Басы » География » ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚОРЫҚТАРЫ

ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚОРЫҚТАРЫ

МАЙРА ЖАНГАЛИЕВ
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚОРЫҚТАРЫ
Сабақтың мақсаты
Білімділік: қорық, қорықша деген түсініктерді оқушының ойында қалыптастыру;
Дамытушылық: оқушылардың ой — өрісін кеңейту;
Тәрбиелік: оқушылардың табиғатқа деген көзқарасын және оны қорғауға деген сезімді қалыптастыру.
Көрнекіліктері:
Тақырыпқа байланысты слайдтар, «Қазақстанның қорықтары» атты кітап, Қазақстанның физикалық картасы, плакаттар, суреттер.
Сабақтың әдісі: жаңа технологияны география сабақтарында пайдалану
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, кезекші мәліметін тыңдау, сыныпты сабаққа даярлау.
ІІ. Өткен тақырыпты қайталау.
Өткен тақырыпты қайталау мақсатында мына сөзжұмбақты шешкіземін
с а р Қ ы л м а й т ы н
б и О с ф е р а
ф л о Р а
д Ы б ы с
Қ ы с ы м
а Т м о с ф е р а
а д А п т а ц и я
Р е с у р с
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
1.Табиғат ресурсы 2. Тіршілік қабаты. 3. Өсімдіктер нені құрайды? 4. Табиғи құбылысының бір түрі. 5. Бір дене екінші бір дененге әсер еткенде пайда болатын қалыпты күш. 6. Ауа қабаты. 7. Бейімделу құбылысын не дейміз? 8. Адамға қажетті барлық нәрсені не деп атаймыз?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Жаңа сабақты мына кесте арқылы түсіндіремін
Ақсу — Жабағылы Наурызым қорығы Алматы
Ашылған жылы:1926ж Ашылған жылы:1959ж Ашылған жылы:1931ж
Қорғау обьектілері:
Қорғау обьектілері: Қорғау обьектілері:
Барсакелмес Қорғалжың Марқакөл
Ашылған жылы:1939ж Ашылған жылы:1958ж Ашылған жылы:1976ж
Қорғау обьектілері:
Қорғау обьектілері: Қорғау обьектілері:
Үстірт Батыс – алтай Алакөл
Ашылған жылы:1984ж Ашылған жылы:1992ж Ашылған жылы:1998ж
Қорғау обьектілері:
Қорғау обьектілері: Қорғау обьектілері:
ІҮ. Кескін картамен жұмыс
Оқушылар Қорықтарды кескін картаға түсіреді.
Ү. «Ой шақыру» Бұл бөлімде оқушылар өз ойларын айтып талқылайды.
ЕГЕР
СІЗ АҚЫН
БОЛСАҢЫЗ СІЗ ТАБИҒАТ ТАБИҒАТҚА ЭКОЛОГ МАМАНЫ
МИНИСТРІ ТІЛ БІТСЕ БОЛСАҢЫЗ
БОЛСАҢЫЗ
ҮІ. Ой түйіндеу.(әрбір өлең жолдарына оқушылар ойларын айтады)
Аяймын мен анасыз,
Атасызды.
Аяймын мен құлынсыз
Ботасызды.
Хайуанатқа жасаған қиянатың
Бауырыңа жасаған опасыздық.
Бауырлар – ау?
Кесесің неңді қырып
Кей орманның түбінде қалды бір түп,
Қонатын жер,
Ұшатын азпан аздай
Самалетке шабатын болды бүркіт.
Біздің сайда болатын мия қалың
Ауылдастар ойлайтын ұя қамын
Мия сиреп
Ұядан құстар безіп
Біреу үшін мен ұяламын.
ҮІІ. Бекіту сұрақтары.
1. Табиғатты қорғауда қорықтардың маңызы.
2. Ұлттық саябақ пен қорықтардың қандай айырмашылығы бар?
3. Тұрған жерінде қандай қорғауға алынған аумақтар бар?
4. Олар қандай жұмыстарды атқаруда?
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау.
Сабаққа қатысып, сұраққа жауап берген оқушыларды бағалаймын.
ІХ. Үйге тапсырма беру.
Батыс Алтай немесе Алакөл қорықтардың өсімдік және жануарлар дүниесіне арналған материал жинау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *