Ә. Қастеев

akas№116 КЖББ мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жумабаева Айманайым Женисовна

Сабақтың тақырыбы: Ә. Қастеев

Сабақтың мақсаты: Формативті бағалау арқылы оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру

Міндеттері:

Білімділік: «ДЖИГСО» әдісі арқылы сыныптастарымен  пікір алмасуды үйренеді.

Дамытушылық: Ой-өрістерін, танымдық қасиеттерін дамытуға жағдай туғызу.
Тәрбиелік: Бір-біріне  көмек беріп, адамгершілікке тәрбиелеуге мүмкіндік жасау

Кезеңдері Тәсілі Қойылатын сұрақтар Күтілетін нәтиже
1 Сәлемдесу.

Топқа бөлу.

Жылы атмосфера орнату.

 

«Көңіл-күй ағашы» әдісі

 

Стикерге өз көңіл-күйлерін жазып, ағашқа  жапсырады

 

Жылы атмосфера орнатады

2 Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық» әдісі Ережені қайталау (жай сөйлем, интонациясына қарай 4 сөйлем құрастыру) Өткен тақырыптарды еске түсіру
3 Ой қозғау Жуан, жіңішке сұрақтар  -Балалар, қалай ойлайсыңдар, мынау не? (суреттерді көрсетіп сұрау)

-Дұрыс, бұл сурет, ал суретті кім салады? (суретші, қылқалам шебері)

-Қазақстандық суретшілерден кімдерді білесіңдер?

(Жұмақын Қайрамбаев, Балтабай Табылдиев, Айша Ғалымбаева, Ә.Қастеев)

-Мынау кім?

-Қалай ойлайсыңдар, бүгін біз Әбілхан Қастеев туралы не өтеміз?

Сұрақтарға жауап беріп, суретте кім бейнеленгенін тауып, сабақтың  тақырыбы мен мақсатын ашады
4 Мәтінмен жұмыс

 

1.Жаңа сөздер

 

2.«ДЖИГСО» стратегиясы

Жаңа сөздерді оқушылардың өздеріне сөздіктен  аударту

Әр топ мәтін бөліктерін оқып, «ДЖИГ СО» стратегиясы бойынша басқа топқа білгендерін әңгімелеп беру

1-топ: өмірбаяны

2-топ: білімі

3-топ:  туындылары

4-топ: Ә.Қастеев атындағы мемлекеттік мұражай

Жаңа сөздерді оқушылар өздері сөздіктен  аударады

Топ бір-бірін бағалайды

Өзіне түртіп алған мәліметті басқа топта әңгімелеп береді

Дескриптор бойынша бағалайды

5 Постермен жұмыс Әр топ постерге Ә. Қастеев туралы сызба  сызып, сол бойынша әңгімелейді Топ мүшелері тақтаға шығып  Ә.Қастеев туралы сызба бойынша әңгімелеп береді

Топ «Екі жұлдыз, бір тілек бойынша бір-біріне баға қояды

6 Үйге тапсырма Ә.Қастеев туралы әңгімелеу
7 Бағалау Формативті бағалау
8 Рефлексия (кері байланыс Не білдім?

Не білемін?

Не білгім келеді?

Не білдім?

Не білемін?

Не білгім келеді?

КРИТЕРИЙ

«ДЖИГ СО»

ОҚУШЫНЫҢ

АТЫ-ЖӨНІ (Ф.И.О.)

БАЛЛ БАҒА

 

Критерий Дескрипторлар
 

«ДЖИГ СО»

   Толық, нақты, түсінікті,  қағазға қарамай әңгімелеп берді және сұрақ қойып бекітті  «4» ұпай
   Әңгімелеп берді, бірақ сұрақ қойып бекіткен жоқ «3» ұпай
   Қағазға қарап әңгімелеп берді  «2» ұпай
   Әңгімелеп бере алмады  «1» ұпай

 

«5»  —  4  ұпай (балл) (85%-100%)

«4»  —  3   ұпай   (70%-80%)

«3»   —  2  ұпай  (55%-65%)

«2»   — 1  ұпай (50%-дан төмен)

 

Жаңа сөздер     (             топ) Дұрыс  (+) Бұрыс  (-)
кескіндеме
көрме
туындылары
сан қырлы
насихаттап
танымал болу

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *