Тарих пәні мұғалімі Абдезов Мейржан
ОҚО, Төле би ауданы, Ленгір қаласы, « Төле би ауданының
мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты» КММ
Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары
Мақсаты:
Тарих сабағында жеті модульді қолдана отырып оқушылардың өтпелі кезеңдегі Қазақстан тарихын оқыту.
Өтілу мерзімі | Сағ
ат саны |
Тарау/ сабақ тақырыбы, мақсаты
|
Күтілетін нәтиже | Қолданыла
тын модуль |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5
|
6 | 7 | 8 | 9 |
Тарих (… сағат) ІҮ тоқсан — …сағат
|
||||||||
07.04.2014 | 1 | Қоғамды жаңарту шаралары
Сабақтың мақсаты: -Оқушыларға өтпелі кезеңдегі қоғамның сипатын түсіндіру. -тарихи шындыққа баға беруге жетелеу. |
Оқушылар тәуелсіздіктің қалай келгенін біледі, тарихи оқиғаны бүгінгі күнмен байланыстыра алады. | СТО, Диалогтік оқыту, АКТ, дарынды оқушылар
мен жұмыс,ОүБ. |
Сәйекстендіру тесті, топтық бағалау әдісі, өзін-өзі бағалау, «көрсетілім» стратегиясы. | Оқушылар топта және жеке жұмыс жасау арқылы сабаққа қатысады. | Өлшемдер:
-Блумтапсырмаларын орындау мүмкіндігі. -Сыни тұрғыдан ойлау. -Блум өлшемдері арқылы бағалау. -Дарынды оқушылардың шығармашылық ізденісі.
|
АКТ,
флипчарт, маркер, стикер, оқулық, қосымша мәліметтер
|
09.04.14 | 1 | Республика егемендігін жариялау
Сабақтың мақсаты: — оқушылардың «Егемендік» ұғымы жайындағы дүниетанымдарын кеңейту.
|
— оқушылардың бойында Отанына деген ұлтжандылық қасиеті артады;
— Республиканың егемендікке қалай қол жеткізгені жайында толық ақпарат алады.
|
СТО , талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ. | «Көрсетілім» стратегиясы (ҮМ, 2 апта), «Әңгіме құрастыру» оқыта үйрету ойыны (ИОӘҚ 98 бет)
|
Пікір алмасуға, ұсыныс енгізуге жетелеу.Топтық жұмыс арқылы барлық оқушыны ынтымақтастықта жұмыс істеуге шақыру. | Оқуды бағалау/ оқытуды бағалау. (өзін-өзі бағалау, топтық бағалау), соңғы бес минут (ҮМ 2 апта). | Оқулық, МАН, ҮМ, ИОӘҚ, қосымша дереккөздер, флипчарт, деректі фильм, маркерлер, қайшы, желім. |
10.04.14 | 1 | Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы дамуы
Сабақтың мақсаты: -тәуелсіздікжылдарындағы Қазақстанның саяси экономикалық ахуалы туралы оқушыларға толық мәлімет беру. |
-Республиканың дамуы жайлы дәлелді ақпаратқа қол жеткізеді,
-Ойын дәлелді фактімен жеткізуге дағдыланады. |
СТО, диалогтік оқыту,жаңа әдіс-тәсіл
дерді енгізу. |
«Топтастыру», «Дананың кілттер» стратегиясы, «Рөлдік» ойын.
|
Топтық жұмыс , жеке жұмыс арқылы.
|
Өзара бағалау, парасатты диалог арқылы, бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру. | Оқулық, қосымша мәліметтер, маркерлер, флипчарт, МАН, интерактивті тақта.
|
12.04.14 | 1 | Экономикадағы өзгерістер
Сабақтың мақсаты: -Өтпелі кезеңдегі Қазақстан экономикасы бойынша дәлелді, толық ақпарат беру. |
— экономикалық өзгерістерді қоғамның дамуына қарай жаңарғанын түсінеді,
-дереккөздерді пайдаланып, топта жұмыс жасай алады, -өз ойларын еркін жеткізеді, -қорытынды шығарады
|
СТО,АКТ, Диалогтық оқыту, ОүБ, Оқытуды басқару және көшбасшы
лық. |
Пікірталас пен диалог (МАН 46 бет), «Бастама-жауап-кейінгі әрекет» әдісі (МАН 100 бет), «Зерттеушілік әңгіме» (МАН 100 бет). | Дарынды оқушыларды топтық, жеке жұмысқа тәрбиелеу.
|
-Өзін–өзі бағалау,
-сыныптастарына бағалату, — идея туралы пікір, — сөйлеу туралы ойлану. |
Қазақстан тарихы оқулығы
9 сынып, дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. Флипчарттар |
[bws_related_posts]