Басы » Кембридж бағдарламасы » Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

    Атырау облысы Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектептің
  қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Коучинг жоспары

              Тақырыбы : Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 

    Мақсаты : Топтық жұмыс арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, бақылау мен тәжірибенің ойлау мен талқылаудың нәтижесінде қорытынды жасауға үйрету

Коучинг

кезеңдері

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

Уақыты

Коучтің іс-әрекеті

Коучинг

қатысушы-

лардың іс-

әрекеті

ресурстар

Күтілетін

нәтиже

1

Ұйымдастыру

 «Қай ағашты таңдайсыз?»

Психологиялық тренинг

5 минут

9 ағаштың суретін көрсетеді. Таңдаған ағаштарының номеріне сәйкес сөздерді оқиды, таныстырады

Суреттегі ағаштардың бірін таңдап, соның реттік нөмірін есте сақтайды

АКТ, слайд

Іштей өздерінің адами болмысын, қасиеттерін байқайды, біледі

Топқа бөлу

3 минут

Мектеп, ,өнер, туған тіл тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу.

«Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ, «туған тіл» ІІІ топ болады.

А3 қағазы

Ынтымақтастық байланыс орнайды.

2

Топ ережесі

1 минут

Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді

Әр топ ережесін айтады

А3 қағазы, стикер, маркер

Топ ережесін орындай отырып, жұмыс жасауға үйренеді

3

«Қошқар мен теке» мульфилімі

Ой қозғау

2 минут

Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?

Топта талқылайды, өз ойларын айтады

АКТ,түрлі-түсті магниттер

мұғалімдер өз идеяларын айтады

4

«Сын тұрғысынан ойлау»

Мәтінмен жұмыс

10 минут

Мәтінді таратады

Топ мүшелері берілген мәтінді оқып танысады. Сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасына постер қорғайды

Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.

Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

4

Бағалау

Бағалау критерийлері

3 минут

Бағалау бетшесін топқа таратады

Тақырыпты ашуы — Пікірінің дәйектілігі — Сөйлеу мәдениеті –

Эстетикалық талғамы-

Бағалау бетшелері

Бағалау критерийлерін үйренеді

5

Сергіту сәті

«Молекула»

Топқа бөлу

2 минут

2 рет қол шапалақтаса 2адам болып топтасады, осылайша3-4 рет қол шапалақтау арқылы топқа бөледі

Топқа бөлінеді

Топқа бөлу әдісімен танысады

6

«Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны»

Топтық жұмыс

15 минут

Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны туралы флипчарт қорғау тапсырады

Берілген сұрақтарға жауап беру үшін флипчарт қорғайды

АКТ, А4 қағазы, маркер

7

«Сын тұрғысынан ойлау-ойды шыңдау»

Презентациялық таныстырылым

7 минут

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы мағлұмат береді

Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады

Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді.

8

Рефлекция. Қорытынды.

Кері байланыс

5 минут

«Менің алған әсерім…»

Смайликтер бойынша алған әсерін білдіреді.

Стикер, смайликтер

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *