Басы » Кембридж бағдарламасы » Қысқа мерзімді жоспар. Күз

Қысқа мерзімді жоспар. Күз

Қысқа мерзімді жоспар

 Ширынбуви Нурдунова,  № 116 коммуналдық жалпы білім беретін орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

 

Мерзімі:                                  Пәні: қазақ тілі (орыс сыныбы)                     Сыныбы: 2         Тақырыбы:  Күз

Жалпы мақсат:   Білімділік: «Күз» тақырыбы төңірегінде шағын мәтін құрастыруға дағдыландыру.  Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілеттерін, өзіндік ойлауын, шығармашылық жұмыс жасауын дамыту. Сөздік қорын молайту. Тәрбиелік: табиғатты аялауға баулу.

Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, стикер, жұмбақтар, үлестірмелі тапсырмалар, бағдаршам

Сабақтың типі: білім және іс-әрекет әдістерін жетілдіру.

Сілтеме:  жоспар, оқулық, мұғалімге арналған  нұсқаулық, көпіршілер және олардың ЖАДА-ға қатынасы,

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

 

  тапсырмалар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Оқушылар үшін оқу нәтижелері Бағалау
I Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)

 

1.Сергіту сәті (разминка) бейнеклип

  1. «Тілек ағашы» әдісі
  2. Топқа бөледі.
  3. Топ ережесін көрсетеді.
  4. Бағалау парақтарын таратады.
  5. Сергіту тапсырмаларын орындайды.
  6. Оқушылар өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы білдіріп, тілек ағашына жапсырады .
  7. Күз айлары (қыркүйек, қазан, қараша) арқылы  топтарға бөлінеді
  8. Топ ережесін қайталайды
1.бір-бірлеріне жағымды тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтереді. 2.Ынтымақтастық атмосферасын орнатады.

3.Топтасып  жұмыс істеуге үйренеді.

Ф
II Білу (3 мин)

Үй тапсырмасын сұрау

Өткен сабақта өтілген тақырыпты меңгерген дәрежесін анықтау  мақсатында «Ыстық орындық»  әдісін қолданамын.                       оқушылар өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіреді, білім дәрежесін көрсетеді. Білім дәрижесі анықталады К
III Түсіну

 (5 мин)

«Миға шабуыл»

Тақырыпқа қызықтырып бағыттаймын.

Сұрақтар беру арқылы, жұмбақтар шешу арқылы түрткі тастаймын.

Сұраққа жауап беру, жұмбақ шешу  арқылы сабақтың тақырыбын ашады. күз туралы өз ойын жеткізе біледі. Ф
ІV. Қолдану  

(10 мин)+қорғау

( 3 мин)

Венн диаграммасы

Оқушыларға күз бен жазды салыстыруға, орта қасиеттері мен айырмашылықтарын анықтауға ұсынамын.

Топтық жұмыс.

Оқушылар топ ішінде тез талқылап, тапсырмаларды жазып, бірінші болуға тырысады.  .

Венн диаграммасын  қолдану нәтижесінде оқушылар жыл мезгілдерінің орта қасиеттері мен айырмашылықтарын анықтай алады. Ф
V Талдау (10мин) «Ойлан, жаз»

Үлестірмелі тапсырмаларды таратамын

Оқушылар топ ішінде  талқылап, көп нүктенің орнына тиысты сөздерді қойып, шағын әңгіме құрастыру, қарамен сызылған сөздерге фонетикалық талдау жасайды Фонетиканы қайталайды, сөйлем құрастыра алады. Қабылданған шешімдерді жүзеге асыра білуге үйренеді. К
Жинақтау

 ( 7 мин)

 

тақырыптық «Теннис» Топтар  кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айтады, үшінші топ қатысушылары сөздерді жазады және есеп жүргізеді Күз тақырыбына ассациация айта алады, сөздік қоры молая түседі. К
VIІ Бағалау 

 (2 мин) 

Бағалау парақшыларын тарату Топ ішінде талқылап бір-бірлеріне баға қояды. Топтың жұмысына сараптама жүргізе алады. Бір-бірлеріне баға беруге  үйренеді, К
Үй тапсырмасын беру  (1 мин) «Күз» туралы жұмбатар мен сөзжұмбақтарды ғаламтор желісінде іздестіру Күнделіктеріне тапсырмасын жазады    
Рефлексия

 (1-мин)

«Бағдаршам»  арқылы жүргіземін Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бағдаршамның түстері  арқылы білдіреді.                   Кері  байланыс жасай алатын болады Ф

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *