Басы » География » Мұздықтар және көпжылдық тоң

Мұздықтар және көпжылдық тоң

Айгул Мейраш 

Сабақтың тақырыбы: Мұздықтар және көпжылдық тоң.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Қазақстан мұздықтары және көпжылдық тоң туралы білім қалыптастыру.

Дамытушылық: Қар сызығы, мұздықтардың негізгі топтарын анықтау арқылы білімдерін арттыру.

Тәрбиелік: Өз отаны туралы білімдерін тереңдету арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу. Бірін-бірі тыңдауға, бағалауға үйрету.

Сабақтан күтілетін нәтиже:  Қазақстан мұздықтары және көпжылдық тоң туралы біледі. Өз отаны туралы білімдері тереңдейді. Бірін-бірі тыңдауға, бағалауға үйренеді.

уақыт Мұғалімнің  іс-әрекеті

 

Оқушының  іс-әрекеті Керекті жабдықтар
5 минут

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Сергіту сәті.

Оқушыларды топқа бөлу.

Математикалық сандар  арқылы 3топқа бөлу.

 

Өткен сабақтан алған білімдерін тексеру мақсатында  кері байланыс жүргізу.

1.Балқаш көлінің шаруашылық маңызын түсіндіріңдер.

2. Балқаш көлі қазаншұңқырының түпкі бедерінің айырмашылықтарын атап көріңдер.

 

 

Жаңа сабақ.

Интерактивті тақтада «Дүние жүзіндегі мұздықтар» туралы бейнеролик көрсету.

ДЖИКСО әдісін қолдану.

Мұғалім әр топтағы оқушыларға тақырыпты бөліп береді.1-ші жеке жұмыс жасауларын ұсынады.

№ 1. Мұздықтардың пайда болуы.

№ 2. Мұздықтардың негізгі топтары.

№ 3. Қазақстан мұздықтары.

2-ші топ мүшелеріне бір-біріне түсіндірулерін ұсынады.

3-ші №1 оқушылар бір топқа,№2 оқушылар бөлек топқа, №3 оқушылар да бөлек топ болып отырғызады. Әр топтан оқушыларға өз тақырыпшаларын қорғатады.

 

Ой толғаныс. Ішкі- сыртқы стратегиясы.

Мұғалім мәтінді оқи отырып, өздеріне ұнаған сөйлемді оған қарсы ұнамаған сөйлемді тауып дәптерлеріне жазып алуын ұсынады. Сонан соң,не себепті бұл сөйлемдерді жазып алғандарын түсіндірулерін сұрайды

«Термин сөзбен жұмыс»

«Хионосфера» грекше –қар қабаты деген мағынаны білдіреді.

Дискуссиялық өрнек.

  мазмұны келісемін келіспеймін
1 Қазақстан өзендерінің негізгі су көздері- мұздықтар +  
2 Қар сызығының биіктігіне климат әсер етпейді  
3 Мұздықтар типтерінің үш түрлі негізгі топтары бар +  
4 Қазақстандағы ең үлкен мұздық Корженевский Іле Алатауында орналасқан +  

 

Сабақты бекіту.

«Екі жұлдыз, бір үміт» атты рефлексия жаздыру арқылы сабақты бекіту.

Оқушыларды бағалау.

Бірін-бірі бағалау әдісі.

 

 

Үйге тапсырма.

№ 34 оқып  келу.Кескін картаға мұздықтардан басталатын өзендерді түсіру.

Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген жаттығуларды орындайды.

Оқушылар Математикалық сандар   арқылы 3 топқа бөлінеді.

 

 

Оқушылар  бағытталған  сұрақтар бойынша жауап береді, ал қалғандары толықтырады.

Оқушылар Балқаш көлінің шаруашылық маңызын түсіндіреді.

Балқаш көлі қазаншұңқырының түпкі бедерінің айырмашылықтарын атайды.

 

 

 

 

Оқушылар интерактивті тақтадан бейнероликті көреді.

Әр топ мүшелері бөлініп берілген тапсырмаға жеке дайындалып, оны бір-біріне түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді.Топ мүшелері толық қатысады.

1-ші әр оқушы номері бойынша бөлініп берілген тапсырманы жеке оқып, түсінеді.

2-ші  топ мүшелері берілген тақырыпшаларын жанындағы көршісіне түсіндіреді.

3-ші әр оқушы өз номерімен бірге отырады.Әр нөмір бойынша оқушылар тақырыпшаларын қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мәтінді оқи отырып, өздеріне ұнаған сөйлемді оған қарсы ұнамаған сөйлемді тауып дәптерлеріне   жазып алады.Және не себепті сол сөйлемдердің ұнағанын және ұнамаған сөйлемін түсіндіреді.

 

 

Оқушылар термин сөзбен танысып, дәптерлеріне жазып алады.

 

 

 

 

Оқушылар дискуссия өрнегін жеке-жеке толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін,тағы не білгісі  келетінін үлестірме қағазға  жазады.

 

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.

Бағалау парағы

Оқушының аты жөні Үй тапсырмасы Жаңа сабақ Ой толғаныс Дискуссиялық өрнек Барлығы
           
           
           

 

Оқушылар үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

Интерактивті тақта

 

 

 

 

Қазақстанның физикалық картасы.

Формативті бағалау

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта.

Оқулық,атлас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер.

Таратпа парақшалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар, бағалау парақшасы.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *