Басы » Кембридж бағдарламасы » Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру

Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру

damirБатыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы , Тасқала ауылы

 Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ

Зиргиров Дамир Умиргалиевич

Сабақтың тақырыбы : Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру

                                Сілтеме Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін  7-сыныптың «Алгебра  » оқулығы (2012ж., «Атамұра», авторы Шыныбеков Ә.Н
Жалпы мақсаттар Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылап, тиянақтау, қосымша мәліметтер беру.

Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту , өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Оқыту нәтижесі Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылайды, тиянақтайды, қосымша мәліметтер алады.

Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейеді, өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамиды.

Негізгі идеялар Теориялық білімді практикамен ұштастыру,ойларын тиянақты жеткізе білу.
Жеті модуль Дарынды  және талантты балаларды оқыту, көшбасшылыққа үйрету, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, оқуды бағалау, оқытуды бағалау. АКТ
14.05.2014 ж.

7 «А» сынып

Алгебра

Мұғалімнің іс -әрекеті
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

 І.Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)

А) Амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.

Б) Сынып оқушыларын  топтарға бөлу.

1- топ «үшбұрыш»  ,2-ші топ «төртбұрыш» ,, 3-топ «дөңгелек»

В) Тренинг (шеңбегер тұрамыз ) : үшбұрышты қолмен , көзбен , мұрынмен салу

ІІ. Ой қозғау

Сұрақ: үшбұрыш , төртбұрыш және дөңгелекті өмірде қайда кездестіреміз?

 

ІІІ. Мағынанаы тану . Жаңа сабақ «Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру»

Математикалық Замок

Оқышыларға флипчарт беріледі. Сол флипчартқа Замокты құратырады тапсырмаларды орындай отырып.

Үшбұрыш тобы:

1) =      2) Ең үлкен оң таңбалы санды жаз, цифрлары әр түрлі?

3) =               4) (х +2)2 = x2 +               +  4.

5)      Теңдеуді шешіңіз. (х-5) -х =3

Төрт бұрыш  тобына

1) =

2) 1*2*3*4*5=100 нүктелердің орнына сәйкес амалдар мен жақшаларды қой?

3) =8             4) (3-х) * (3+х) =             х2

5) Теңдеуді  шеш  (2-а)2=(а-3)(а+3)          

Дөңгелек тобына:

=                        2) 4 екілікпен амалдарды қолданып 9 санын шығар? 

3) =                          4) (9 – 2а)2 =  81 – 36а +

5)  Теңдеуді шешіңіз:

 

ІV. Сергіту сәті :  қара жорға

  1. Білімді бекіту:

Сұрақ қою : Ыстық орындық.

VІ. Сабақты қорытындылау:

1VІІ. Бағалау: қол қимылмен бағалау формативті

  1. Үйге тапсырма: №708
  2. Рефлексия кезеңі:Ашық -тоқ

 

 

Құралдар: флипчарт, ,стиккер, слайд материалдары

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *