Басы » Кембридж бағдарламасы » 9 Сынып Қазақстан тарихынан тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

9 Сынып Қазақстан тарихынан тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

Тарих  пәні мұғалімі Абдезов Мейржан

  ОҚО, Төле би ауданы, Ленгір қаласы, « Төле би ауданының

 мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты» КММ

 Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

Мақсаты:

Тарих сабағында жеті модульді қолдана отырып оқушылардың  өтпелі кезеңдегі Қазақстан тарихын оқыту.

 

Өтілу мерзімі Сағ

ат саны

Тарау/ сабақ тақырыбы, мақсаты

 

Күтілетін нәтиже Қолданыла

тын модуль

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Оқып үйрену барысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5

 

6 7 8 9
 

Тарих   (… сағат)     ІҮ тоқсан  — …сағат      

 

07.04.2014 1  Қоғамды жаңарту шаралары

Сабақтың мақсаты:

-Оқушыларға өтпелі кезеңдегі қоғамның сипатын түсіндіру.

-тарихи шындыққа баға беруге жетелеу.

Оқушылар тәуелсіздіктің қалай келгенін біледі, тарихи оқиғаны бүгінгі күнмен байланыстыра алады. СТО, Диалогтік оқыту, АКТ, дарынды оқушылар

мен жұмыс,ОүБ.

Сәйекстендіру тесті, топтық бағалау әдісі, өзін-өзі бағалау, «көрсетілім» стратегиясы. Оқушылар топта және жеке жұмыс жасау арқылы сабаққа қатысады. Өлшемдер:

-Блумтапсырмаларын орындау мүмкіндігі.

-Сыни тұрғыдан ойлау.

-Блум өлшемдері арқылы бағалау.

-Дарынды оқушылардың шығармашылық ізденісі.

 

АКТ,

флипчарт, маркер, стикер,

оқулық, қосымша мәліметтер

 

09.04.14 1 Республика егемендігін жариялау

Сабақтың мақсаты:

— оқушылардың «Егемендік» ұғымы жайындағы дүниетанымдарын кеңейту.

 

— оқушылардың бойында Отанына деген ұлтжандылық қасиеті артады;

— Республиканың егемендікке қалай қол жеткізгені жайында толық ақпарат алады.

 

СТО ,  талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ. «Көрсетілім» стратегиясы (ҮМ, 2 апта), «Әңгіме құрастыру» оқыта үйрету ойыны (ИОӘҚ 98 бет)

 

Пікір алмасуға, ұсыныс енгізуге жетелеу.Топтық жұмыс арқылы барлық оқушыны ынтымақтастықта жұмыс істеуге шақыру. Оқуды бағалау/ оқытуды бағалау. (өзін-өзі бағалау, топтық бағалау), соңғы бес минут (ҮМ 2 апта). Оқулық, МАН, ҮМ, ИОӘҚ, қосымша дереккөздер, флипчарт, деректі фильм, маркерлер, қайшы, желім.
10.04.14 1 Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы дамуы

Сабақтың мақсаты:

-тәуелсіздікжылдарындағы Қазақстанның саяси экономикалық ахуалы туралы оқушыларға толық мәлімет беру.

-Республиканың  дамуы жайлы дәлелді ақпаратқа қол жеткізеді,

-Ойын дәлелді фактімен жеткізуге дағдыланады.

СТО, диалогтік оқыту,жаңа әдіс-тәсіл

дерді енгізу.

«Топтастыру», «Дананың кілттер» стратегиясы, «Рөлдік» ойын.

 

Топтық жұмыс , жеке жұмыс арқылы.

 

Өзара бағалау, парасатты диалог арқылы, бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру. Оқулық, қосымша мәліметтер, маркерлер, флипчарт, МАН, интерактивті тақта.

 

12.04.14 1 Экономикадағы өзгерістер

Сабақтың мақсаты:

-Өтпелі кезеңдегі Қазақстан экономикасы бойынша дәлелді, толық ақпарат беру.

— экономикалық өзгерістерді қоғамның дамуына қарай жаңарғанын түсінеді,

-дереккөздерді пайдаланып,

топта жұмыс жасай алады,

-өз ойларын еркін жеткізеді,

-қорытынды шығарады

 

СТО,АКТ, Диалогтық оқыту, ОүБ, Оқытуды басқару және көшбасшы

лық.

Пікірталас пен диалог (МАН 46 бет), «Бастама-жауап-кейінгі әрекет» әдісі (МАН 100 бет), «Зерттеушілік әңгіме» (МАН 100 бет). Дарынды  оқушыларды топтық, жеке жұмысқа тәрбиелеу.

 

-Өзін–өзі бағалау,

-сыныптастарына бағалату,

— идея туралы       пікір,

— сөйлеу туралы ойлану.

Қазақстан тарихы оқулығы

9 сынып,  дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.

Флипчарттар

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *