Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Менің сүйікті кейіпкерім. Етістіктің шақтары.

Менің сүйікті кейіпкерім. Етістіктің шақтары.

ШҚО

Шемонаиха ауданы

Усть-Таловка кенті

Астафьев атындағы жалпы білім беретін мектеп-гимназиясы
І санатты қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сансызбаева Гульнара Пазыловна

Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті кейіпкерім. Етістіктің шақтары.

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушыларға жаңа сөздерді меңгертіп, оларды ауызекі сөйлеуде  дұрыс пайдалана  білуге  үйрету.
  2. Оқушылардың сөйлеу әрекетін . қазақша  ойлауын, қиалын дамыту, етістіктің шақтарын тиянақтау.
  3. Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтарын артырып, сүйікті кейіпкерлерінен үлгі — өнеге алу, патриоттық тәрбие беру.

 

 

Сабақтың көрнекілігі: плакат, ертегілер, кинофильмдердер, мультфильмдер кейіпкерлерінің суреттері, слайд көрсету.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ассоцияция,әңгімелесу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы.
Күтілетін нәтиже:
• Сүйікті кейіпкері туралы әңгімелеу.
• Үйренген жаңа сөздерін күнделікті тұрмыста пайдалана білу.
• Үлгі тұтатын кейіпкерлеріне деген құрмет, ыстық сезім
• Етістіктің шақтарын меңгеру.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:

І. Қызығушылықты ояту. Психологияллық дайындық
«Қайырлы күн» деп айтамыз,
Түсте бірге қайтамыз.
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу, құрал-жабдықтарын тексеру. Барлығының назарын сабаққа аударту
Сабақтың мақсатымен, барысымен таныстыру.
II. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жаңа сабақ.
♦ Жаңа тақырыпқа даярлау Айтылым.- «Ассоцияция әдісі» — интерактивтік тақтада кино, мультфильмдердің кейіпкерлері
• Ой шақыру.
1. Тақтада кімнің суреттерін көріп тұрсыңдар?
2. Олар  ненің кейіпкерлері?
3. Қай кейіпкерге ұқсағыларың келеді?

4.  Ендеше балалар, біздің  бүгінгі сабағымыздың тақырыбы  қандай болмақ?  (Менің сүйікті кейіпкерім.)

—       Мақсатын анықтайық
Жаңа тақырып.
— Дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнді, тақырыпты жазып қоямыз.
Менің сүйікті кейіпкерім. Етістіктің шақтары.
Тілдесім
Сөздікпен жұмыс.
♦ Осы сөздерді қатыстыра отырып, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату.
Сүйікті — любимый (- ая)
Кейіпкер – персонаж
шешен — оратор
Ертегі – сказка

Мінез — характер
айлакер — хитрый
Аңқау – наивный
қасиет — хорошее качество
Топпен жұмыс.

Сыныптағы оқушыларды үш топқа бөлемін.Әр топқа мультфильмдер, кино, ертегілер кейіпкерлерінің  суреттерін таратамын.Осы суреттер бойынша олар шағын әңгіме қүрастырады да, әңгімелеп береді.

♦Мәтінмен жұмыс
Мәтінді үш бөлікке бөлемін, әр топ өз бөлігін аударады, содан «Жиксо» әдісі бойынша ауысады 1-2-3, өэ бөліктерін баяндап береді де, қайта өз топтарына оралады.

Жазылым.
Тапсырма. Мәтін бойынша бірнеше сұрақ құрастыру.
Мәтін бойынша әр оқушы бір сұрақтан  құрастырады,топта талқылап, «Ең жақсы сұрақты» қарсылас тобына қояды.

Тапсырма: Мәтіннен етістіктерді тауып, дәптерлерінде талдайды.

«Кейіпкер» сөзіне бес жолды өлең құрастыру.
Қорытындылау.
-Біз бүгінгі сабақта не үйрендік? Сабақ несімен ұнады?
-Кейіпкерлердің қандай түрлері бар? Сенің сүйікті кейіпкерің кім?
VІІ.Бағалау.(бағалау парағы)

Үйге тапсырма беру.
«Менің сүйікті кейіпкерім» тақырыбына эссе жазу

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *