Басы » Кембридж бағдарламасы » Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

«Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу»

С.М.Дюзбаева

«Ақмарал негізгі орта мектебі» КММ

математика пәнінің мұғалімі

Жалпы мақсат: білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа алып , осы тақырып бойынша оқушылардың білім дәрежесін анықтау,алған білімдерін тиянақтау.

Сабақтың міндеттері:

а)  білімділік: Оқушылардың тақырып ( тарау )бойынша  алған білімдерін жүйелеу, жіктеудің тәсілдеріне тоқтап, сол тәсілдерді пайдалану.

ә) дамытушылық:   Логикалық  ойлау қабілеті мен  білік дағдыларын жетілдіру, есте сақтауларына көмектесу.

б) тәрбиелік: Ұқыптылыққа, зеректілікке,шыдамдылыққа, өз-өзіне деген сенімділіктерін арттырып, ізденімпаздыққа баулу.

Күтілетін нәтижелер:

—  Оқушылар сұрақтарға жауап береді, есептің шығарылу  жолдарын түсінеді.

—  Ойлау қабілеттерін дамытады.

—   Берілген тапсырмаларды орындау кезінде білім мен біліктерді қолдана білу

дағдыларын жетілдіреді.

Құрал жабдықтар:

карточкалар, лото, таблица, интерактивті тақта, бағалау парағы, көңіл-күй дидары.

Оқыту әдістері : Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер,жеке жұмыс,топтық жұмыс.

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

 

 

Уақыт Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті
1мин Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру Сыныппен амандасу.

Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру.

Сабақ  ұстанымы:

« Математиканың өз тілі бар- ол формула»

С.В.Ковалевская

 

Мұғаліммен сәлемдесу Сабаққа ынталарын аудару.
Өткен материалдарды қайталау
2мин «Білім құмар елі »

( кім шапшаң )

22,(-2)2,20,23,23,23,0,22,202

112,132, (3/2 )2

Оқушылар тез шапшаң есептейді
5мин «Зерделілер» елі

( математикалық диктант)

1.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:

6х -6у; 5ху + 8х;3х4 – 4х3

  1. Өрнекті түрлендіріңдер

(х + 2)2; (х -3)2; (2х-1)(2х+1)

3.Амалды орындаңдар:

а14: а2; (ав)4; (⅔ )2;  ( в3)2

Тапсырманы орындап болған соң,бірін-бірі тексеріп,бағалайды.
5мин «Зейінділер» елі

( лото ойынын ойнау )

 

 

 

(а+в)2 (а-в)3
( х+у)3 а22
(а-в)2 а33
  (х- у)2 (а-в)(а+в)

Оқушыға тапсырмалар таратылып беріледі.

Әр оқушы тапсырманы жеке орындайды.
2мин Сергіту  сәті , музыка қойылады

 

Музыка әуенімен жаттығулар орындайды
5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

5мин

«Ғұламалар » елі

Кім,қайда,қашан?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Зеректер» елі

Кім зерек?

 

 

 

«Тапқырлар» елі

Шоқ жұлдыздар сайысы.

Тапсырмалар беру.

1 қатар: 9;0,09; 0,0009; 0,25;

36; 121;169; 400;625.

2 қатар: 4; 0,04; 0,0004; 0,81

49; 144; 196; 900;225.

 

 

 

 

 

Қай топ бірінші орындаса, қысқаша өмірбаянымен таныстырады.

 

Формуланың жұбын тап:

х33; ( m – n)2; (p-k)( p+k);

c2+2cd +d2 ; x3 –y3;

m2 -2mn +n2

 

Жұлдызшаның мәнін тап:

2-25)=(х- *) (х+5)

16-а2= (* -а ) ( 4 +а)

49- 4х2= (7-2х) (* +2х)

* +2ас +с2

m2 +  * + n2

а3— 8= (а- *  ) ( а  2+2а +4)

Жауаптар

0,2 М 12 А
3 Ә 11 Е
0,5 О 14 Й
2 О 13 З
0,3 Л 30 Я
0,02 А 20 М
7 Х 15 М
0,03 Х 6 Р
0,9 Р 25 И

Әл-Хорезми,Омар Хаям

 

 

 

Оқушы тапсырманы орындай отырып, формулаларды еске түсіреді.

 

Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне орындайды  және бірін-бірі тексеріп бағалайды.

10мин «Мейірімділер мен қайырымдылар » елі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Деңгейлік тапсырмалар орындау.(перфокарта беру)

1 деңгей: Есепте,өрнекте

(m+4)2 ; (x-1)2 ; (m+n) (m-n)

(a-2) (a2+2a+4); a2-1;

2деңгей:

(⅓ +b)2; 9a2-24ab +16b2;

9a2-25b2;  27- a3;

8+12x+6x2+x3

3 деңгей:

(x2+3y) 2 ; 25x2-70xy+49y2               (a2-5) (a2+5);  81y2-a8;

(x+2y) (x2-2xy+4y2)

 

Оқушылар тапсырманы жеке орындайды және өзін-өзі бағалайды.
Қорытындылау
2мин Бағалау рейтингісі:

20-25 ұпай — « 5 »

14-19 ұпай –« 4 »

13-ке дейінгі ұпай – « 3 »

 

Бағалау нәтижесі бойынша қорытынды бағаларын шығарады.
1мин Үйге тапсырма беру
 Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, есептер шығарып жаттығу
2мин Рефлекция
 

 

Маған бәрі түсінікті.

 

 

 

Сұрақтар пайда болды?

 

 

 

 

Мен есімде сақтадым.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *