Коучинг-сабақ «Оқыту үшін және оқуды бағалау»
Құрманбаева Майя Саматқызы
Атырау облысы Құрманғазы ауданы
Абай атындағы орта мектебінің
жоғары санатты ағылшын тілі пәні
мұғалімі, ІІ-деңгей коучы
Сілтеме: |
||
Жалпы мақсаты: |
Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдасу. Мұғалімдерге оқушылардың айқындалған критерийлерге сәйкес өз жұмысының сапасы туралы қорытынды жасай бiлуге қол жеткізуін үйрету, өзiн-өзі бағалау және өзара бағалау үдерiстерiнің дамуына ықпал ету |
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер формативті және жиынтық бaғалаудың айырмашылығын біледі, критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады |
|
Түйінді идеялар: |
Формативті бағалау — оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді |
|
Мұғалімнің жазбалары: |
|
|
1 тапсырма |
Жағымды психологиялық көңіл-күй орнату |
|
2 тапсырма |
Мозайка арқылы топқа бөлу |
«Гүл» сөзіне ассоциациялық жұмыс |
3 тапсырма |
Практикалық бөлім |
Салфеткадан гүл жасау |
4 тапсырма |
Өнімді бағалау |
|
5 тапсырма |
Сергіту сәті |
|
6 тапсырма |
Бағалау критерийлерін шығару |
|
7 тапсырма |
Формативті бағалау тәсілдерін талдау |
|
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
Мұғалімдердің пікірлерін талқылау |
|
Ресурстар: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау, 104-109 бб. |
|
Рефлексия |
«Бас бармақ» тәсілі бойынша |
|
Қорытынды |
У. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, жақсы мұғалім-түсіндіреді, керемет мұғалім-көресетеді, ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын! |
урок
очень хороший коучинг
жоспар жақсы жасалған,тартымды,нақты және заманауи
Рахмет!
Өте сәтті, рахмет