Басы » Кембридж бағдарламасы » 5-6 сынып қазақ әдебиетінен тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспар

5-6 сынып қазақ әдебиетінен тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспар

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

                                                                        Оқулық: әдебиет 5-сынып, Ә. Дайыр, Қ. Айтқалиев т.б; 6-сынып, Қ. Әбдезұлы

 

Сыныптар: 5, 6-біріккен сыныптар

Жалпы мақсат: сыни тұрғыда ойлайтын тұлға қалыптастыру мақсатында сындарлы оқыту.

 

Оқып- үйренудің негізгі мақсат-міндеттері

Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу

Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер

Оқып-үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту (А.В.С деңгейі

Негізгі дереккөздер

1/

95,

53

 

08

 

С

Ә

У

І

р

Тақырыбы:

Қ. Жұмаділов

«Қозыкүрең»,

5-сынып,

М. Мағауин «Бір атаның балалары»,

6-сынып.

 

Мақсаты: Cыни тұрғыда ойлану  арқылы  мәтін мазмұнын мазмұндау, әңгіменің негізгі идеясын түсіну.

 

Міндеттері:

-мәтінді оқу, мазмұндау, идеясын түсіну;

— сыни ойлау арқылы  тұжырым жасауғадағдылану;

-интерактивті ойлай отырып, топтық жұмысқа машықтану.

1.Зияткерлік:

өзін-өзі реттей

алмауы;

 

2.Эмоционалдық: жаңаны меңгеру алдындағы қобалжулар;

 

3.Әлеуметтік: топтық іс-әрекеттегі ынтымақтастықтың жеткіліксіздігі.

Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:

«Шаттық шеңбері», «Джигсо», «Серпілген сұрақтар»,«Инсерт»,«Аукцион», «Бір қадам артқа»,  «Сурет қиындылары», «Түртіп ал», «Мұрын- құлақ, шапалақ».

Қ. Жұмаділов

«Қозыкүрең»,

5-сынып,

М. Мағауин «Бір атаның балалары»,

6-сынып:

-мазмұндайды, идеясын түсінеді;

-сыни ойлау арқылы тұжырымдайды;

-талдау дағдылары дамиды;

-белсенді түрде топта жұмыс істеуге машықтанады.

 

Ауызша бағалау:«Жарайсыңдар!», жапсырмалар.

Жазбаша: критериалды бағалау парағыБлум таксономиясы бойынша  «А» рубрикаторымен

1.автор туралы білемін (иә, жоқ)

2.мазмұнын түсіндім (иә, жоқ)

3. әңгімелеп айта алдым  (иә, жоқ)

4.әңгіме кейіпкерлері және ондағы оқиғалар туралы өз пікірім бар (иә, жоқ)

Топ ережесін қорғау.

— топтық жұмыс барысында ұтқыр ойлар айтады, өз ойын дәлелдейді;

— топтық жұмысты ұйымдастыруы арқылы

спикердің орнында бола алады;-өз ойын білдіру арқылы сұрақтар қояды, жұптық және топтық жұмысқа араласады.

АКТ (сергіту, фильм, слайд)

Флипчарт. Маркер, түрлі-түсті қағаз, желім,стикер, ашықхат,

кітап, дәптер,  қонжық, топ ұстанымы.

2/

96,

54

 

 

09

 

С

Ә

У

І

р

Тақырыбы:

«Әр жүректе соғыс салған жара бар».  Тақырыптың  негізгі идеясы.

 

Мақсаты: Қ. Жұмаділов

«Қозыкүрең» (5-сынып),

М. Мағауин «Бір атаның балалары»  (6-сынып)

әңгімесінің  тақырыбын, идеясын, мазмұнын ашу.

 

Міндеті:

-жаңа тақырыпты ынтымақтса саралау, жобалау, қорғау

— сыни тұрғыдан ойлануарқылы соғыс зардабын зерделеу;

-топтық іс-әрекетке дағдылану.

Зияткерлік:

жаңа тапсырманы сеніммен орындай алмауы.

 

Эмоционалдық: назарды алаңдата  тын нәрселерге қарсы тұра алмау дағдыларының қалыптаспағандығы.

 

Әлеуметтік: топтастырғанда жас ерекшеліктерінің  әртүрлі болуы.

Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:

«Шаттық шеңбері»,«Қарлы кесек»,  «Екі жұлдыз, бір тілек», «Фиш боун», «1,2 сандар»,  «Қара жорға».

Қ. Жұмаділов

«Қозыкүрең» (5-сынып),

М. Мағауин «Бір атаның балалары»  (6-сынып)

әңгімесінің  тақырыбын, идеясын, мазмұнын ашуда:

-жаңа тақырыпты ынтымақтаса саралайды, жобалайды, қорғайды;

— сыни тұрғыдан ойлану  арқылы соғыс зардабын зерделейді;

-топтық  іс-әрекетке дағдыланады.

Мадақтау; «Жұлдызша, дөңгелек, төртбұрыш»;

Блум жүйесімен  критериалды бағалау, «Б» рубрикаторымен: 1.мұғалім

2-сабақта топқа ұсынған таратпаның 1-сұрағына оңай жауап бердім (иә, жоқ).

2-сұраққа оңай жауап бердім (иә, жоқ).

3-сұраққа оңай жауап бердім (иә, жоқ).

4.жобалауға белсене қатыстым (иә,жоқ).

Жұптық жұмыс; зерттеу жұмысы; өзін-өзі реттеу; бірін-бірі бағалау; ұйымшылдық (деңгейлік тапсырмалар). АКТ (сергіту, слайд), флипчарт, стикер, түрлі-түстіқағаздар, жапсырма,  смайликтер.

JL

3/

97,

55

 

11

 

С

Ә

У

І

р

Тақырыбы: «Кейіпкерлер әлемі».

 

Мақсаты: Екі тақырыптан салыстырмалы түрде кейіпкерлер бейнесін ашу.

 

Міндеті:

-кейіпкерлердің жан-дүниесін түсінуге үйрену;

-басқа да туындылармен салыстыра сыни тұрғыда ойланып, ұлттық құндылықтарды анықтау;

-алған білімді өмірде қолдануға дағдылану;

-өзара ынтымақтастықта жұмыс жасауға қалыптасу.

Зияткерлік:күрделі тапсырма ларды  орындау мүмкіндігінің болмауы.

 

Эмоциялық:  өз көзқарасын білдіруге сенімсіздік.

 

Әлеуметтік:  еркін пікірлесудің  жеткіліксіздігі.

Модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:

«Венн диаграммасы», «Концепциалды кесте», «Сенкуейн», «Ыстық алақан», Жүректен-жүрекке», «Базарлық», «Қара жорға».

«Кейіпкерлер әлемі»  (Қ. Жұмаділов

«Қозыкүрең»,

М. Мағауин «Бір атаның балалары»

әңгімесі) тақырыбынан:

— өздерін кейіпкерлер орнына қоя отырып, ішкі сезімдерін түсінеді;

-қонақжайлы лық, бауырмалдық тәрізді ұлттық құндылықтары мызды анықтайды;

-білімдерін өмірде қолдануға дағдыланады;

-ынтымақтасады.

Мадақтау, қолпаштау, жүрекше жапсырмалар мен бағалау.

 

 

 

JL

— өз ойын дәлелдей алуы арқылы топтық жұмыс барысында ұтқыр ойлар айтады;

— топтық жұмысты ұйымдастыр-

уы арқылы спикердің орнында бола алады, сұрақтар қояды;

— өз ойын білдіру арқылы жұптық және топтық жұмысқа араласады.

АКТ (сергіту, фильм, слайдтар); кесте, тест парақшалар;флипчарт,стикер,маркер, ойыншықтар, топ ұстанымы,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі 5,6-сынып «Сөзжасам»

4/

98,

56

 

12

 

С

Ә

У

І

р

Тақырыбы:

Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» және М. Мағауин «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша шығармашылық жұмыс («Атамекен көкейімде жатады екен»).

 

Мақсаты: Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» және М. Мағауин «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша алған білімді  жинақтау,   шығармашы лықты  дамыту.

 

Міндеттері:

-шығармашы лық   тапсырмалар орындау;

-сыни тұрғыда ойлана отырып өзін-өзі дамыту;

-өздік және өзара бағалауға үйрену.

Зияткерлік: күрделі тапсырмаларды орындау мүмкінді гінің болмауы;

 

Эмоциялық:  өзіндік сенімсіздіктің болуы;

 

Әлеуметтік: еркін пікірлесудің жеткіліксіздігі.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:

«Шаттық шеңбері» («Апа, шай қайнады»);  «Базарлық», «Ыстық орындық»;  «Қызыл өрік».

Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» және М. Мағауин «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша шығармашылық жұмыста:

-шығармашылық

пен (тест, драма, шығарма) жұмыс орындайды;

-сыни тұрғыда өзін-өзі дамытады;

-өзара бағалауға үйренеді.

Мадақтау, қолпаштау

стикермен бағалау.

«Қосу, алу, қызықты»

Критериалды бағалау, «С» рубрикаторы:

1.өзім тест құрай алдым (иә, жоқ).

2.рөлге ойнауға қатыстым немесе көмектестім (иә, жоқ).

3. теорияны түсіндім (иә, жоқ).

4. шығарма жаздым (иә, жоқ)

5.бағалауыма (смайлик, стикер, жапсырма т. б.) сыныптастарым риза болды (иә, жоқ).

Өзін-өзі реттейді, жұптық, ұжымдық жұмыс, драма дайындауда ынтымақтасады, өзара оқытуды күшейтеді. АКТ,

тест парағы.

Ойыншықтар оқушылардың  рөлге әзірлеген ресурстары, гүл, стикер, тақта, бор, оқулық, оқу құралдары, топ ұстанымы.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *