Қысқа мерзімді жоспар
Ширынбуви Нурдунова, № 116 коммуналдық жалпы білім беретін орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мерзімі: Пәні: қазақ тілі (орыс сыныбы) Сыныбы: 2 Тақырыбы: Күз
Жалпы мақсат: Білімділік: «Күз» тақырыбы төңірегінде шағын мәтін құрастыруға дағдыландыру. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілеттерін, өзіндік ойлауын, шығармашылық жұмыс жасауын дамыту. Сөздік қорын молайту. Тәрбиелік: табиғатты аялауға баулу.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, стикер, жұмбақтар, үлестірмелі тапсырмалар, бағдаршам
Сабақтың типі: білім және іс-әрекет әдістерін жетілдіру.
Сілтеме: жоспар, оқулық, мұғалімге арналған нұсқаулық, көпіршілер және олардың ЖАДА-ға қатынасы,
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
тапсырмалар | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Бағалау | |
I | Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
|
1.Сергіту сәті (разминка) бейнеклип
|
1.бір-бірлеріне жағымды тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтереді. 2.Ынтымақтастық атмосферасын орнатады.
3.Топтасып жұмыс істеуге үйренеді. |
Ф | |
II | Білу (3 мин)
Үй тапсырмасын сұрау |
Өткен сабақта өтілген тақырыпты меңгерген дәрежесін анықтау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін қолданамын. | оқушылар өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіреді, білім дәрежесін көрсетеді. | Білім дәрижесі анықталады | К |
III | Түсіну
(5 мин) |
«Миға шабуыл»
Тақырыпқа қызықтырып бағыттаймын. Сұрақтар беру арқылы, жұмбақтар шешу арқылы түрткі тастаймын. |
Сұраққа жауап беру, жұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашады. | күз туралы өз ойын жеткізе біледі. | Ф |
ІV. | Қолдану
(10 мин)+қорғау ( 3 мин) |
Венн диаграммасы
Оқушыларға күз бен жазды салыстыруға, орта қасиеттері мен айырмашылықтарын анықтауға ұсынамын. |
Топтық жұмыс.
Оқушылар топ ішінде тез талқылап, тапсырмаларды жазып, бірінші болуға тырысады. . |
Венн диаграммасын қолдану нәтижесінде оқушылар жыл мезгілдерінің орта қасиеттері мен айырмашылықтарын анықтай алады. | Ф |
V | Талдау (10мин) | «Ойлан, жаз»
Үлестірмелі тапсырмаларды таратамын |
Оқушылар топ ішінде талқылап, көп нүктенің орнына тиысты сөздерді қойып, шағын әңгіме құрастыру, қарамен сызылған сөздерге фонетикалық талдау жасайды | Фонетиканы қайталайды, сөйлем құрастыра алады. Қабылданған шешімдерді жүзеге асыра білуге үйренеді. | К |
VІ | Жинақтау
( 7 мин)
|
тақырыптық «Теннис» | Топтар кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айтады, үшінші топ қатысушылары сөздерді жазады және есеп жүргізеді | Күз тақырыбына ассациация айта алады, сөздік қоры молая түседі. | К |
VIІ | Бағалау
(2 мин) |
Бағалау парақшыларын тарату | Топ ішінде талқылап бір-бірлеріне баға қояды. | Топтың жұмысына сараптама жүргізе алады. Бір-бірлеріне баға беруге үйренеді, | К |
Үй тапсырмасын беру (1 мин) | «Күз» туралы жұмбатар мен сөзжұмбақтарды ғаламтор желісінде іздестіру | Күнделіктеріне тапсырмасын жазады | |||
Рефлексия
(1-мин) |
«Бағдаршам» арқылы жүргіземін | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бағдаршамның түстері арқылы білдіреді. | Кері байланыс жасай алатын болады | Ф |