Басы » Кембридж бағдарламасы » Натурал санның бөлгіші.Натурал санның еселігі

Натурал санның бөлгіші.Натурал санның еселігі

 Павлодар облысы

Ақсу қаласы, Алғабас ауылы

М.Қабылбеков атындағы орта мектебінің

математика пәні мұғалімі

Тлеулесова Алия Тасболатовна

Сабақтың тақырыбы Натурал санның бөлгіші.Натурал санның еселігі

 

Мақсаты Берілген натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы ұғымды енгізу, анықтамасын енгізу,оқушыларға натурал санның бөлгішін,еселігін таба білуді және оны есептерді шығаруда пайдалана білуді үйрету.

 

Жұмыс нәтижесі Натурал санның бөлгіші мен еселігі туралы  анықтаманы біледі және есептер шығаруда қолдана алады.
Сілтеме Т.А.Алдамұратова,Е.С.Байшоланов Математика-5.Алматы «Атамұра» 2015.
Әдіс тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Ресурстар Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар
Сабақтың  өтілетін уақыты 45 минут

 

Сабақ жоспары 1.     Ұйымдастыру:  топқа бөлу, тақырыпқа шығу, мақсат қою

2.     Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

3.     Рефлексия : ГИББС

4.     Үйге тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ   кезені 

 

уақыт Кіріктірілген модуль Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының

Іс әрекеті

Білу 3 Оқу мен оқытудың жаңа тәсілдері Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбер, бір біріне тілек айту.

 

 

Топқа бөлу.

ұшбұрыш және шеңбер бойынша  топтарға бөлінеді.

Конвертте теңдеулер

 

оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлінеді.

Теңдеулерді шешіп тақырыптқа шығады.

ЕСЕЛІК. БӨЛГІШ

Түсіну 10 «Жұбыңды тап» Бір біріне тақырыпты түсіндіреді. оқушылар санау арқылы 1-2-3-4-5-6

Жұппен жұмыс істейді

 

Қолдану 10 «Ыстық картоп» 1топ  21 санының бөлгіштерін жаз

2015 санының алғашқы бес еселіктерін жаз

2 топ

7 санының бөлгіштерін жаз

550 санының алғашқы бес еселіктерін жаз

Топта берілген тапсырмаларды орындайды. Әрбір оқушы орындайды цепочкамен

 

Талдау 10 «Миға шабуыл»  12   саны  жазып қояды тақтаға Тақтаға шығып бөлгіштерін жазада

Сан сөйлейды

Жинақтау 9 «Кубизм»

Дарынды, таланты оқушы мен жұмыс

Куб

6 сүрақ

Блум таксономиясына

 

 

Дарынды оқушылар

Постер қорғайды,

қорытынды.

 

Жұбтарына сұрақ қойяды

Рефлексия

Үйге тапсырма

3   №562 ГИББС

 

 

 

 

x + 23 = 41 x — 61 = 17
m : 21 = 10 69 — y = 15
391 : z = 230 (x-16)  9 = 126

 

85 + z = 97 53 — z = 25
132 — z = 84 k : 44 = 20
665 : k = 35 (x+76) : 7 = 15
Е С
Е Л
І К

 

Б Ө
Л Г
І Ш

 

 

 

1. Натурал а санының бөлгіші деп …

 

 

2. Натурал а санының еселігі деп …

 

 

 

35 санының бөлгіштері …

35 санының алғашқы алты еселіктері …

Берілген натурал санның  ең үлкен бөлгіші …

16 санының бөлгіштері …

16 санының алғашқы алты еселіктері …

Кез келген натурал санның  еселіктері …

 

3, 7, 10, 15 ,18, 30  және  84 сандарының:

 

1)            21-дің бөлгіштерін теріп жаз;

 

   2)   5-тің еселіктерін жаз .

 

 

 

Сатушы 35 түп қалампыр гүлін әкелді. Ол әрбір гүл шоғындағы гүлдер санын бірдей етіп, неше тәсілмен гүл шоқтарын даярлай алады? Әр гүл шоғында неше гүлден болуы мүмкін.

 

 

 

 

1 2 3
5 6 10
15 а  

 

   

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *