№116 КЖББ мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жумабаева Айманайым Женисовна
Сабақтың тақырыбы: Ә. Қастеев
Сабақтың мақсаты: Формативті бағалау арқылы оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру
Міндеттері:
Білімділік: «ДЖИГСО» әдісі арқылы сыныптастарымен пікір алмасуды үйренеді.
Дамытушылық: Ой-өрістерін, танымдық қасиеттерін дамытуға жағдай туғызу.
Тәрбиелік: Бір-біріне көмек беріп, адамгершілікке тәрбиелеуге мүмкіндік жасау
№ | Кезеңдері | Тәсілі | Қойылатын сұрақтар | Күтілетін нәтиже |
1 | Сәлемдесу.
Топқа бөлу. Жылы атмосфера орнату. |
«Көңіл-күй ағашы» әдісі |
Стикерге өз көңіл-күйлерін жазып, ағашқа жапсырады |
Жылы атмосфера орнатады |
2 | Үй тапсырмасын тексеру | «Ыстық орындық» әдісі | Ережені қайталау (жай сөйлем, интонациясына қарай 4 сөйлем құрастыру) | Өткен тақырыптарды еске түсіру |
3 | Ой қозғау | Жуан, жіңішке сұрақтар | -Балалар, қалай ойлайсыңдар, мынау не? (суреттерді көрсетіп сұрау)
-Дұрыс, бұл сурет, ал суретті кім салады? (суретші, қылқалам шебері) -Қазақстандық суретшілерден кімдерді білесіңдер? (Жұмақын Қайрамбаев, Балтабай Табылдиев, Айша Ғалымбаева, Ә.Қастеев) -Мынау кім? -Қалай ойлайсыңдар, бүгін біз Әбілхан Қастеев туралы не өтеміз? |
Сұрақтарға жауап беріп, суретте кім бейнеленгенін тауып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады |
4 | Мәтінмен жұмыс
|
1.Жаңа сөздер
2.«ДЖИГСО» стратегиясы |
Жаңа сөздерді оқушылардың өздеріне сөздіктен аударту
Әр топ мәтін бөліктерін оқып, «ДЖИГ СО» стратегиясы бойынша басқа топқа білгендерін әңгімелеп беру 1-топ: өмірбаяны 2-топ: білімі 3-топ: туындылары 4-топ: Ә.Қастеев атындағы мемлекеттік мұражай |
Жаңа сөздерді оқушылар өздері сөздіктен аударады
Топ бір-бірін бағалайды Өзіне түртіп алған мәліметті басқа топта әңгімелеп береді Дескриптор бойынша бағалайды |
5 | Постермен жұмыс | Әр топ постерге Ә. Қастеев туралы сызба сызып, сол бойынша әңгімелейді | Топ мүшелері тақтаға шығып Ә.Қастеев туралы сызба бойынша әңгімелеп береді
Топ «Екі жұлдыз, бір тілек бойынша бір-біріне баға қояды |
|
6 | Үйге тапсырма | Ә.Қастеев туралы әңгімелеу | ||
7 | Бағалау | Формативті бағалау | ||
8 | Рефлексия (кері байланыс | Не білдім?
Не білемін? Не білгім келеді? |
Не білдім?
Не білемін? Не білгім келеді? |
КРИТЕРИЙ
«ДЖИГ СО» |
ОҚУШЫНЫҢ
АТЫ-ЖӨНІ (Ф.И.О.) |
БАЛЛ | БАҒА |
Критерий | Дескрипторлар |
«ДЖИГ СО» |
Толық, нақты, түсінікті, қағазға қарамай әңгімелеп берді және сұрақ қойып бекітті «4» ұпай |
Әңгімелеп берді, бірақ сұрақ қойып бекіткен жоқ «3» ұпай | |
Қағазға қарап әңгімелеп берді «2» ұпай | |
Әңгімелеп бере алмады «1» ұпай |
«5» — 4 ұпай (балл) (85%-100%)
«4» — 3 ұпай (70%-80%)
«3» — 2 ұпай (55%-65%)
«2» — 1 ұпай (50%-дан төмен)
Жаңа сөздер ( топ) | Дұрыс (+) | Бұрыс (-) |
кескіндеме | ||
көрме | ||
туындылары | ||
сан қырлы | ||
насихаттап | ||
танымал болу |