деңгей коучы

Сілтеме:

Презентация, бейнероликтер

Жалпы мақсаты:

Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру  мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдасу. Мұғалімдерге оқушылардың айқындалған  критерийлерге сәйкес өз жұмысының сапасы туралы қорытынды жасай бiлуге қол жеткізуін үйрету, өзiн-өзі бағалау және өзара бағалау үдерiстерiнің дамуына ықпал ету

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер формативті және жиынтық бaғалаудың айырмашылығын біледі, критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады

Түйінді идеялар:

Формативті бағалау — оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді

Мұғалімнің жазбалары:


1 тапсырма

Жағымды психологиялық

көңіл-күй орнату

2 тапсырма

Мозайка арқылы

топқа бөлу

«Гүл» сөзіне

ассоциациялық жұмыс

3 тапсырма

Практикалық бөлім

Салфеткадан гүл жасау

4 тапсырма

Өнімді бағалау

  • Өзін-өзі бағалау;

  • Әр топ мүшесін бағалау;

  • Топтарды бағалау

5 тапсырма

Сергіту сәті

6 тапсырма

Бағалау критерийлерін шығару

  • Топта өзара талдау;

  • Ойларын ортаға салу;

  • Ортақ критерийлер шығару;

  • Жасаған өнімдерін қайта бағалау (шығарылған критерий-лері бойынша)

7 тапсырма

Формативті бағалау тәсілдерін талдау

  • «Сұрақтарға арналған жәшік»;

  • «Бағдаршам»;

  • «Жетістіктер тақтасы»

  • «Рефлексивтік талдау картасы»

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Мұғалімдердің пікірлерін талқылау

  • Топтасу;

  • Жұптасу.

Ресурстар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,   104-109 бб.

Рефлексия

«Бас бармақ» тәсілі бойынша

Қорытынды

У. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, жақсы мұғалім-түсіндіреді, керемет мұғалім-көресетеді, ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын!

[bws_related_posts]

5 комментариев

  1. очень хороший коучинг

  2. жоспар жақсы жасалған,тартымды,нақты және заманауи

  3. Өте сәтті, рахмет

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *