Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі Тәжібаев Ерболат ҚМЖ
Сабақ тақырыбы: | Әлемдегі спорт түрлері |
Жалпы мақсат: | Әлемдегі спорт түрлері туралы оқушыларға жалпылама түсінік беру |
Сілтеме: | Интернет желісінен, дене тәрбиесі оқулығы, энциклопедия |
Оқу нәтижесі: | Футбол, волейбол, баскетбол туралы толық мәліметтер алу |
Негізгі идеялар: | АКТ-ны қолдана білу, оқушылардың шығармашылық ізденімпаздығын арттыру, спортқа деген құштарлығын ояту |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Стикерлер, интерактивті тақта, ватман, видеоролик, слайд, А4 парақтары, маркерлер, желім, қалам |
Оқыту әдістері: | Кемпірқосақ әдісі, Fish Bon әдісі арқылы кластер құру |
Дерек көздері: | Интернет желісі |
Тапсырмалар: | Топқа бөліну, кластер құру, түсіндіру, сұрақ-жауап |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу( 2мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Оқушыларды түгелдеу,сыныпты тексеру,жағымды психология-лық ахуал жасау «физминутка» жаттығуы арқылы сергіту | «физминутка» жаттығуы арқылы сергу. | |
ІІ. Жаңа тақырып (8 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушының іс-әрекеті: |
Жаңа тақарып «Әлемдегі спорт түрлері» бойынша бейнебаян көрсету. Оқушыларды 3 топқа бөлу: футбол, волейбол, баскетбол доптарының суреттері арқылы. Әр топқа жаңа тақырыптың мазмұнын бөліп беру арқылы «кемпірқосақ» түсіндіру әдісіне салу; бірлесе отырып жұмыс жасату, орындау ретін түсіндіру, бағыт беру. | Жаңа тақарып «Әлемдегі спорт түрлері» бойынша бейнебаян көру.
Футбол, волейбол, баскетбол доптарының суреттерін таңдау арқылы 3 топқа бөліну. Әр топ жаңа тақырыптың мазмұнын бөліп алу арқылы «кемпірқосақ» түсіндіру әдісін қолдану; бірлесе отырып жұмыс жасау, орындау ретін түсіну, бағыт алу. |
|
ІІІ Қорғау 6 мин | Fish Bon әдісі арқылы кластер құруды түсіндіру,әр топқа 1,5 мин қорғайтындығын ескерту.Time kipper-ді іске қосу. | Fish Bon әдісі арқылы кластер құру.Time kipper уақытты қадағалайды.Топ болып өз тобының кластерлерін қорғау. Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау,қосымша сұрақтар туындаса сұрақ қою. |
IV Пікіралмасу (4 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушының іс-әрекеті: |
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру,
. |
WORD мәтініндегі болып өз тобының постерлерін қорғау. | |
V.Қорытындылау ( 9мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
сұрақ қою,дұрыс жауабын тексеру | Салыстырмалы түрде ұқсастықтары мен ерекшеліктерін жазу. | |
VI. Үйге тапсырмасын беру (1 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Интернет желісін пайдалану арқылы Қазақстандағы спорт түрлерінің дамуы туралы презентация құру (әр топ) | Үй тапсырмасына не берілгенін күнделікке жазып алу.Қосымша мәліметтер жинау. | |
VII. Бағалау (3мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Оқушылардың бүгінгі сабаққа дайындығы бойынша қортынды жүргізіп формативті бағалауды жүргізу | Бағалауға қатысу. | |
VIII. Рефлексия
(2 мин ) |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сабақтан алған әсерлері смайликтерін жапыстыру. | Сабақтан алған әсерлерін рефлексия деген жергеӨзін-өзі бағалау.тақтаға ілінген постерлерге «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы стикерлерге өз ойын жазу, формативті баға беру смайликтерін жапыстыру. |
[bws_related_posts]