Алматы облысы Кербұлақ ауданы Қызылжар ауылы
Ж.Жапаров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталық
География пәні мұғалімі Баймұханбетова Райса Қыдырбайқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні : география сыныбы : 8 сынып
Тақырыбы
|
Қазақстанның климатын қалыптастырушы факторлар. |
Сілтеме | Оқулық Алматы «Атамұра»83-86, атлас, интернет материалдары |
Жалпы мақсаты | 1.Қазақстанның климаты туралы білімдерін кеңейту;
3.Оқушыларды адмгершілікке, экологиялық сауаттылыққа тәрбиелеу; |
Күтілетін нәтиже | 1.Қазақстанның климаты қандай туралы жалпы мағлұматты біледі.
2.Климаттың пайда болуына себепкер климат қалыптастырушы факторлар екенін түсінеді. 3.Картадан географиялық нысандарды анықтай алады. 4.Климат факторларын атай отырып, оларға салыстырмалы сипаттамалар жасай алады. 5.АКТ –ны пайдалана отырып Қазақстан климатының бүгінгі экологиялық болжамдарын жасайды. |
Түйінді идеялар | Сын тұрғысынан ойлауды дамыту және оқыту үшін және оқуды бағалауды қолдана білге үйрету және қазақстан клиатының неліктен шұғыл континетті екенін түсіну. |
Орындалатын іс-әрекеттер
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту әдістері |
1Ұйымдастыру
«Шаттық шеңберін» құру, амандасу, түгендеу |
Бір-біріне жақсы көңіл –күй сыйлайды | Жағымды психологиялық ахуал туғызу, ынтымақтастықты орнату |
2.Топқа бөлу:
Сұрақтар: — Ауылдың ауа-райы жыл сайын қандай болады? — Климат дегеніміз не? -Климат элементерін ата. |
Оқушылар сұраққа жауап береді.Климат элементтері бойынша топқа бөлінеді:
1-топ. географиялық орны 2-топ: жер бедері 3-топ: климат белдеуі 4-топ: сулар |
-Ынтымақтастық, достық орнайды.
-Бірлескен топтық жұмыс қалыптасады. -Топқа бөлу ретін бағалайды |
1/ картамен жұмыс
|
Топтар картаны пайдалана отырып, Қазақстанның 1/географиялық орнын;
2/климат белдеуін; 3/жер бедерін; 4/теңіз көлдерін, мұхиттардың әсерін анықтайды. |
Топ ережесін құрастырады.
Дескрипторлар бойынша ұпай санын белгілейді 1.Толық жауап 2.жартылай жауап 3.әлсіз жауап |
4.Бағалану | Топ ішінде бірін-бірі өзара бағалалап отырады | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
4.Жаңа сабақ.
«Қызығушылығын ояту» Білу: 2/мәтінмен жұмыс -климат дегеніміз не? -қандай климат қалыптастырушы факторлар бар?
«Мағынаны ажырату» Түсіну 1.Күн радиациясы дегеніміз не? -К.р. Қазақстанда қалай таралады? Қолдану 2.Кескін картаға жиынтық күн радиациясын түсіреді Талдау 2.Күн радиациасы қалай жер бетіне таралады, қандай түрлері бар? 3.Кр түсу ұзақтығы және ол неге байланысты болады? 4.Ашық және бұлтты күндері Кр қалай таралады, мөлшері қандай? Жинақтау «Ой жинақтау» Қалалардың : 1.ЖКр мөлшерін, 2.әсер ететін Кр түрлері 3.түсу ұзақтығын, 4.Ашық және бұлтты күндерін 5.Бүгінгі күннің климатын анықтау |
Карта мен оқулықты пайдалана отырып:
2.Күн радиациясы, атмосферлық циркуляция,жердің төсеніш беті туралы ойларын ортаға салады, талдайды.
Күн радиациясының таралуын картадан анықтап, танысады Оқулықтан анықтайды, сипаттайды.
Кескін картаға С—О қарай Кр мөлшерін түсіреді
Оқулықты пайдаланып нақты деректерді анықтайды, дәптерге жазады, кесе , каратаны пайдалана отырып талдау жасайды.
1-топ: Мәскеу 2-топ: Алматы 3-топ:Владивосток 4-топ:Астана |
Дарынды және талантты балалар, жас ерекшеліктері,көшбасшылық ДЖИГСО әдісі, СТО
1.Толық жауап -3 2.жартылай жауап -2 3.әлсіз жауап -1
1.Толық жауап -3 2.жартылай жауап -2 3.әлсіз жауап -1
1.Толық жауап -5 2.жартылай жауап -3 3.әлсіз жауап -1
1.Толық жауап -7 2.жартылай жауап -4 3.әлсіз жауап -2
1.Толық жауап -10 2.жартылай жауап -5 3.әлсіз жауап -2
|
4.Бағалау
|
Топтар бірін-бірі өзара қорытынды бағаларын анықтайды | Оқыту үшін бағалау
(бағалау парағы б/ша қорытындылау) |
5.Үйге тапсырма | 1.мәтінді оқу (83-86 бет)
2.Картадан номенклатура анықтау 3.тест құрастыру |
Топтық жұмыста әрдайым ынтымақтастықта, бірлесе орындау |
8.Рефлексия | Кері байланыс:
Стикерге өз пікірін жазады, ұсыныстарын айтады |
1.Сен бүгін не білдің, үйрендің?
2.Не білгің келеді /түсінбегені/ 3.Бүгінгі сабақ ұнады ма ? |