Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Баланың айласы. Ыбырай Алтынсарин

Баланың айласы. Ыбырай Алтынсарин

 Зинат Кайркешовна

«Ақмарал негізгі орта мектебі »КММ

 Білім берудің негізгі міндеттері білімді оқушыларды дайындау. Ана тілі сабақтарында оқушыларды сөйлеуге, өз пікірін ашық айтуға, қорытынды шығаруға , сабаққа деген белсенділіктері мен қызығушылықтарын арттыруға көп көңіл бөлемін.Сабақтарымды  жаңа технология элементтерін қолдана отырып жүргізіемін.

 Тақырыбы:  Баланың айласы  Ыбырай Алтынсарин

 Мақсаты: Ыбырай Алтынсарин туралы оқушылар білімін толықтыра түсу.

Әңгіменің негізгі ойын,идеясын ашу,ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып сұрақ қою арқылы жан-жақты ойлауға үйрету.

Баланың ой-өрісін дамыта отырып,өз бетімен іздене білуге,шығармашылықпен жұмыс істеуге көмектесу,сауатты,мәнерлеп оқу дағдысын дамыту.

Әңгіме арқылы адам бойындағы жақсы қасиеттерге тәрбиелеп,жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : жаңа сабақ.

Әдісі: сұрақ-жауап, ой қозғау,топтастыру стратегиясы,, әңгімелеу, іздену.

Көрнекілігі: оқулық, суреттер, сызба,слайд,нақыл сөздер.

 

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

-Көршілеріңе  бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің  жылуын беріңдер.

Бала Жамбылдың «Ана тілім» өлеңін тыңдату.

 Мақсат қою кезеңі:

1.Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.

2.Жаңа сабаққа даярлық.

Берілген сызбаның сол жағындағы мақал-мәтелдерге мән бере отырып, оң жағындағы негізгі ой болатын сөз тіркетерін тұсына жаз.

 

Мақал- мәтелдер Түйін сөздер
1 2
1

 

 

 

2

Басыңа  іс түссе,

Жақсы дос көмек етеді,

Жаман дос күліп өтеді.

 

Балапан ұяда не көрсе,

Ұшқанда сорны іледі.

 

адал достық

 

 

тәрбиелі, өнегелі болу.

 

т.с.с.

 

Топтастыру стратегиясы.Оқушылар Ыбырай Алтынсарин туралы білетіндерін сызбаға түсіріп,оны қорғады.

 

Ой қозғау:-Айла деген сөзді қалай түсінесіңдер?

 

 Жаңа сабақ: 1. Бөлімнің атына мән беріп,тақырыптың мазмұнын ашу.

 

 

 

 

 

 

мақтаншақ   үлкенді

болмауды      сыйлау

  1. Мәтінді іштей,дауыстап жалғастырып оқу,бөлімге бөліп ат қою.
  2. Сөздік жұмыс: Төре (төрелік)-бұл жерде: шешім, Әйдік-үлкен.

Сергіту сәті.

ДЖИКСО әдісі.

Оқушылар әр бөлік бойынша әңгімелеуге дайындалу.

Түсінгендерін тексеру:

1.Суретпен жұмыс: Берілген сурет әңгімедегі қандай  оқиғаны

бейнелейді? Әңгімелеп көр.

 

  1. Топтық жұмыс. Берілген пікірге нақты дәлелдер келтіріңдер.
І топ

 

ІІ топ
Жақсылыққа жамандық бар

 

Жақсылыққа тек жақсылық бар

 

3.Іздену. Мәтіндегі қызыл бояумен ерекшеленген сөзді оқы.  «Жақсылыққа жамандық бар ма?» Осы сұраққа жауап іздеп көр.

 

Сабақты бекіту.

  1. «Ой түйіндеу».

…………………………….сыйлаймын,

……………………………..тыңдаймын.

………………………………аламын,

………………………………баламын.

2.Сұрақ-жауап  арқылы сабақты қорытындылау.

 

Үйге тапсырма: оқу, мазмұнын айту,мақал-мәтелдер,шағын эссе жазу.

 

Оқушыларды біліміне қарай бағалау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *