Бегалы орта мектебінің қазақ тілі
мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Нургалиева Айгуль Владимировна
«Бағалау және оның түрлері» тақырыбындағы коучингтің жоспары
14.05.2014 |
Коучинг-cессия |
Сағат 15.30 |
Сабақтың тақырыбы: | Бағалау және оның түрлері | |
Жалпы мақсат: | Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету | |
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық -бет | |
Оқу нәтижесі: | Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды. | |
Түйінді идеялар: | Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта | |
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
АКТ СТО |
1.Диалог
2.Жұптық жұмыс 3.Топтық жұмыс 4.Жеке жұмыс |
Дерек көздері: | Интернет материалдар | |
Тапсырмалар: | Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу | |
Оқуға арналған тапсырма: | Мұғалімге арналған нұсқаулық |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Коучтің іс- әрекеті | Мұғалімнің іс- әрекеті |
15минут | Психологиялық тренинг
«Әлем өзгеруде» көрсетілім Құрметті әріптестер, міне өздерің де көріп отырсыздар, әлем өзгеру-де ал сіз бен біз ше? Өзгеруге әзірміз бе? (әріптестер пікірін тыңдау) Олай болса, бүгін мен сіздермен бірге осы мәселені шешуге бір қадам болса да қадам басамын, маған ілесетін болсаңыздар қолдарыңызды шапалақтаңыздар |
Жеке жұмыс, көр-сетілімді қарайды, ойланады, өз пі-кірін айтады, өзге- нің пікірінің құн- дылығына үңіледі.
Менің сөздерімнің тереңіне үңіледі, өз еріктерімен жұмыс жасайды, мені қолдайды |
10минут | Сауалнама
|
|
3 минут | Топқа бөлу | |
1 минут Ұстаз болу — жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – көңілдің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы деген сөздер арқылы әріптестерге жақсы атмосфера туғызамын.
|
||
1-тапсырма
11минут |
Өз ойларыңызды айтсаңыздар.
|
|
2-тапсырма
13минут |
-Құрметті әріптестер, енді бәріңіз де мына мултьфильмді есімізге түсірейік, ия бұл үш шошқа үй салады, біреуі қамыстан, екіншісі ағаштан, ал үшіншісі тастан салды. Мен оларды төмендегідей бағалаймын:
Сіздер менімен келісесіздер ме? Жақсы олай болса бағалау деген не? Оның түрлері туралы түсініп алайық. Бағалау оқу үдерісі мен нәтиже-лерін жүйелі түрде және сыни талдау, соның негізінде ағымдағы және кейінгі оқу үдерісіне қатыс-ты тұжырым жасап, шешім және ұсыным шығаруға бағытталған қызмет. Оның жиынтық және қалыптас-тырушы деген түрлері бар. |
Ынтымақтастықта жұмыс істеу, жауапкершілікті сезіну |
3-тапсырма
5минут |
Түйенің суретін салыңыз
(күнделікті бағалау жасау, талдау) |
Топпен жұмыс |
4-тапсырма
10минут |
Үй салыңыз
1- Топқа ешқандай қосымша тапсырма берілмейді 2- Топқа екі қабатты, төрт терезесі болсын 3- Топқа екі қабатты, төрт терезесі, балконда гүл, қасында екі алма талы болсын (талдау)
|
Жеке жұмыс |
5-тапсырма
20 минут |
«Бағалау» сөзін пайдалана отырып, өлең, ертегі, рэп, терме құрастырыңдар
|
Топпен жұмыс |
2 минут | Екі жұлдыз, бір тілек | Жеке жұмыс |
[bws_related_posts]