Басы » Биология » Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты

Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты

gulmiraШығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы
«Қ. Нұрғалиев атындағы № 43 мектеп-гимназия» КММ
I санаттағы, ІІІ деңгейлі химия-биология пәндерінің мұғалімі
Ныгызбаева Гулмира Жанымхановна
Тақырыбы: Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі

 

Биология   оқулығы  9сынып

М.Қ.Гильманова,А.Р.Соловьева,Л.Ү.Әбішева

Алматы «Атамұра» 2009ж               Электрондық оқулық-9сп

Интерактивті тақта,видио ролик.Интернет материалдары.

Әдістемелік нұсқаулық  9сынып.Флипчарт,маркерлер

Жалпы мақсаттар Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы  дүние танымдық көзқарас қалыптастыру.Қоршаған ортаны қорғауға үйрену
Оқыту нәтижелері Қорғаушы ,сақтандырушы ,еліктеуші реңдер  тіршілік  ету үшін ортаға бейімделудің

формасы,қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды

Топта жұмыс жасауға қалыптасады.

Негізгі идеясы Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді.
Сабақтың көрініктілігі Интерактивті тақта,ресурс. Флипчарт,маркерлер Электрондық оқулық-9сп
Сабақтың  түрі

қолданылатын тәсіл

Пәнаралық байланыс

Жаңа сабақ

СТО техн

Биология-экология

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыт Әдіс тәсілдер
 

 

Ұйымдастыру

 

 

Сәлемдесу. сергіту сәті

Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату

Сабаққа бір-біріне сіттілік тілейді, топтарға түстер бойынша бөлініп отыру  

1мин

 

 

 

Ой сергіту
Топқа бөлу

Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету.

 

1кезең;

Қызығушылығын ояту

-тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі

-белсенді әрекетке жұмылдырады;

-ойлау жұмысына  ынталандыру

 

 

Топқа бөлінуін  бақылау,топ ережесімен таныстыру.

 

Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы тексеріледі.

1.Гендер дрейфі термині сипаты

2.Гендік толқындар

3.Оқшаулану не білеміз?Неге?

 

 

Тақтадағы суреттер арқылы-сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады:Слайд Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі

 

 

Түстер бойынша өз топтарына отырады,топ жетекшісі тағайындалады

Интерактивті тақтадағы  сұрақ(3) жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

Түсті қағаздар қиындылары

 

 

 

 

Ой қозғау

Диолог

 

ББК кестесі

 

2-кезең:Мағнаны тану

-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен  зертханалық жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті. Жаңбыр

 

4)1 топ-Бейімделгіштік түрлері

2топ-Гүлді өсімдік

бейімделгіштік

3 топ- Бейімделгіштік салыстырмалығы

Берілген тапсырма негізінде негізгі идеяны постермен қорғау

5)№10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі:  әр топқа ресурстар таратып беру

Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру

 

 

 

 

 

Топ жетекшісі бағалап отырады

 

 

 

 

 

Ресурстармен жұмыс

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

Жеке топтық

 

 

 

 

 

 

 

 

Көшбасшылық

 

Ойтолғаныс кезеңі:

-Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді

 

Қорытындылау

 

6,  Электронды оқулықтан Қорғаныш реңдер

7.  Электронды оқулықтан

тапсырма

Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді 18мин Жуан және жіңішке сұрақтар

 

 

   

 

 

Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды

3мин көшбасшылық

 

Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау

Үйге тапсырма

 

 

 

 

Мәтінді оқу

.реферат

Күнделіке берілген тапсырманы жазу 1 мин  
[bws_related_posts]

1 пікір

  1. рахмет

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *