Басы » Кембридж бағдарламасы » «Бағалау және оның түрлері» тақырыбындағы коучингтің жоспары

«Бағалау және оның түрлері» тақырыбындағы коучингтің жоспары

aigulАқтөбе облысы, Қобда ауданы

Бегалы орта мектебінің қазақ тілі

мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі

Нургалиева Айгуль Владимировна

 «Бағалау және оның түрлері» тақырыбындағы коучингтің жоспары

14.05.2014

Коучинг-cессия

Сағат 15.30
Сабақтың тақырыбы: Бағалау және оның түрлері
Жалпы мақсат: Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық  -бет
Оқу нәтижесі: Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды.
Түйінді идеялар: Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

1.Диалог

2.Жұптық жұмыс

3.Топтық жұмыс

4.Жеке жұмыс

Дерек көздері: Интернет материалдар
Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу
Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтің іс- әрекеті Мұғалімнің іс- әрекеті
15минут Психологиялық тренинг

«Әлем өзгеруде» көрсетілім

Құрметті әріптестер, міне өздерің де көріп отырсыздар, әлем өзгеру-де ал  сіз бен біз ше? Өзгеруге әзірміз бе?

(әріптестер пікірін тыңдау)

Олай болса, бүгін мен сіздермен бірге осы мәселені шешуге бір қадам  болса да қадам басамын, маған ілесетін болсаңыздар қолдарыңызды шапалақтаңыздар

Жеке жұмыс, көр-сетілімді қарайды, ойланады, өз пі-кірін айтады, өзге- нің пікірінің құн- дылығына үңіледі.

Менің сөздерімнің тереңіне үңіледі, өз еріктерімен жұмыс жасайды, мені қолдайды

10минут Сауалнама

 

 
3 минут Топқа бөлу  
1 минут                       Ұстаз болу — жүректің батырлығы,

Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,

Ұстаз болу – көңілдің күн шуағы,

Азбайтұғын адамның алтындығы

деген сөздер арқылы әріптестерге жақсы атмосфера туғызамын.

1-тапсырма

11минут

Өз ойларыңызды айтсаңыздар.

  • БАҒАЛАУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
  • БАҒАЛАУДЫҢ ҚАНДАЙ ТҮРЛЕРІН БІЛЕСІЗДЕР ?

 

 
2-тапсырма

13минут

-Құрметті әріптестер, енді бәріңіз де мына мултьфильмді есімізге түсірейік, ия бұл үш шошқа үй салады, біреуі қамыстан, екіншісі ағаштан, ал үшіншісі тастан салды. Мен оларды төмендегідей бағалаймын:

  • Ø -Наф-Наф2  3  2
  • Ø Нуф-Нуф2  2  5
  • Ø Ниф-Ниф4  5  4

Сіздер менімен келісесіздер ме? Жақсы олай болса бағалау деген не? Оның түрлері туралы түсініп алайық.

Бағалау оқу үдерісі мен нәтиже-лерін жүйелі түрде және сыни талдау, соның негізінде ағымдағы және кейінгі оқу үдерісіне қатыс-ты тұжырым жасап, шешім және ұсыным шығаруға бағытталған қызмет.

Оның жиынтық және қалыптас-тырушы деген түрлері бар.

Ынтымақтастықта жұмыс істеу, жауапкершілікті сезіну
3-тапсырма

5минут

Түйенің суретін салыңыз

(күнделікті бағалау жасау, талдау)

Топпен жұмыс
4-тапсырма

10минут

Үй салыңыз

1-    Топқа ешқандай қосымша тапсырма берілмейді

2-    Топқа екі қабатты, төрт терезесі болсын

3-    Топқа екі қабатты, төрт терезесі, балконда гүл, қасында екі алма талы болсын

(талдау)

 

 

Жеке жұмыс
5-тапсырма

20 минут

«Бағалау» сөзін пайдалана отырып, өлең, ертегі, рэп, терме құрастырыңдар

 

Топпен жұмыс
2 минут Екі жұлдыз, бір тілек Жеке жұмыс

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *