Өтірік өлең

 

 Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Уринбаева Камшат  5   «а» сыныбы

оқушының саны 19    

21.10.14 ж
Сабақтың атауы Тақырыбы: «Өтірік өлең»
Сілтеме  Әдебиет

слайдтар, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

 Шығармашылық жұмыстар арқылы оқушының ой-қиялын дамыту; өзіндік көзқарасын, жазба әдеби тілін қалыптастыру;
 Міндеттер

 

1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;

2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;

3.Сыни тұрғыдан ойлауын  дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

4. Сабақтан  белгілі бір ой қорытындылар жасау;

Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

2.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалау мүмкіндіктерін жасау;

3.Сабақтан  ой түйіп, қорытынды жасау.

Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жинақтау сабағы

Сұрақ –жауап, ішінара ізденіс, талдау, салыстыру, анықтау. сұрақ-жауап, РАФТ стратегиясы, Венн диаграммасы
«Интервью», Кубизм әдісі, топтық жұмыстар

 Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, бағалау парағы
Күтілетін нәтиже 1.Шығармашылықпен жұмыс жасайды;

2. Кейіпкерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;

3.   Кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере біледі;

4.  Ой қорытады;

5. Пікірлерін айтады;

6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

 

Ұйымдастыру

кезеңі

-Сәлемдесу;

3 топқа оқушылар топтасады.

«Алдар көсенің басынан кешкендері» видео көрсету.

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

 

№ 4-сабақ.   «Өтірік өлең»

 

                                            Жаңа сабақ    
1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
                                            Сабақтың барысы                               
2. Мұғалімнің іс-әрекеті        Оқушының іс-әрекеті                  32 мин
 1.  «ЖИГСО» әдісі арқылы жаңа сабақты ұғындыру.

2. « Кубизм» әдісі арқылы талдау.

1-топ: Мінездеу

2-топ. Салыстыру

3-топ: Зерделеу

3.  «Көңілдегі көрікті ой» әр топқа тапсырмалар беріледі.

 

4.  «Автор орындығы» әдісі

5. «Соңғы сөзді маған қалдыр» әдісі

6.  Бағалау парағына  оқушылардың өздерінің бағалауы бойынша бағалары қойылады.

 1.  «ЖИГСО» әдісі арқылы жаңа сабақты ұғынады.

2.«Кубизм» әдісі арқылы  1-топ: Мінездеу яғни тазша балаға мінездеме жазу.

2-топ: Салыстыру Тазша бейнесін Аяз бимен салыстыру.3-топ : Зерделеу  Мақал-мәтелдерді теріп жазу.

3.«Көңілдегі көрікті ой» бойынша 1-топ «Тазша балаға хат жазады.2-топ «Өтірік өлең құрастыру». 3-топ «Өтірік әңгіме құрастыру»

4. «Автор орындығы» әдісі бойынша оқушы Тазша бала орнында болады,сұрақ қойылады,жауап алынады.

5. «Соңғы сөзді маған қалдыр» әдісі бойынша оқушылар сабақ туралы ойларын айтып шығады.

6.Топ оқушылары  өздерін -өздері  бағалайды.

        Қорыту                    Күтілетін нәтиже                       3 мин
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 «Соңғы сөзді маған қалдыр» әдісі  Ойларын дәлелдейді, қорытады.
                                                         Бағалау                                   2 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бағалау парағындағы оқушылардың бағаларын қорыту Бағалау парағындағы ұпайлар есептеледі.
                                                       Үйге тапсырма                         1 мин
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ертегі желісі бойынша көрініс көрсету.   Күнделікке жазады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *