Ж.Шайжүнісов орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Абсадыкова Салтанат Канагатовна Математиканы оқытуда Ж.Қараевтың деңгейлеп оқыту технологиясын қолдана отырып, сапалы білім беру Жобаның мақсаты: •Кәсіптік шеберлігін көтеру мақсатында инновациялық қызметті ұйымдастыру;
Толығырақ »Daily Archives: 26 октября 2014
Көп таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту тәсілдері
Касеинова Ризагул Нұрланқызы Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту тәсілдері. Жалпы мақсаты Оқушыларда жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптастыру. көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін орындауға үйрету; есептеу тәсілдерін жетілдіру.
Толығырақ »Сындарлы оқыту туралы
ОҚО. Сарыағаш ауданы. №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебінің Тарих және география пәні мұғалімі Туртбаев Қанат Байларович «Эссе» Сындарлы оқыту туралы «Мұғалім тек өз пәнінен сабақ беріп қана қоймауы керек, сонымен қатар тәрбиеші адал, әділетті, шыншыл адам болуы керек» К.Д.Ушинский Қазақстан Республикасының болашағы – өскелең ұрпақ. Еліміздің келешегі олардың тәрбиесіне тікелей байланысты. Қазақстан білім берудің өзіндік ұлттық белсенді азамат тәрбиелеу моделінің ...
Толығырақ »Топтық жұмыстың тиімділігі
Еслямова Макепал Солтангазиевна Сабақ тақырыбы Топтық жұмыстың тиімділігі Жалпы мақсаты Бүгінгі заман талабына сай, жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру негізінде, мұғалімдер коучинг сессиясының соңына дейін, топтық жұмыс туралы білгендерін ортаға сала отырып, топтық жұмыстың тиімділігі туралы толық мағлұмат алып: ББҮ стратегиясымен,стоп-кадр, он сұрақ, Ақылдың 6 қалпағымен толық таныс болады.
Толығырақ »Ұлттық тәрбие — сапалы білім берудің негізі
Сабыр Айгүл Қуанышбекқызы тақырып: Ұлттық тәрбие — сапалы білім берудің негізі «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» Әбу Насыр әл-Фараби «Елiмiздiң ертеңі-бүгiнгi жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында» — деп елбасымыз Н.Ә. Назарбаев айтқандай бiлiмдi, жан-жақты қабілетті ұрпақты тәрбиелеуде ұстаздар еңбегі зор.
Толығырақ »12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері
Абиева Ұлбала Бейбітқызы Педагогика ғылымдарының магистрі тарих мамандығы бойынша 12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері 12 жылдық білім беру жүйесінде бастауыш мектеп оқушыларының тұлғасын дамытудың мүмкіндіктері мен білім беру мазмұнын анықтау әдістері from Айбек Қуандықұлы [bws_related_posts]
Толығырақ »Сөйлем. Ән сабағы
Мөлдір Базарбаева Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. Ән сабағы Сабақ мақсаты: Өнер адамдары жөнінде түсініктер беру; Сабақтың міндеті: 1. Өлеңді мәнерлеп оқуға машықтандыру; 2. Оқу мен жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Оқушыларды сауатты жазуға, өнерді түсінуге, өз елін, Отанын сүюге тәрбиелеу; Сабақ әдісі:ой қозғау, топтастыру, сұрақ — жауап, әңгімелеу.
Толығырақ »Сөйлем. Жырау
Мөлдір Базарбаева Сөйлем. Жырау Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жырау, жыршы туралы түсінік беру, ұғымдарды ажырату, қиын сөздердің мағынасын ажырату Сабақтың міндеті: 1. Сөйлем туралы түсінігін кеңейту, сұрақар қоя білуге үйрету 2. Оқушылардың оқу әрекетімяен шұғылдану арқылы ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту 3. Оқушылардың сөздердің қлдану ерекшеліктерін байқау арқылы сөз құдіретін түіне білуге тәрбиелеу Әдісі: сұрақ – жауап, көрнекілік, түсіндіру
Толығырақ »Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар
Тараз қаласы №56 орта мектебі математика пәнінің мұғалім:Таласбаева Жансая Темирланкызы Сабақтың тақырыбы : Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Сабақтың мақсаты : а) Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білу,өз ойын дәл, тиянақты айта білуге үйрету.
Толығырақ »Су қоймаларын қорғау
Ақмола облысы Целиноград ауданы Максимовка ауылы. №9 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі: Танхай Азигул Бүгінгі күннің сабақ жоспары: Тақырыбы:«Су қоймаларын қорғау», Дүниетану 4 сынып Мақсаты: Білімдік-біліктік:Суқоймаларын қорғау туралы толық мағұлматтар ала отырып, өзі білімін жетілдіре түсуге машықтанады. Ұштастыра дамытушылық:Өмірмен ұштастыра отырып, елдегі ауыз су мәселесінің жұмыстарымен танысу, биолог,эколог,экономистерге еліктей отырып ойлау құзыреттілігі дамыған тұлға қалыптастыру. Тәрбиелік:Өз Отанының адал азаматы ...
Толығырақ »