Басы » Кембридж бағдарламасы » Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларға қатысты рефлексифті есеп

Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларға қатысты рефлексифті есеп

ОҚО Созақ ауданы Шолаққорған ауылы Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әзебиеті пәнінің мұғалімі Дадашева Гүлстан Рысбекқызы

Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған
тапсырмаларға қатысты рефлексифті есеп

Кембридж оқуларынан алған білімді мектептегі іс тәжірибемде қоладану мақсатымен ауылға барып сабақтарымды жоспарлауға кірістім. Мектеп басшымен жіне мектептегі әріптестермен Кембридж оқуларындағы модульдердің әдіс-тәсілдерінің сабаққа тиімділігі жайлы сөйлесіп алдағы уаққытта осы әдістерді пайдала отырып өтетін сабақтарыма қатысуға шақырдым. ОІЖО Изетуллаев Батырхан ағай мектепте АКТ-нің жеткілікті екенін, барлық мүмкіншіліктердің болатындығын айтып, іс-тәжірибеме сәттілік тіледі. Мектеп ұжымының үш айлық курсқа деген қызығушылығы өте күшті болды. Әріптестеріміз курстың мақсаты мен міндеті, теориялық негізі мен сабақ барысы туралы үздіксіз сұраумен болды. Өтіп жатқан сабақтарыма кіріп, ойын, ұсыныстары мен пікірлерін де білдірген әріптестеріміз кездесті. Арасында жаңа әдістерді қолданылу жолын жазып алғандар да болды.Мектеп ұжымы осындай қолдау көрсетіп, қызығушылық танытып жатқан соң мендегі сабақ өтуге деген қызығушылық одан әрі шабытқа ұласты . Әріптестеріммен кеңесіп, олар сабағыма енген сайын өзіме өзім есеп беріп, сыни тұрғыдан қар
ауға тырысып бақтым. Жалпы мектеп ұжымынан қолдау мен қызығушылық бар жерде жұмыстың да барысы мен нәтижесі жүйелі болатынына көз жеткіздім. Мектептегі тәжірибемді Кембридж оқуларында өзіміз орындаған тапсырмаларды негізге ала отырып жоспарладым. Әрқайсымыз топқа бөлінгеннен кейін топ мүшелеріне тапсырмалар берілді. Әр топ өзара бірлесе отырып бағалаулар жүргіздік. Жұптық, жеке жұмыстар орындадық. Топтық жұмыстың пайдасы мол берері көп болды. Өйткені біріміздің білмегенімізді екіншіміз толықтырып, білмегенімізді үйреніп  іс- тәжірибемізді толықтырып отырдық. Жалпы топтаса отыру арқылы оқушылар арасында диалогтың жүрері сөзсіз, бірі білмегенін бірі біледі әсіресе құзыреттілік тапсырма берген кезде олар өзара пікірлесіп бір шешімге келеді. Мектепке іс- тәжірибеден өтуге барған кезде де оқушыларымды бірлесе отырып, топтасып жұмыс жасауға үйреттім.
Мектеп тәжірибесінде өткен сабақтарым жайлы Кембридж оқуларының екінші бетпе-бет кезеңінде серіктестермен кеңессөз жүргіздік. Кеңес жүргізу үшін алдын ала тақырып таңдап алдық.

Түрлі тақырыптарға талдау жасау барсында мына сұрақтарға жауап іздедік:
• Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз?
• Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді.
• Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз?
• Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз?
• Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз?
• Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба?
• Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады?
Серіктестер кеңесен келе мынадай ортақ пікірге келдік:
Тақырытарды талқылағанда сұрақтар бойынша мынадай ортақ пікірге келіп отырды.
1. Күделік жүргізу (өзінің мәдениеті туралы ойлану)
Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Күнделікті тәжірибеде өз-өзіне есеп беру керек.
Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді? Күнделікті тәжірибені егжей-тегжейлі жазып отыруға уақыт жетпеуі.
Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? Тәжірибені нақты жүйелі жазуға тырысу керек.
Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? Әр тапсырмада бірнеше модульді байланыстырып отыру керек.
Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? Алдын ала дайындықтан өту керек.
Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қосу керек.
Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Күнделік жазылған дәптер.

2. Ынтымақтастық атмосферасын құру

• Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Топтысырмалар орындату.
• Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді. Топтық жұмыстарғабұрын үйренбегендері,
• Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? Топтық трениктер жүргіздім.
• Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? Сабақтарда түрлі тапсырмаларды модульдерге негіздеп өту.
• Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? Алдын-ала жоспар құру.
• Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қажет
• Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Топтық тапсырмалардық жұмыстарын.
3. Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптары
Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Диалогтік оқытуды.
Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді. Оқушылардың смни тұрғыдан ойлануға қалыптаспағаны.
Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? Сыри тұрғыдан ойлануға арналған тапсырмалар беремін.
Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? Сабақ өту барысында модульдерді тапсырмаларға қарай кіріктіру.
Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? Логикалық ойындар ойнату.
Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қажет.
Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Оқушылардың жұмыстарын.
4. Түсіну дәрежесін бағалау, сұрақ алу үдерісін бағалау,
• Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Критерийлі бағалау
• Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді. Бағалаудың әділ болмауы
• Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? Бағалау критерийлерін құру.
• Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? Тапсырмалар барысында кіріктіру.
• Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? Бағалау барысын қадағалау
• Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қажет.
• Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Бағалау парақшаларын
5. Өзін-өзі реттеу, талантты және дарынды оқушыларды оқыту: бірлескен оқу
1. Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Өз-өзіне сұрқ қоя білу.
2. Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді. Тапсырмаларды түсінбегендері.
3. Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? Тапсырма бойынша түсініктеме беру.
4. Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? Сабақ барысында кіріктіру.
5. Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? Тапсырма барысында қабілеттерін анықтау.
6. Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қажет
7. Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Оқушылардың жұмыстарын.

8. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
1. Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Сындарлы оқыту.
2. Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді.Ойлау жүйесінің саяздығы.
3. Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? ЖАДА бойынша сұрақтар қоя оырып ойландыру.
4. Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? АКТ мен жұмыс жасата отырып тапсырма беру.
5. Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? ЖАДА бойынша оқыту
6. Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қажет
7. Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Оқушылардың жұмыстарын
8. Әріптестермен кеңесу
1. Тапсырманы орындау кезінде сіз не үйрендіңіз? Әріптестердің пікірімен санасу
2. Тапсырманы үйрену кезеңінде сізге қандай қиындықтармен бетпе-бет келуге тура келді. Әр әріптестің ойының әртүрлі болуы.
3. Тапсырманы орындау кезінде кездескен қиындықтарды сіз қалай еңсердіңіз? Ортақ пікірге келу.
4. Тапсырмалар мен бағдарламаның жеті модулінің идеялары арасындағы байланысты қалай құрдыңыз? Диалогтік оқытумен қатыстырдық.
5. Сізге орындауда қиындық тудырған тапсырманы тағы да орындау қажет болса, оны қалай өзгерткен болар едіңіз? Әр әріптестің пікірімен санасу.
6. Тапсырмаларды орындау нәтижелерін портфолиоға қосу қажет деп ойлайсыз ба? Қажет.
7. Сіздің портфолиоңыздан нені көруге болады? Құнды пікірлердің жиынтығын.
Сөз соңында мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмаларға қатысты рефлексифті есеп жасай отырып мұғалім үнемі ізденіс үстінде жүру керек екенін ұғындым. Алдағы уақытта сабақт арымды осы модульдерді пайдалана отырып оқушыларға білімін дамытатыныма сенімдімін.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *