Басы » Кембридж бағдарламасы » Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы (Презентация)

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы (Презентация)

Ақтөбе облысы, Қобда ауданы,

Бегалы орта мектебінің қазақ тілі

мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі

Нургалиева Айгуль Владимировна

Қазақ тілі 11-сынып
Сабақтың тақырыбы: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Жалпы мақсат: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің құндылығы туралыбіліктерін шыңдау
Сілтеме: Қазақ тілі(оқулық)

Қазақ тілін оқыту әдістемесі

«Қызықты қазақ тілі» жинақ

Интернет материалдары

Оқу нәтижесі: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің  маңыздылығын түсінеді,  тілдері, сөздік қорлары, сыни көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік қасиеттердің құндылығын сезеді
Түйінді идеялар: Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

1.Диалог

2.Жұптық жұмыс

3.Топтық жұмыс

4.Жеке жұмыс

Дерек көздері: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу
Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтің іс- әрекеті Мұғалімнің іс- әрекеті
2 минут Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу) Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды
3 минут Сергіту «Гүлдер» Слайдты көреді, тыңдайды, өз көңіл күйлерін көтереді
II.Үй тапсырмасын сұрау
7 минут

Ой толғау

  • көпшілік алдында сөйлеуге дайындық
  • сөйлеуге дайындық шарттары
  • ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті
  • көпшілік алдында сөйлеу әдістері
жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді, сөйлеп жаттығады, өзгені тыңдайды, әркімнің пікірінің құндылығын ұғады
ІІІ. Жаңа сабақ
1-тапсырма

8минут

  • Берілген материалдарды оқыңдар (ЖИГСО)
  • Өздерің білгендеріңді өзгелерге түсіндіріңдер
  • Постер жасаңдар

(аралап жүру, бағыттау, талдауға көмектесу, формативті бағалау, музыка қосып қоя)

Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың-дайды,өзгеге тү-сіндіреді, жауап-кершілікті сезеді
2-тапсырма

5 минут

Жасаған постерлеріңді кубизм әдісі бойынша талдаңдар

  • Суреттеңіз
  • Салыстырыңыз
  • Байланыстырыңыз
  • Талдаңыз
  • Қолданыңыз
  • Дәлелдеңіз
Өз ойларын тия-нақтайды, қорыта- ды, салыстырады, талдайды,қолдана- ды, дәлелдейді, байланыстырады
3-тапсырма

10 минут

Аяқталмаған сөйлем әдісі

«Егер мен…»

(ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс әкімі, депутат, т\б болсам)

(жазу кезінде қарап жүру, бағыттау)

Өз ойларын жи- нақтайды, жазады, жүйелейді, көпші-лік алдында сөй-леуді үйренеді өз-дерін жақсы сезі-неді
4-тапсырма

5минут

« Мектеп ережесі үнемі сақтала ма?» тақырыбында пікірталас Жеке жұмыс жа-сайды , өз ойларын еркін айтады
Рефлексия

3 минут

Power Point көрсетілімі, талдау Ойланады, жауап береді
Бағалау

2 минут

 Жиынтық (сумативті) баға қою Марапаттар қабылдайды

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *