Басы » Кембридж бағдарламасы » Ақмола бекінісінің салынуы

Ақмола бекінісінің салынуы

Павлодар облысы

    Ақсу қаласы №2 жоббм

  тарих, география пәнінің мұғалімі

                                                                                                                            Жулдыз Каировна Конырханова

 Сабақ тақырыбы: «Ақмола бекінісінің салынуы»

Сынып : 8

Сабақтың мақсаты : Ақмола бекінісінің салыну тарихы, оның саяси стратегиялық, экономикалық маңызы туралы әңгімелеп, қаланың қазіргі тәуелсіз Қазақстан тарихындағы мәртебе ерекшеліктеріне тоқталып,білімдерін кеңейту.

Табыс критериалары: ажырата біледі,ойды жеткізе алады, жоғары деңгейдегі сұрақтар қоя алады.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс –тәсілі:сұрақ -жауап, диалог, ой-толғау.

Оқыту формасы:дара,жұппен, топпен.

Көрнектілігі:Казақстан картасы, конверт,флипчарт, интербелсенді тақта,бағалау парақтары.

Сілтеме:стандарт ,бағдарлама,нұсқау хат

Күтілетін нәтиже: Ақмола бекінісінің салыну тарихы, оның саяси стратегиялық, экономикалық маңызы туралы әңгімелей алады, қаланың қазіргі тәуелсіз Қазақстан тарихындағы мәртебе ерекшеліктері жайында танысып,кеңейген білімдерін қолдана біледі.

Ойлау денгейі Сабақ барысы Уақыт Оқып үйренудің мақсаты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

 

 

 

 

 

Білу

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал туғызу

 

СТОү,ОЖТ,

ОүБжОБ

2мин

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

9мин

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9мин

Сыныптын сабаққа деген ахуалын туғызу

 

 

 

 

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін бекіту

Оқушылар сабаққа дайындалады , оқу құралдырын түгендейді

 

Өткенді қайталау:

Сұрқтар қою:

1.Бөкей хандығы қай жерде құрылды? (Еділ мен Жайық аралығында)

2.Қай жылы құрылды? (1812ж)

3.Жәңгірдің өмір сүрген, билеген жылдары? ( 1801-1845жж.)(1815-1845жж.)

4.Астрахан губернаторы Андреевскийдің тәрбиесінде болған билеуші? (Жәңгір хан)

5.Зайырлы сөзінің мағынасы?(діни емес, азаматтық өмір салты)

калай аталған?

Топ құрылады.

1-топ: «БОЗОҚ»

2-топ: «АҚМОЛА»

3-топ: «АСТАНА»

Постер дайындау

 

 

Қорғау

 

 

қорытындылау

 

Басшы, хатшы, баяндамашы, таймкипер міндеттерін ескерту.

Мұғалім – координатор міндетін атқарады

Оқушылар сабаққа дайындалады , оқу құралдырын түгендейді

 

Оқушылар құпия конверттегі сұрақтаға жауап береді (10сұрақ)

6.Жәңгірдің бастамасымен ашылған зайырлы мектепте оқытылған тіл мен пәндер?(1841ж,орыс, араб,парсы тілдері,математика,география,тарих,дінтану)

7.XIXғ.жердің қөгалдандыру мәселесіне ерекше көңіл бөлген (мысал келтір)( 50 мың га жерге ағаш отырғызылды,ағашты кесіп,бүлдіргенге 25 рет дүре соққан)

8.Ішкі Орда Астрахан губерниясына қашан өтті?

9.Жәңгір ханның марапаттаулары.(1- дәрежелі Қасиетті Анна орденімен,генерал-майор шеніне ие болды,Қазан университеті Ғылыми кеңесінің құрметті мүшесі,орыс императоры оған арнайы жасатылған күйме мен сәйгүлік сыйлаған)

10.Жәңгір хан қазақтардың экономикалық,қоғамдық және рухани өмірінде қандай рөл атқарды? (Жер сақталды, ел тыныштығы сақталды, қылмыс болмаған,мектеп ашты т.с.с.)

Жаңа тақырып:   Ребусты шешу

Қазақстан Республикасының Прензидент резиденциясыАҚОРДА

Ақорда қайда орналасқан?

«Астана» деп аталар алдында қандай қала болған?

Ребусты шешіп, жаңа тақырыпты ашады.

Мақсат қояды.

1.Ақмола бекінісі жайлы мағлұматтармен танысу

2.Тарихымен танысу

3.Болашақта Астанамыздың көркеюін қандай салада елестетеміз?

 

1-топ: «БОЗОҚ»Жаңа оқруг құруға әзірлік,Ақмола оқругтікприказының ашылуы

2-топ: «АҚМОЛА»Ақмола –ірі аймақты ірі сауда орталығы

3-топ: «АСТАНА»Ақмолаға қала мәртебесінің берілуі,қала халқы санының өсуі

Топтар берілген тақырыпша бойынша ең негізгі мәліметтерді сурет, сызба арқылы көрсетеді.

Қорғайды

Басшы, хатшы, баяндамашы, таймкипер өз міндеттерін бұлжытпай орындайды.

 

 

 

Түсіну СТОү,АКТ,

 

 

5мин Жаңа материалды түсініп, ой елегінен өткізу. . 1.«Көршіңнен хат» оқыта үйрету ойыны

 

 

 
Талдау  СТОү,ОБжК,

ОЖТ,

  Тақырыпты талдайды,

дәлелдейді.

«Өз жартыңды тап», «Ойлан», «Бірік»  стратегиялары бойынша,жұптық тапсырмалары бойынша  талдаулар жүргізіліп  бір ортаға салып талдайды.

Шапалақпен бағалайды.

 
Қолдану СТОү, ТжД,

ОЖЕСО

3мин Алған білімдерін ортаға салу, қорғайды «Қатені тап»

«Сәйкестендіру»

 

Басшы, хатшы, баяндамашы, таймкипер міндеттерін ескерту

1-ші топ: бірінші түрі

2-ші топ: екінші түрі

3-ші топ: үшінші түрі

4-ші топ: төртінші түрі

Басшы, хатшы, баяндамашы, таймкипер өз топтарын бағалайды.

Жинақтау  СТОү,ОБжК,

ОЖТ,

5мин Өз өңірін мақтан тұтуға үйрету. «Мен өз астанамды мақтан етемін» эссе жаздыру. Оқушылар дәптерлеріне шығармашылық ойларын жазады.
Бағалау   5мин   Басшы, хатшы, баяндамашы, таймкипер міндеттерінің нәтижесін ұсыну

Бағалау

Үйге тапсырма:Астан қаласында өтетін ЭКСПО-2017ж. көрмесіне дайындық

 Әр жұп дәптерлерін алмасып, бағалайды.

Басшы, хатшы, баяндамашы, таймкипер өз топтарын бағалайды.

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *