Атырау облысы Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Коучинг жоспары
Тақырыбы : Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Мақсаты : Топтық жұмыс арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, бақылау мен тәжірибенің ойлау мен талқылаудың нәтижесінде қорытынды жасауға үйрету
№ |
Коучинг кезеңдері |
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті |
ресурстар |
Күтілетін нәтиже |
1 |
Ұйымдастыру «Қай ағашты таңдайсыз?» |
Психологиялық тренинг |
5 минут |
9 ағаштың суретін көрсетеді. Таңдаған ағаштарының номеріне сәйкес сөздерді оқиды, таныстырады |
Суреттегі ағаштардың бірін таңдап, соның реттік нөмірін есте сақтайды |
АКТ, слайд |
Іштей өздерінің адами болмысын, қасиеттерін байқайды, біледі |
Топқа бөлу |
3 минут |
Мектеп, ,өнер, туған тіл тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу. |
«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ, «туған тіл» ІІІ топ болады. |
А3 қағазы |
Ынтымақтастық байланыс орнайды. |
||
2 |
Топ ережесі |
1 минут |
Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді |
Әр топ ережесін айтады |
А3 қағазы, стикер, маркер |
Топ ережесін орындай отырып, жұмыс жасауға үйренеді |
|
3 |
«Қошқар мен теке» мульфилімі |
Ой қозғау |
2 минут |
Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? |
Топта талқылайды, өз ойларын айтады |
АКТ,түрлі-түсті магниттер |
мұғалімдер өз идеяларын айтады |
4 |
«Сын тұрғысынан ойлау» |
Мәтінмен жұмыс |
10 минут |
Мәтінді таратады |
Топ мүшелері берілген мәтінді оқып танысады. Сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасына постер қорғайды |
Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді. Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. |
|
4 |
Бағалау |
Бағалау критерийлері |
3 минут |
Бағалау бетшесін топқа таратады |
Тақырыпты ашуы — Пікірінің дәйектілігі — Сөйлеу мәдениеті – Эстетикалық талғамы- |
Бағалау бетшелері |
Бағалау критерийлерін үйренеді |
5 |
Сергіту сәті |
«Молекула» Топқа бөлу |
2 минут |
2 рет қол шапалақтаса 2адам болып топтасады, осылайша3-4 рет қол шапалақтау арқылы топқа бөледі |
Топқа бөлінеді |
Топқа бөлу әдісімен танысады |
|
6 |
«Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны» |
Топтық жұмыс |
15 минут |
Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны туралы флипчарт қорғау тапсырады |
Берілген сұрақтарға жауап беру үшін флипчарт қорғайды |
АКТ, А4 қағазы, маркер |
|
7 |
«Сын тұрғысынан ойлау-ойды шыңдау» |
Презентациялық таныстырылым |
7 минут |
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы мағлұмат береді |
Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады |
Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді. |
|
8 |
Рефлекция. Қорытынды.
|
Кері байланыс |
5 минут |
«Менің алған әсерім…» |
Смайликтер бойынша алған әсерін білдіреді. |
Стикер, смайликтер |