Басы » Кембридж бағдарламасы » Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы

Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы

Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
А.Баймұлдин атындағы ЖОББМ
Ибраева Гульзар Кабиденовна
Сабақтың тақырыбы:  Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы.
Сабақтың мақсаттары:  Сабақта сақтар туралы алғашқы түсінік беру. Оқушылар сақ тайпасының мекндеген жерлерін біледі. Сақ қоғамының топтарымен танысады.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера.
Оқу нәтижелері: Сақтар туралы түсініктері қалыптасады. Сақ тайпасының мекндеген жерлерін біледі. Сақ қоғамының топтарын таниды.

Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс әрекеті уақыт Модульдер
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағын тарату

Жағымды психологиялық ахуал тудырады.

Әр елдің амандасу салты:

Қазақстан – қол алысады, төс қағысады.

Италия – құшақтап амандасады.

Зинбабе – арқаларымен төс қағысады.

Никарагуа иық қағысады.

Бразилия – арқа сипайды.

Австралиялық аборигендер – қол шапалақтап, аяқпен секіреді, жамбаспен көршісін қағады.

Оқушыларды түстер бойынша топтарға бөлу: 3 -топқа

Оқушылар мұғалім көрсеткен іс-әрекеттерді қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз түстері бойынша топтарға отырады

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

СТО

 

 

Білу кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру.

Интербелсегнді тақта арқылы тест беріледі. Тестқа жазбаша дәптерлеріне жауап береді. 5 мин СТО, АКТ
Түсіну

Жаңа материалға ену

Оқушылар сөзжұмбақ жасырылады. Сөзжұмбақты шешеді. 3 мин СТО, АКТ
Қолдану

Жаңа материалды түсіндіру

«Ойлан, жұптас, топтас» тапсырмасы. (оқулықпен жұмыс)  тақырыпшаларды топтарға бөліп беру.

1 топ – Сақтар туралы алғашқы мәліметтер.

2 топ – сақ тайпаларының қоңыстануы.

3 топ – Сақ қоғамы.

Түсінгендері бойынша постер жасау.

Өкілдерді орындығына стикер жабыстыру арқылы таңдау.

Саусақпен бағалау әдісін түсіндіру.

Әдісті орындайды. Тақырыпты түсінеді. Постерлар жасайды.

 

 

 

Топ өкілдері тапқан стикерлері арқылы  анықталады.

«Галерея» әдісі бойынша қорғайды.

Топтар  бірін-бірі саусақпен бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

ОмОЖТ, ОБжК, СТО, ОүБОБ, ТжДБО,ОЖЕСО
Талдау

Топтарды қайта орналастыру.

Жеміс салаты әдісін түсіндіру (алма, банан, ананас)

Тапсырмалар орындау.

1 топ – сызба толтыру

2 топ – кесте толтыру

3 топ – пирамида құрастыру.

Топтар  тапсырмаларды өзара алмасу арқылы тексереді.

Тексеру нәтижесін сұрайды.

Оқушылар атаулары бойынша топтарға орналасады.

Берілген тапсырмалардағы

Сызба сызады,

Кестені толтырады,

Пирамида құрастырады.

Толықтырады, түзетеді. (қызыл түсті фломастермен)

Тексерген топтар нәтижемен таныстырады.

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

СТО, ОБжК, ОүБОБ,ТжДБО, ОЖЕСО
Жинақтау

Әткеншек әдісі

Әткеншек әдісін түсіндіру.

Топқа бөлініп, ішкі және сыртқы шеңберді құрайды.

Ішкі шеңбердегі оқушыларға сыртқы шеңбердегі оқушылар сұрақ қояды. Сағат тілімен алмасып отырады. (ішкі шеңбер)  

5 мин

СТО, ОмОЖТ
Бағалау

 

Бағдаршам  әдісі бойынша  қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар таратылады. Қызыл –түсінбедім, сары – жартылай түсіндім, жасыл – толық түсіндім деп карточкаларға аттарын жазады. 2 мин СТО, ОүБОБ
Бағалау Топ басшыларынан бағалау парағының нәтижесін сұрайды. Топ басшысы бағалау парағы арқылы топ мүшелерінің бағаларын дәлелдейді. 5 мин ОүБОБ,ОБжК

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *