ОҚО Түркістан қаласы
№17 Ататүрік атындағы мектеп-гимназиясы
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.
Кембридж әдісімен өтілген сабақ жоспары. мұғалімдерге әдістемелік көмек.
Өткізген : Ақбердиева Салтанат
Тақырыбы:Топтық жұмыста өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру. (30минут)
Мақсаты: Ынтымақтаса отырып топта жұмыс жасау. Топтық жұмыстың маңыздылығына мән бере отырып оңтайлы жақтары мен өзін- өзі бағалауды тәжірбиелерінде пайдалануды жоспарлау.
Нәтижесі: Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтырады. Білімін ары қарай дамыту үшін өзін-өзі бағалаудың тиімділігіне көз жеткізеді. Топтық жұмыс кезінде өзін-өзі бағалауды іске асырады.
Қажетті көрнекіліктер: танымал тұлғалардың есімдері жазылған парақшалар,плакат,маркер,қалам -қағаздар, бағалау парақшалары,
№ |
Іс-әрекет |
Уақыты |
|||||||||||||||
1 | Сергіту сәті «Танысу» әдісі | Бір-бірінің ұқсас жақтарын тауып, түрлі –түсті ленталарды бір-біріне түйіндеу арқылы ынтымақтастық атмосферасын құру. | 3 минут | ||||||||||||||
2
|
Топқа бөлу | Танымал жазушы,суретші, актерлердің есімдері арқылы үш топқа бөлінеді. | 2 минут | ||||||||||||||
3 | Топтық жұмыс. «Болжау» әдісі
Күнделікті өмірде кездесетін сөздерді байланыстыру. |
1. Ауа 2. Күн 3. Жаңбыр 4. Ана 5. Бала 6. Денсаулық 7.Достық сөздерін пайдалана отырып, топтық жұмысты сыни тұрғыдан ойланып, келесі рөлдер бойынша орындау 1.Актерлер: рөлдік ойын немесе көрініс көрсетеді» 2.Жазушы: тақырыпқа байланысты жазған эссесін ортада жариялайды. 3.Суретшілер: берілген тапсырма бойынша постерге сурет салады, оны ортада таныстырылым жасайды. |
15 минут | ||||||||||||||
4 | Топтық жұмысты ортада жариялау | Топтар өздеріне берілген тапсырмалармен ортада бөліседі | 6 минут (әр топқа 2 минут) | ||||||||||||||
5 | Бағалау |
Өзін-өзі бағалау парағы Аты-жөні ————————————————————————————
|
2 минут | ||||||||||||||
6 | Кері байланыс | Кері байланыс парағын толтырады.
|
2 минут |