Басы » География » Қазақстанның пайдалы қазбалары

Қазақстанның пайдалы қазбалары

rudaАйгүл Мейраш

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның пайдалы қазбалары

Сабақтың мақсаты: Қазақстанның пайдалы қазбалары туралы ұғым қалыптастыру. Пайдалы қазбалардың түзілуін Жер қыртысының геологиялық құрылысы мен даму ерекшеліктеріне байланысты екенін анықтау.

Сабақтың табыс критерийлері: Қазақстанның пайдалы қазбалары туралы ұғым қалыптасады.Пайдалы қазбалардың түзілуін Жер қыртысының геологиялық құрылысы мен даму ерекшеліктеріне байланысты екенін анықтайды.

Уақыт  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Керекті жабдықтар
5 минут 

 

 

 

10-минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.Сергіту сәті.Мұғалім бейне таспаны пайдаланып, жаттығулар жасатады.

 

Оқушыларды нөмірленген асықтар бойынша 3 топқа бөлу.

 

Үй тапсырмасын  тексеру мақсатында «Бәйге» ойыны бойынша оқушыларға ұяшықтарды таңдату арқылы сұрақтар  қойылады:

1.Қазақстанның аласа таулы өлкелерін атап,картадан көрсет.

2. Қазақстанның биік таулы өлкелерін атап,картадан көрсет.

3.алтай таулары нешеге бөлінеді? Оларды атап, картадан көрсет.

4.Оңтүстік Алтай мен Қалба жотасының ең биік жерлері және биіктігі неше метр? Кенді Алтай қандай пайдалы қазбаларға бай?

5. Іле Алатауына физ-географиялық сипаттама беріп, картадан көрсет.

Сауыр-Тарбағатай тауларына физ-географиялық сипаттама беріп, картадан көрсет.

6.Жоңғар таулы өлкесіне физ-географиялық сипаттама беріп, картадан көрсет.

7.Орталық,Солтүстік Тянь-Шань, Ұзынқара жотасы таулы өлкелеріне физ-географиялық сипаттама беріп, картадан көрсет.

8. Сауыр-Тарбағатай тауларына физ-географиялық сипаттама беріп, картадан көрсет.

9.Шу-іле таулары,Қырғыз Алатауы, Батыс Тянь-Шань тауларына физ-географиялық сипаттама беріп, картадан көрсет.

Оқушылар экранда көрсетілген бейне таспаның көмегімен жаттығулар жасайды.

Оқушылар нөмірленген асықтар бойынша 3 топқа бөлініп отырады.

 

 

Оқушылар экранда ашылған ұяшықтардың сұрақтарына жауап береді. Сыныптастарының жауаптарын толықтырып отырады.

Интерактивті тақта.

 

 

Асықтар.

Бағалау парақшалары.

 

 

Интерактивті тақта.

Қазақстанның физикалық картасы.

 

Интерактивті тақта.

Қазақстанның физикалық картасы.

Формативті бағалау.

15-минут Жаңа сабақ.Мини лекция.

Қазақстанның пайдалы қазбалар тақырыбын 3 топқа бөліп беру.

1-    Топ.

Пайдалы қазбалар

2-топ.

Мұнай мен газ

3-топ.

Көмір мен уран

Оқушыларға өз бетінше тақырыпшаларды оқып, түйген ойларын плакатқа түсіруге бейімдеу.

 

Әр топ бөлініп берілген тақырыпшаларды оқып шығып,талқылап, постерге түсіреді.Тақтаға шығып қорғайды. Басқа топ мүшелері сұрақтары болса қойып отырады.

Электрондық оқулық

Оқулық, плакат, түрлі қарындаштар,атлас

10-минут Сабақты бекіту.Жаңа сабақты «Фишбоун» әдісі бойынша бекіту.Плакатқа балық суретін салып оның басына сабақтың тақырыбын жаздырып, қабырғаларына әр топ өз сұрақтарын жазып, келесі топқа ұсынып отыруларын өтіну.

Балықтың құйрығына әр топ қорытынды ой жазып, дауыстап оқулары керек.

 

Географиялық диктант.

1.Республика  дүние  жүзінде ураннан …. орында

2.Хром және марганец қоры жөнінен ….. орында

3.Алтын қорынан Қазақстан дүние жүзібойынша… орында, ал ТМД бойынша … мен …. кейінгі … орында.

Оқушылар балық суретінің басына тақырыбын жазып,ал қабырғаларына сұрақтарын жазып, келесі топ сұрақтарға жауап жазады.Сөйтіп өз сұрақтарын келесі қабырғаға жазып, басқа топқа ұсынады.Балықтың құйрығына қорытынды ойларын жазады, дауыстап оқиды.

Оқушылар кескін картаға мұнай мен газ,көмір мен уран  кен орындарын шартты белгілер арқылы түсіреді.

 

 

 

Оқушылар  географиялық диктант бойынша жылдам жауап парақшасына белгілеп, бірін-бірі тексереді.

Балық суреті салынған плакат.

 

 

 

 

 

 

Кескін карта,атлас, түсті қарындаштар.

Таратпа  парақтар

5-минут Сабақты қорытындылауне білдім? Нені білгім келеді? Сабақ қалай өтті? деген сұрақтарға рефлексия жаздыру.

Бірін –бірі бағалау  парағы арқылы оқушыларды бағалау.

Критериалды бағалау шкаласы:

«5»- 12-15 балл    «3»ұпай-өте жақсы

«4»- 8-11 балл       «2»ұпай- жақсы

«3»-4-7 балл          «1»ұпай-орташа

«2»-0-3 балл

 

 

 

Үйге тапсырма.

Қазақстанның пайдалы қазбалары.

Кескін картаға мұнай мен газ,көмір мен уран  кен орындарын шартты белгілер арқылы республика бойынша түсіру.

Пайдалы қазбаларды өндіруде елдегі туындайтын экологиялық проблемалар туралы эссе жазып келу.

Оқушылар өтілген сабақ бойынша рефлексия жазады.

 

Топ мүшелері критериалды бағалау шкаласы бойынша бірін-бірі бағалайды.

Бірін-бірі бағалау парағы:

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар. 

 

Бағалау парақшалары.

Формативті бағалау.

Жиынтық бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

О.А.Ж. ҮйТап. Жаңасабақ Сабақ.бекіту Географ. диктант Қорытұпай Қорытбаға
Оқушылар үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *