Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер:Диалогтік оқыту

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер:Диалогтік оқыту

Жанар Абиев

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер:Диалогтік оқыту

Коучинг тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер:Диалогтік оқыту

 

Жалпы мақсаты:

 

 

«Мұғалімдердің оқуы-жаңа идеялардың тууы»

Диалогтік оқытуды және ұйымдастыру формаларымен таныстыру

Күтілетін нәтижелер:

 

 

Мұғалімдер:

— оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;

— білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімені, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыруға;

— бастауыш және орта буында оқыту мен оқу тәжірибесіне диалогтік әдістерді енгізуге:

— сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;

— диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады

 

Ресурстар

/Керекті жабдықтар/

 

 

АКТ, тренерге арналған нұсқаулық, МАН, флипчарт, маркерлер, стикер, кәмпиттер.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Тренер әрекеті  Тыңдаушылардың белсенді әрекеті
 

І.Ұйымдас-

    Тыру

   /5 мин/

 

 

 

Ой қозғау

/10мин/

«Тәтті сый»  Кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлу.

 

Топ ережесін қайталау

Бейнероликті  көрсету, тапсырмалар беру.

Үш топқа бөлініп,өз орындарын табады.Оқу-құралдарын түгелдеп,топ мүшелері бір-бірінің сабаққа әзірліктерін тексереді.

 

 

 

1.« Келіспеушілік»  диалогін  құру

2. «Төзімділік». диалогін  құру

3. «Келісімге ұмтылу» диалогін  құру

 

 

 

 

Слайдпен жұмыс.

/10мин/

 

 

Түйінді идея.

 

 

 

 

1-слайд. Мақсатымен таныстыру.

 

 

  •  Тілдің оқыту мен оқудағы басты рөлін зерттеуге, ғылыми зерттеулерге сәйкес сыныптағы оқушылармен қарым қатынас жасауда өзіндік тәсілді ойластыруға және шығаруға көмектеседі.
  • Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару
  • Әр оқушыны жеке тұлға ретінде қарастыру.Оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдерді тиімді педагогиканың бөлігі ретінде қарастыру.

2-слайд.Диалогтік оқытудың үш түрін ажыратып, сипаттама беру.

 

3-слайд. Қолданамын.

 

 

Әр топ мүшелері шығып диалог түрлерімен таныстырады.

Топ мүшелерін қол соғып, қошеметтеп отыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Қорытынды бөлім

/5мин/

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Есте сақтаңыз:

Мұғалім шыдамды, төзімді тыңдаушы;

 Мұғалім 10%-20%, оқушы 80%-90% сөйлеу керек;

       Сұрақ нақты болу керек;

       Жетекші, ынталандырушы     сұрақтар қою;

       Жалпыдан- жалқыға

Жеңілден- ауырға;

       Күтпеген идеяларға дайын бол;

      Сценарий бойынша дамудан босату;

      Оқушы жауаптарының (сұрақтарының) мәнін атап өту;

      Ынталандыру;

      Жемісті арнаға бұру.

 

Кері байланыс

 

 

 

 

Коучинг сәтті өтті. Себебі тыңдаушылар жақсы атсалысты. Таныстырылым арқылы «диалогтік оқытудың» түрлері, формалары, қолданылуы туралы нақты мәліметтер беріліп қана қоймай, топта отырған тыңдаушылар іс әрекеттерімен көрсетіп, дәлелдей отырды.

      Өз ойларын  ашық, еркін жеткізді.Оның дәлелдемесі «Мадақтау сэндвичі» арқылы берілген кері байланыс парақшаларында. Тыңдаушылар бұл «диалогтік оқыту» тәсілін болашақта іс тәжірибеде қолданады деген сенімдемін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мадақтау сэндвичі»

Топ мүшелері  берілген бағалау өлшемдеріне байланысты бағаланады және қойған бағаларына түсініктеме айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 комментария

  1. маған өте ұнады

  2. маған қатты ұнады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *