Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы мекені
Ж.Ақылбаев атындағы мектеп-гимназияның
ІІ (негізгі) деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі
Бабаханова Гульден
Коучинг тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»
Жалпы мақсаты: Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру.
Мақсаты: а) Әріптестерді үшінші модуль «Оқу үшін бағалау, оқытуды бағалаумен » таныстырып, өз тәжірибелерінде қолдануға баулу.
Міндеті: Формативті, суммативті бағалау түрлерін түсіндіріу тәжірибеде ажырата білуге бағыт-бағдар беру.
Рефлексия жазуға үйрету.
Уақыты | Атқаратын
жұмыс түрлері |
Ресурстар | Қатысушының іс-әрекеті | Жүргізушінің іс -әрекеті |
3 мин | Шаттық шеңбері. «Ыстық алақан» | Шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімен танысады. | Әркім өз атының алдына сын есім қосып айтады. Мысалы «Бағалы тас Гаухар, мейірімді Мейрамкүл …/ | |
1мин | Топқа бөлу.
/Формативті бағалау, суммативтібағалау/ |
Қима қағаздар, конверт. | Қатысушылар конверттегі қима қағаздағы сөзге байланысты 2 топқа бөлінеді. | Конвертке салынған қима қағаздарды әр топтың шетіне апарып қоямын. |
2 мин | Ұйымдастыру .
«Дейін-кейін» стратегиясы. |
А4 форматты қағаз | Қатысушылар үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанасына жалпы бағалау туралы білетіндерін жазады. | Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін жалпы бағалау үшін не білетіндерін жазуды тапсырамын. |
5 мин | Ой қозғау.
Түсінік картасын сызу. |
Плакат, маркер. | І топ формативті бағалау, ІІ топ суммативті бағалау туралы білетін білімдерін түсінік картасына сызады, ортаға салады. | Сұрақтар қоямын.
1.Оқу үдерісіндегі бағалау қажет пе? 2.Сабақ барысында сіздер нені бағалайсыздар? 3.Сіздердің бағалауларыңыздан кейін оқушылардың сабаққа ынтасы қандай болады? |
10 мин | Көрсетілім | Слайд | АКТ арқылы «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» туралы толық мәлімет алады. | АКТ арқылы «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» туралы мәлімет беру. |
10 мин | Тапсырма: Мұғалімнің портфелін жасау. | Түрлі-түсті қағаз, желім, жіп, қайшы. | Мұғалімнің портфелін жасайды. | Бақылаймын, қатысушыларға критериалды бағалауды құрастыртамын. |
2 мин | Сергіту сәті.
«Жауын» әдісі. |
Үнтастпа | Сергіту сәтін орындайды. Көңіл-күйлері көтеріледі. | Көңілді музыка ырғағымен иықтарына әр түрлі қимылдарды жасайды. |
3 мин | Түсіндіру әдісі. | Көрсетілім | Тыңдайды, ой түйеді. | Суммативті – оқуды бағалау. Тест, бақылау, диктант, шығарма, мазмұндама, жылдық, емтихан бағасы, ҰБТ бағасы жатады. Бұлар жиынтық өзгермейтін бағалар. Формативті – оқыту үшін бағалау. Күнделікті білім үшін алған бағалар, және тоқсандық баға.
Критериалдыбағалау- сабақ барысындағы оқушының білімін бағалап отыру. Мысалы: 1 тапсырмаға-2 балл, 2 тапсырмаға-2 балл … |
2 мин | «Дейін-кейін» стратегиясы. | А4 форматты қағаз | Қатысушылар үлестірілген ақ қағаздың «кейін» бағанасын толтырып тапсырады. | Шеберлік сыныптың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруын сұраймын. |
5 мин | «Толық банка» әдісі. | Банка, тас, ұсақ тастар, су, құм | Өз пікірлерін ұсынады. | Мұғалімдер алдына бос банка, тас, ұсақ тастар, құм, су қоямын да, банканы бұл заттармен толтыру үшін қай ретпен салу керектігін сұраймын.
Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы; Ұсақ тас-жеке басымызға тілейтін армандар: Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер; Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық банка- өміріміз мәнді де сәнді болуын білдіреді. |
2 мин | Рефлексия | Кері байланыс парағы | Шеберлік сыныптан білгендерін, алған әсерлерін жазып, алма ағашына жапсырады. | Кері байланыс парағын толтыртамын. Қорытынды жасаймын. |