«Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу»
С.М.Дюзбаева
«Ақмарал негізгі орта мектебі» КММ
математика пәнінің мұғалімі
Жалпы мақсат: білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа алып , осы тақырып бойынша оқушылардың білім дәрежесін анықтау,алған білімдерін тиянақтау.
Сабақтың міндеттері:
а) білімділік: Оқушылардың тақырып ( тарау )бойынша алған білімдерін жүйелеу, жіктеудің тәсілдеріне тоқтап, сол тәсілдерді пайдалану.
ә) дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен білік дағдыларын жетілдіру, есте сақтауларына көмектесу.
б) тәрбиелік: Ұқыптылыққа, зеректілікке,шыдамдылыққа, өз-өзіне деген сенімділіктерін арттырып, ізденімпаздыққа баулу.
Күтілетін нәтижелер:
— Оқушылар сұрақтарға жауап береді, есептің шығарылу жолдарын түсінеді.
— Ойлау қабілеттерін дамытады.
— Берілген тапсырмаларды орындау кезінде білім мен біліктерді қолдана білу
дағдыларын жетілдіреді.
Құрал жабдықтар:
карточкалар, лото, таблица, интерактивті тақта, бағалау парағы, көңіл-күй дидары.
Оқыту әдістері : Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер,жеке жұмыс,топтық жұмыс.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Уақыт | Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1мин | Ұйымдастыру кезеңі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру | Сыныппен амандасу.
Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру. Сабақ ұстанымы: « Математиканың өз тілі бар- ол формула» С.В.Ковалевская
|
Мұғаліммен сәлемдесу Сабаққа ынталарын аудару. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өткен материалдарды қайталау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | «Білім құмар елі »
( кім шапшаң ) |
22,(-2)2,20,23,23,23,0,22,202
112,132, (3/2 )2 |
Оқушылар тез шапшаң есептейді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин | «Зерделілер» елі
( математикалық диктант) |
1.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:
6х -6у; 5ху + 8х;3х4 – 4х3
(х + 2)2; (х -3)2; (2х-1)(2х+1) 3.Амалды орындаңдар: а14: а2; (ав)4; (⅔ )2; ( в3)2 |
Тапсырманы орындап болған соң,бірін-бірі тексеріп,бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин | «Зейінділер» елі
( лото ойынын ойнау )
|
Оқушыға тапсырмалар таратылып беріледі. |
Әр оқушы тапсырманы жеке орындайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | Сергіту сәті , музыка қойылады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Музыка әуенімен жаттығулар орындайды | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин
5мин
5мин |
«Ғұламалар » елі
Кім,қайда,қашан?
«Зеректер» елі Кім зерек?
«Тапқырлар» елі Шоқ жұлдыздар сайысы. |
Тапсырмалар беру.
1 қатар: 9;0,09; 0,0009; 0,25; 36; 121;169; 400;625. 2 қатар: 4; 0,04; 0,0004; 0,81 49; 144; 196; 900;225.
Қай топ бірінші орындаса, қысқаша өмірбаянымен таныстырады.
Формуланың жұбын тап: х3+у3; ( m – n)2; (p-k)( p+k); c2+2cd +d2 ; x3 –y3; m2 -2mn +n2
Жұлдызшаның мәнін тап: (х2-25)=(х- *) (х+5) 16-а2= (* -а ) ( 4 +а) 49- 4х2= (7-2х) (* +2х) * +2ас +с2 m2 + * + n2 а3— 8= (а- * ) ( а 2+2а +4) |
Жауаптар
Әл-Хорезми,Омар Хаям
Оқушы тапсырманы орындай отырып, формулаларды еске түсіреді.
Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне орындайды және бірін-бірі тексеріп бағалайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10мин | «Мейірімділер мен қайырымдылар » елі
|
Деңгейлік тапсырмалар орындау.(перфокарта беру)
1 деңгей: Есепте,өрнекте (m+4)2 ; (x-1)2 ; (m+n) (m-n) (a-2) (a2+2a+4); a2-1; 2деңгей: (⅓ +b)2; 9a2-24ab +16b2; 9a2-25b2; 27- a3; 8+12x+6x2+x3 3 деңгей: (x2+3y) 2 ; 25x2-70xy+49y2 (a2-5) (a2+5); 81y2-a8; (x+2y) (x2-2xy+4y2)
|
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды және өзін-өзі бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындылау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | Бағалау рейтингісі:
20-25 ұпай — « 5 » 14-19 ұпай –« 4 » 13-ке дейінгі ұпай – « 3 »
|
Бағалау нәтижесі бойынша қорытынды бағаларын шығарады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1мин | Үйге тапсырма беру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, есептер шығарып жаттығу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин | Рефлекция | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маған бәрі түсінікті.
Сұрақтар пайда болды?
Мен есімде сақтадым. |