Қазақ әдебиеті 10-сынып.
Мұғалімі: Сыздықбаев Әділжан Махмұтжанұлы
Тақырыбы: Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Мақсаты: Оқушыларға қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын таныстыру, қосымша мәліметтер алу, топтық жұмысты ұйымдастыру.
Ойлауды Блум бойынша жіктеу | Мақсат | Тапсырма түрі.Түрткілер. | Нәтиже | Бағалау | ||
критерийлер | дескриптор | Ұпай | ||||
Білу | Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығына сипатамма жасау.Оқушыларға Абай өмірінен мәлімет бере отырып, тарихи әлеуметтік жағдайларға сипаттама беру.
|
Миға шабуыл. | Оқушылар жаңа тақырып бойынша өткен сабақпен байланыстырады | Білім көлемін зерделеу | Білімді толық меңгерген | 3 |
Білімді толық меңгермеген | 2 | |||||
Білімді мүлдем меңгермеген | 1 | |||||
Түсіну | Оқулықтың мәтінін оқу, оны игерту | Оқулық бойынша Абай шығармашылығына байланысты мәліметтерді алу, дәптерлеріне жазу. | Тақырыптың басты идеясын табу | Тақырыптың басты идеясын табу | Тапсырманы толық орындады | 3 |
Қателіктері болды | 2 | |||||
Мүлдем орындай алмады | 1 | |||||
Қолдану | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. | Топқа бөлу.Абайдың қара сөздері арқылы бөлу.
І топ: Құнанбай тобы ІІ топ: Ұлжан тобы ІІ топ: Әуезов тобы
Сергіту Мен қалай демалдым |
Алған білімін тәжірибеде қолданаалады. | Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру.Топта жұмыс жасау. | Қалыптасқан | 3 |
Толық емес | 2 | |||||
Қиын | 1 | |||||
Талдау | Нақты мәселені анықтауАбай тобы мен Абай өмір сүрген заманның қиындығын түсінеді.,. | Бейнематериал көрсету. | Сол заманның саясатына үңіледі, ақынның неге мыңмен жалғыз алысқаны туралы мәселені қозғайды.. | Ақынға кедергі болған жайттарды анықтайды. Ақынның өлең құрылысына енгізген жаңалықтарымен қатар тәрбиелеген шәкірттерінің шығармашылығын таныстырады. | Ұнамды, ұнамсыз жақтарын толық тауып,қорытынды жасады | 3 |
Ұнамды, ұнамсыз жақтарын толық ашпады. | 2 | |||||
Ұнамды, ұнамсыз жақтарын мүлдем аша алмады | 1 | |||||
Жинақтау | 1.Постермен жұмыс
2.Білім ағашы |
Әр топ өздерінің алған білімдері постерде қорғайды, алған білімін стикерлер арқылы тақтаға жабыстырады. | Құрған постерлерін қорғайды. | Шығармашылықпен орындай алуы | Толық шықты | 3 |
Қиналды | 2 | |||||
Шаға алмады | 1 | |||||
Бағалау | Ынталандыру | Абайдың өміріне қысқаша сипаттама жасау | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Жазу жылдамдығы | Креативті | 3 |
Ойы жүйелі, тың ойы емес | 2 | |||||
Жалпыға ортақ ой | 1 |