Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы
«Қ. Нұрғалиев атындағы № 43 мектеп-гимназия» КММ
I санаттағы, ІІІ деңгейлі химия-биология пәндерінің мұғалімі
Ныгызбаева Гулмира Жанымхановна
Тақырыбы: Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі
Биология оқулығы 9сынып
М.Қ.Гильманова,А.Р.Соловьева,Л.Ү.Әбішева Алматы «Атамұра» 2009ж Электрондық оқулық-9сп Интерактивті тақта,видио ролик.Интернет материалдары. Әдістемелік нұсқаулық 9сынып.Флипчарт,маркерлер |
|||||
Жалпы мақсаттар | Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру.Қоршаған ортаны қорғауға үйрену | ||||
Оқыту нәтижелері | Қорғаушы ,сақтандырушы ,еліктеуші реңдер тіршілік ету үшін ортаға бейімделудің
формасы,қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды Топта жұмыс жасауға қалыптасады. |
||||
Негізгі идеясы | Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. | ||||
Сабақтың көрініктілігі | Интерактивті тақта,ресурс. Флипчарт,маркерлер Электрондық оқулық-9сп | ||||
Сабақтың түрі
қолданылатын тәсіл Пәнаралық байланыс |
Жаңа сабақ
СТО техн Биология-экология
|
||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | уақыт | Әдіс тәсілдер | |
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу. сергіту сәті
Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату |
Сабаққа бір-біріне сіттілік тілейді, топтарға түстер бойынша бөлініп отыру |
1мин
|
Ой сергіту | |
Топқа бөлу
Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету.
1кезең; Қызығушылығын ояту -тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі -белсенді әрекетке жұмылдырады; -ойлау жұмысына ынталандыру
|
Топқа бөлінуін бақылау,топ ережесімен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы тексеріледі. 1.Гендер дрейфі термині сипаты 2.Гендік толқындар 3.Оқшаулану не білеміз?Неге?
Тақтадағы суреттер арқылы-сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады:Слайд Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі
|
Түстер бойынша өз топтарына отырады,топ жетекшісі тағайындалады
Интерактивті тақтадағы сұрақ(3) жауап береді
|
5мин
|
Түсті қағаздар қиындылары
Ой қозғау Диолог
ББК кестесі |
|
2-кезең:Мағнаны тану -оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен зертханалық жұмыс жасайды
Сергіту сәті. Жаңбыр
|
4)1 топ-Бейімделгіштік түрлері
2топ-Гүлді өсімдік бейімделгіштік 3 топ- Бейімделгіштік салыстырмалығы Берілген тапсырма негізінде негізгі идеяны постермен қорғау 5)№10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі: әр топқа ресурстар таратып беру |
Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру
Топ жетекшісі бағалап отырады
Ресурстармен жұмыс
|
10мин
10 мин
|
Жеке топтық
Көшбасшылық |
|
Ойтолғаныс кезеңі: -Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді
Қорытындылау
|
6, Электронды оқулықтан Қорғаныш реңдер
7. Электронды оқулықтан тапсырма |
Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді | 18мин | Жуан және жіңішке сұрақтар
|
|
Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды |
3мин | көшбасшылық
Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау |
|||
Үйге тапсырма
|
Мәтінді оқу
.реферат |
Күнделіке берілген тапсырманы жазу | 1 мин | ||
рахмет