Байтубетова Құндыз Каримжанқызы
Атырау облысы Мақат ауданы Доссор поселкесі
Бержан Қанатбаев атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Коучинг-сессия
Критериалды бағалау – оқушы білімін нақты бағалау
Мақсаты: Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту.
Оқу нәтижесі:
Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады.
Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.
Негізгі идеясы: Критериалды бағалау дегеніміз не? Дескриптор не үшін керек?
Коучинг-сессияның өткізілу кезеңдері |
Уақыты |
Тәлімгердің іс-әрекеті |
Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
Ресурстар |
Бағалау |
Психология лық ахуал туғызу. Топқа бөліну |
5 минут |
Қатысушыларға әр елдің түрлі амандасуы жазылған бетшелер таратады. Бетшенің артына жазылған сандар бойынша топқа бөлінеді. |
Қатысушылар ортаға шығып, әр тілде бір-бірімен амандасады. Топқа бөлініп отырады. |
Қатысушылар арасында көңілді көңіл-күй орнайды. Топ құрылады. |
Парақшалар |
Қол шапалақтау |
Білу |
20 минут |
«Астана-Бәйтерек» монументін жасауды тапсырады. |
Әр топқа бөлінген қатысушы мұғалімдер монументті бірігіп жасайды. |
Қатысушылар бірігіп монументті жасап шығарады. |
Қағаз, қайшы, желім, маркерлер. Стикерлер |
Қатысушы топтар бір-бірінің жұмысын «5» баллдық жүйеде бағалайды. |
Түсіну |
10 минут |
Сұрақтар қояды.
|
Қойған бағаларын қорғайды, ой-пікірлерін ортаға салады. |
Қатысушылар ой бөліседі. |
Сұрақ жазылған бетшелер |
Қатысушылардың ой-пікірлерін тыңдайды. |
Талдау |
10 минут |
Жасалған монументті арнайы құрылған критерий бойынша бағалайды. |
Тәлімгер айтқан мәліметті мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді. |
Критерийлермен және дескрипторлар туралы ұғым-түсінік алады. |
Слайд-презентация |
|
Сергіту сәті |
5 минут |
Бейнетаспадан сергіту сәтін орындатады. |
Барлығы сергіту сәтін орындайды. |
Көңіл-күй көтеріледі. Жағымды ахуал орнайды. |
Қол шапалақтау |
|
Қолдану |
5 минут |
Интербелсенді тақтадан оқушының мәнерлеп оқыған өлеңін көрсетеді. |
Қатысушылар мұқият қарайды, тыңдайды. |
Видеоролик |
||
жинақтау |
20 минут |
Критерий мен дескриптор құруды тапсырады. |
Топта ақылдасып, критерий мен дескриптор құрастырады. |
Критериалды бағалау туралы толық түсінеді. |
Маркерлер, флипчарттар. |
Тәлімгердің шолуы |
Бағалау |
5 минут |
Стикерлер таратады |
Жұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын стикерге жазып қалдырады. |
Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы тиімді қарым-қатынас орнайды. |
стикерлер |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
«Астана-Бәйтерек» монументін бағалау. Критерий
-
Түпнұсқаға ұқсастығы
1 ұпай – Монумент, бірақ «Бәйтерек» монументіне мүлдем келмейді.
2 ұпай – Түпнұсқаға ұқсайды, бірақ кейбір элементтері сәйкес емес.Шпиль-антенна, аяқтары т.б.
3-ұпай – түпнұсқадан айнымайды.
-
Орнықтылығы, мықтылығы
1 ұпай – Қабырғаға сүйемелденіп қана аяғына тұра алады. Өздігінеен қисайып қалады да, құлай береді, орнынан қозғауға келмейді.
2 ұпай – Нық тұрады. Оң немесе сол жаққа сәл ғана қисайған. Дегенмен орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
3 ұпай – Нық тұрады, қисаймайды. Орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
-
Биіктігі, көлемі.
1 ұпай – 50 см
2 ұпай – 51-100 см
3 ұпай – 101-200 см
Ұпайды бағаға айналдыру.
8-9 ұпай – «5»
5-7 ұпай – «4»
3-4 ұпай – «3»
0-2 ұпай – «2»
Дескрипторлар |
|||
Критерий |
1 ұпай |
2 ұпай |
3 ұпай |
Түпнұсқаға ұқсастығы |
Монумент, бірақ «Бәйтерек» монументіне мүлдем келмейді. |
Түпнұсқаға ұқсайды, бірақ кейбір элементтері сәйкес емес.Шпиль-антенна, аяқтары т.б. |
Түпнұсқадан айнымайды. |
Орнықтылығы, мықтылығы |
Қабырғаға сүйемелденіп қана аяғына тұра алады. Өздігінеен қисайып қалады да, құлай береді, орнынан қозғауға келмейді. |
Нық тұрады. Оң немесе сол жаққа сәл ғана қисайған. Дегенмен орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады. |
Нық тұрады, қисаймайды. Орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады. |
Биіктігі, көлемі |
50 см |
51-100 см |
101-200 см |
Топтар |
Түпнұсқаға ұқсастығы |
Орнықтылығы, мықтылығы |
Биіктігі, көлемі |
Жалпы ұпай |
Баға |