Атырау қаласы Қ.Смағұлов атындағы орта
мектептің физика пәнінің мұғалімі
Ерғалиева Гүлжан Айдынқызы
Коучинг тақырыбы | Заман талабына сай білім беру бағыттарының тиімділігі |
Мақсаты | Оқыту мен оқудағы жаңа ұғымды меңгерту және оларды қабылдауға мүмкіндік жасау. Әріптестердің заман талабына сай жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру. 7 модульді насихаттау арқылы оны пайдалануға қызығушылығын арттыру. Топтық жұмыс арқылы өзара ынтымақтастық үлгісін көрсету |
Күтілетін нәтиже | Оқытудың 7 модулін меңгертіп, тиімді пайдалануды үйренеді. Заман талабына сай білім беруде топтық жұмыстарды өзара ынтымақтастықта жүргізу арқылы оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру арқылы өз тәжірибелеріне өзгеріс енгізеді. |
Түйінді идея | 7 модульді оқыту мен оқуда тиімді пайдаланудың және метатанудың қабілеттерді ашатын мүмкіндік
|
Ресурстар | Мұғалімге арналған нұсқаулық-2012.
«СPM.KZ» порталы материалдары. Бейнеролик «Әлем өзгеруде, мен де өзгеремін» «7 чудес света», «Құмырсқалар» тақырыптық презентация. Плакат, маркер, түрлі-түсті стикерлер, түсті қағаздар, 6 түсті қалпақ. Тақырыптық материалдар. |
Коучинг бөлімдері:
- Ұйымдастыру (сергіту, топқа бөлу)
- Коучинг тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтиже, түйінді идея (презентация)
- «Коучинг» туралы мағұлмат беру (презентация)
- «Миға шабуыл»: Топтық жұмыс: Заман талабына сай білім берудің бағыттары бойынша жоба жасау.
«Мінсіз оқушы»
«Мінсіз ұстаз»
«Мінсіз мектеп»
«Мінсіз сабақ»
- Видео «Әлем өзгеруде, мен де өзгеремін». Ақылдың 6 қалпағы бойынша талдау жасауды ұсыну. (6 қалпақ слайдын қою). Жағдаяттық сұрақтар.
- Топтарға әртүрлі суреттер беру-5W-сұрақтары арқылы өзара мәтін құрау.
- Түйенің суретін салу тапсырмасы. (өзара бағалау-формативті бағалаудан-критериалды бағалауға көшу.
- Конверттегі тапсырма. 1.Мерекелік газет шығару
2.Мерекелік сәлемдеме
3.Мерекеге дайындық және оны өткізу сценарийін құру.
- Видео «Құмырсқалар»-Талдау, модульді айқындау.
- Топтық жұмыс: «Константинополь»
- «Сөздер банкасы»
- «Лездеме»
- Сұхбат: «Мұғалім-оқушы»
- «Оқушы-оқушы»
- «Мұғалім-мұғалім»
- Қорытындылау «Коучингтен қандай әсер алдыңыз?», «7 жақсы-7 керемет»-қатысушылар пікірін тыңдау.
- РЕФЛЕКСИЯ-НӘТИЖЕ. Тиянақтау. видео «7 чудес света».
- Келешекке тапсырма.
Коучинг кезеңдері | КОУЧИНГ МАЗМҰНЫ | Уақыт шеңбері |
Ұйымдастыру |
«Менің көршімнің жетістіктері» Қатысушылар оң жағындағы қатысушылардың оқу жылы ішіндегі қол жеткен жетістіктерін айтады.
От-қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су-жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. Күн-жанындағыларға жылу сыйлап, жарқырап жүйретін, сәуле шашып, белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. |
10минут |
Негізгі ұғымдар | Коучинг тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтиже, түйінді идея туралы таныстырылым жасау. «Коучинг», «модуль» туралы мағұлмат беру-таныстырылым жасау. |
5минут
|
1-тапсырма
Топтық жұмыс |
«Миға шабуыл» Заман талабына сай білім берудің бағыттары бойынша жоба жасау: (флипчартқа түсіру, қорғау) «Мінсіз оқушы» «Мінсіз ұстаз» «Мінсіз мектеп» «Мінсіз сабақ» |
10минут
|
2-тапсырма | Видео: «Әлем өзгеруде, мен де өзгереін!»
(7 модульдің атауын тақтаға іліп тұру) Тақтада: Ақылдың 6 қалпағы слайдын қою: видео бойынша 6 қалпаққа сәйкес ойын айту. Түрткі сұрақтар: А) Бейнекөріністен не көрдің? Ә) Нені байқадыңыздар? Б) Қандай құбылыстар жүрып жатыр (өзгерістер) ? В) Білім беру саласына неліктен осындай өзгерістер қажет деп ойлайсыздар? Г) Біздің мектепте осындай өзгерістер іске асуы мүмкін бе? Д) Неге? Коуч: Әртүрлі ойлар, пікірлер айтылды, жаңа нәрслер көрдік, бақыладық, талдадық, нәтижесінде сіздер қай модульмен жұмыс істедіңіздер? Сіздердің араларыңызда қандай қарым- қатынас жүзеге асты? (Сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, АКТ) |
15минут |
3-тапсырма | Топтарға әртүрлі суреттер беру. 5ѡ –сұрақтары бойынша мәтін құрастыру
Көрнекілігі: 1) Слайд-сурет, 5ѡ –сұрақтары 2) А4 -бетшелері |
5минут |
4-тапсырма | Түйенің суретін салу. Салынған суреттерді өзге топтармен алмасу арқылы формативті бағалау
Көрнекілігі: Плакат, маркер, карандаш, түсті бояулар. Слайд: бағалау критерийі. Бағалау критерийінің кестесі бойынша өз жұмыстарын өздеріне бағалату.
Модульдің атын айқындау.
Кауч: Баға әділ болуы үшін табыс критерийі керек Сонымен бұл қай модуль? |
10минут |
5-тапсырма | «Конверттегі тапсырма»
1-конверт: Мерекелік газет шығару 2-конверт: Мерекелік сәлемдеме 3-конверт: Мерекелік сценарий құру, рольдермен бөлісу. Көрнекілігі: Плакат, маркерлер, бояулар, түсті қағаздар, желім, қайшы, А4-бетшелері Талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелрікке сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық
Тапсырманы қорытындылау: «Құмырсқалар» видеосын жіберу, талдау-модульді айқындау
|
15минут |
6-тапсырма | Топтық жұмыстар:
|
5минут |
7-тапсырма | Сұхбат
Таңдалған тақырыптар бойынша өзара рөлдік сұхбат жүргізу. Орындалған тапсырмалардан көрініс тапқан модульдерді айқындау |
5минут |
Қорытындылау | Түйінді идеяға оралу | 10минут |
Рефлексия | Коуч: Бүгінгі коучинг- сабақтан қандай әсер алдыңыз? 7 жақсы немесе 7 керемет деп бүгін сіз нені айтар едіңіз ?.. (қатысушыларды тыңдау)
|
|
Тиянақтау | Видео: «7 чудес света»
Соңындағы:
(7 модульді сабақта пайдалану-осы сезімдермен пара-пар екенін жеткізу)
Коуч: Сіздер көтергіш крансыздар! Шығарасыздар да, көтересіздер Дәуірдің жүгі алақандарыңызда, Алақандарыңызда, тіпті мынау жоталарыңызда… Заманға оттық, шырпы да сіздер, Тұтанасыздар да , сілкінесіздер, Құпия сандық құлпы да сіздер Құлыптың ашар кілті де сіздер!
Сіздердің қолдарыңыздан бәрі де келеді! |
5-7 минут |
Келешекке тапсырма | Мұғалімдер: Оқыту мен оқудың 7 модулін әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы өз сабақтарында, сабақтан тыс жұмыстарға пайдалануды үйреніп іске асыру арқылы сапалы білім, саналы тәрбие беріп, алған білімін кез-келген жерде орынды пайдалана алатын ұрпақ оқытып шығару керек. | — |