Павлодар облысы
Ақсу қаласы, Алғабас ауылы
М.Қабылбеков атындағы орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Тлеулесова Алия Тасболатовна
Сабақтың тақырыбы | Натурал санның бөлгіші.Натурал санның еселігі
|
Мақсаты | Берілген натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы ұғымды енгізу, анықтамасын енгізу,оқушыларға натурал санның бөлгішін,еселігін таба білуді және оны есептерді шығаруда пайдалана білуді үйрету.
|
Жұмыс нәтижесі | Натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы анықтаманы біледі және есептер шығаруда қолдана алады. |
Сілтеме | Т.А.Алдамұратова,Е.С.Байшоланов Математика-5.Алматы «Атамұра» 2015. |
Әдіс тәсілдер | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; |
Ресурстар | Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут
|
Сабақ жоспары | 1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, тақырыпқа шығу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша 3. Рефлексия : ГИББС 4. Үйге тапсырма |
Сабақ кезені
|
уақыт | Кіріктірілген модуль | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының
Іс әрекеті |
Білу | 3 | Оқу мен оқытудың жаңа тәсілдері | Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбер, бір біріне тілек айту.
Топқа бөлу. ұшбұрыш және шеңбер бойынша топтарға бөлінеді. Конвертте теңдеулер |
оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлінеді. Теңдеулерді шешіп тақырыптқа шығады. ЕСЕЛІК. БӨЛГІШ |
Түсіну | 10 | «Жұбыңды тап» | Бір біріне тақырыпты түсіндіреді. | оқушылар санау арқылы 1-2-3-4-5-6
Жұппен жұмыс істейді
|
Қолдану | 10 | «Ыстық картоп» | 1топ 21 санының бөлгіштерін жаз
2015 санының алғашқы бес еселіктерін жаз 2 топ 7 санының бөлгіштерін жаз 550 санының алғашқы бес еселіктерін жаз |
Топта берілген тапсырмаларды орындайды. Әрбір оқушы орындайды цепочкамен
|
Талдау | 10 | «Миға шабуыл» | 12 саны жазып қояды тақтаға | Тақтаға шығып бөлгіштерін жазада
Сан сөйлейды |
Жинақтау | 9 | «Кубизм»
Дарынды, таланты оқушы мен жұмыс |
Куб
6 сүрақ Блум таксономиясына
|
Дарынды оқушылар
Постер қорғайды, қорытынды.
Жұбтарына сұрақ қойяды |
Рефлексия
Үйге тапсырма |
3 | №562 | ГИББС |
x + 23 = 41 | x — 61 = 17 |
m : 21 = 10 | 69 — y = 15 |
391 : z = 230 | (x-16) 9 = 126 |
85 + z = 97 | 53 — z = 25 |
132 — z = 84 | k : 44 = 20 |
665 : k = 35 | (x+76) : 7 = 15 |
Е | С |
Е | Л |
І | К |
Б | Ө |
Л | Г |
І | Ш |
1. Натурал а санының бөлгіші деп …
2. Натурал а санының еселігі деп …
|
35 санының бөлгіштері …
35 санының алғашқы алты еселіктері … Берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші … 16 санының бөлгіштері … 16 санының алғашқы алты еселіктері … Кез келген натурал санның еселіктері … |
3, 7, 10, 15 ,18, 30 және 84 сандарының:
1) 21-дің бөлгіштерін теріп жаз;
2) 5-тің еселіктерін жаз .
|
Сатушы 35 түп қалампыр гүлін әкелді. Ол әрбір гүл шоғындағы гүлдер санын бірдей етіп, неше тәсілмен гүл шоқтарын даярлай алады? Әр гүл шоғында неше гүлден болуы мүмкін.
|
1 | 2 | 3 |
5 | 6 | 10 |
15 | а |
[bws_related_posts]