Шалқар ауданы
Ә.Жангелдин атындағы орта мектебі
Елекбаева Жанат Қойшыбайқызы
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев «Ескендір» поэмасы
Сабақтың тақырыбы | А.Құнанбаев «Ескендір» поэмасы | ||||||||||||||||||
Мақсаты | А. Құнанбаевтың “Ескендір”поэмасының тақырыбы мен идеясын түсіндіру; іздену қабілетін, мәнерлеп айту дағдысын, сөйлеу мәдениетін, шығар машылық қабілетін дамыту; адамгершілікке, рухани иманды -лыққа тәрбиелеу, поэманың тереңіне бойлату. | ||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | — топпен жұмыс жасауға үйренеді.
— Өзін-өзі бағалауға немесе өзара бағалауға үйренеді. — сауатты жазу дағдылары қалыптасады. |
||||||||||||||||||
Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсілдер |
Ой қозғау, іздену, талдау, сұрақ-жауап, түсіндіру
|
||||||||||||||||||
Керекті жабдықтар | Оқулық, жұмыс дәптері, АКТ | ||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||
Сабақкезеңдері |
Мұғалімәрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||||||||||
Ұйымдастыру бөлімі | 1.“Мен саған…” тренинг 2. 3 топқа бөлу |
Мұғаліммен амандасып, топтарға бөлінеді. | |||||||||||||||||
«Қызығушылық
ты ояту» |
Ой шақыру (Таразы суреті) Бұл не? Ол туралы сөз, сөз тіркесі, сөйлем айту — таразы, таразыла, ой таразысы, ақыл таразысы Ендеше, Абай атамыз: 1. Ойға түстім толғандым Өз мінімді қолға алдым… 2. Бойдағы мінді санасам, Тау тасынан аз емес,- деген. Ендеше, өз бойымыздағы қасиеттерімізді де таразылай отырайық. |
Оқушылар ойы тыңдалады | |||||||||||||||||
Мағынаны тану | «Ескендір» поэмасының сюжетін алғаш рет неміс романтикалық әдебиетінің көрнекті ғалымы болған француз Альберт фон Шамиссо Талмудтан алады. Шамиссодан В. А. Жуковский 1844 жылы аударады. Мұнда А. Македонскийдің қырып — жоюы туралы жырлайды. Бұл сюжет Абайды да қызықтырады. Абай сюжетінде өзгеріс бар. Поэмада Ескендірдің аты — жөнін, әкесін, тұрған жері мен патшалығын, Ескендірдің ұстазы — Аристотельді қосады. Абай шығармасы тұпнұсқаға ұқсас. «Ескендір» поэмасы тармақты 42 шумақтан тұрады.
1-топ:
2-топ: кейіпкерлермен жұмыс
3-топ: Жоспар құру 1. Ескендірдің тегі, патшалығы, жорықтары 2. Жорықтағы бұлаққа кездесуі 3. Ескендірдің бұйрығы 4. Күзетшінің сыйлығы 5. Аристотель шешімі 6. Ақын өсиеті 2. Топтастыру
|
Топ болып берілген тапсырмаларды орындап, өзара түсіндіру жұмыстарын жүргізеді
|
|||||||||||||||||
Ой-толғаныс
|
РАФТ стратегиясы Р — оқушы А — бүгінгі заманның тойымсыздарына, Ескендірге Ф — хат, үндеу Т — Қанағатсыздық қайда апарады? Сұрақ: 1. Абайдың ойынша халықты қандай адамдар басқару керек? 2. Поэмадан қандай қорытынды шығаруға болады? 3. Бүгінгі күннің өзекті мәселесімен байланыстыруға бола ма? Сабақ соңын поэманың соңында айтылған Абайдың өз сөзімен аяқтау. Ақылсыз өзін мақтап былжырайды, Бойыңа өлшеп сөйлесең, нең құрайды? Жақсы болсаң, жарықты кім көрмейді, Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды?! |
Поэмадан қандай тәрбие алғандығы туралы ойларын қорытады. | |||||||||||||||||
Үйге тапсырма | «Ескендір» поэмасын оқу.
«Абай шығармаларының тәрбиелік мәні» ойтолғау |
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. | |||||||||||||||||
Бағалау | .“Мен саған…” | Әр топ бір-бірін бағалайды | |||||||||||||||||
[bws_related_posts]