Басы » Дене шынықтыру » Әлемдегі спорт түрлері

Әлемдегі спорт түрлері

Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі Тәжібаев Ерболат ҚМЖ

 

Сабақ тақырыбы: Әлемдегі спорт түрлері
Жалпы мақсат: Әлемдегі спорт түрлері туралы оқушыларға жалпылама түсінік беру
Сілтеме: Интернет желісінен, дене тәрбиесі оқулығы, энциклопедия
Оқу нәтижесі: Футбол, волейбол, баскетбол туралы толық мәліметтер алу
Негізгі идеялар: АКТ-ны қолдана білу, оқушылардың шығармашылық ізденімпаздығын арттыру, спортқа деген құштарлығын ояту
Сабақта қолданылатын материалдар: Стикерлер, интерактивті тақта, ватман, видеоролик, слайд, А4 парақтары, маркерлер, желім, қалам
Оқыту әдістері: Кемпірқосақ әдісі, Fish Bon әдісі арқылы кластер құру
Дерек көздері: Интернет желісі
Тапсырмалар: Топқа бөліну, кластер құру, түсіндіру, сұрақ-жауап
 

 

                       Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу( 2мин)        Мұғалімнің іс-әрекеті      Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды түгелдеу,сыныпты тексеру,жағымды психология-лық ахуал жасау «физминутка» жаттығуы  арқылы сергіту «физминутка» жаттығуы арқылы сергу.
ІІ. Жаңа тақырып  (8  мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті:
  Жаңа тақарып «Әлемдегі спорт түрлері» бойынша бейнебаян көрсету. Оқушыларды 3 топқа бөлу: футбол, волейбол, баскетбол доптарының суреттері арқылы. Әр топқа жаңа тақырыптың мазмұнын бөліп беру арқылы «кемпірқосақ»  түсіндіру әдісіне салу; бірлесе отырып жұмыс жасату, орындау ретін түсіндіру, бағыт беру. Жаңа тақарып «Әлемдегі спорт түрлері» бойынша бейнебаян көру.

Футбол, волейбол, баскетбол доптарының суреттерін таңдау  арқылы 3 топқа  бөліну.

Әр топ жаңа тақырыптың мазмұнын бөліп алу арқылы «кемпірқосақ»  түсіндіру әдісін қолдану; бірлесе отырып жұмыс жасау, орындау ретін түсіну, бағыт алу.

ІІІ Қорғау      6 мин Fish Bon әдісі арқылы кластер құруды түсіндіру,әр топқа  1,5 мин қорғайтындығын ескерту.Time kipper-ді іске қосу. Fish Bon әдісі арқылы кластер құру.Time kipper уақытты қадағалайды.Топ болып өз тобының кластерлерін қорғау. Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау,қосымша сұрақтар туындаса сұрақ қою.
IV Пікіралмасу  (4 мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті:
  Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру,

.                                                             

WORD мәтініндегі болып өз тобының постерлерін қорғау.
V.Қорытындылау     ( 9мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   сұрақ қою,дұрыс жауабын тексеру Салыстырмалы түрде ұқсастықтары мен ерекшеліктерін жазу.
VI. Үйге тапсырмасын  беру  (1 мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Интернет желісін пайдалану арқылы Қазақстандағы спорт түрлерінің дамуы туралы презентация құру (әр топ) Үй тапсырмасына не берілгенін күнделікке жазып алу.Қосымша мәліметтер жинау.
VII. Бағалау   (3мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Оқушылардың бүгінгі сабаққа дайындығы бойынша қортынды жүргізіп формативті бағалауды жүргізу Бағалауға қатысу.
VIII. Рефлексия  

(2 мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті                                                                                            Оқушының іс-әрекеті
  Сабақтан алған әсерлері смайликтерін жапыстыру. Сабақтан алған әсерлерін рефлексия  деген жергеӨзін-өзі   бағалау.тақтаға ілінген постерлерге «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы стикерлерге өз ойын жазу, формативті баға беру  смайликтерін  жапыстыру.

  [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *